azgaza zei:
Ik blow altijd in mijn trips en mij bevalt het eigenlijk prima, maar het is subjectief, de een vind het fijn, de ander niet. Als je niet heel gewend bent dagelijks te blowen zou ik wachten tot de piek al is begonnen, zodat je weet wat je van de trip kan verwachten voor je er een joint bij opsteekt.
Lachgas en LSD is echt een tóp combinatie, ontzettend lekker, weet niet of het aan te raden is voor een eerste trip maar dat is echt een fíjne cominatie.
Wacht maar tot je 25 bent

, een jointje kan inderdaad prima maar het begon bij mij echt mijn trips te beheersen (wat ik overigens pas echt merkte toen ik gestopt was met blowen). Had het de eerst paar keer ook niet, maar hoe meer ik tripte hoe meer ik merkte dat blowen echt verwarring/chaos kan brengen, met andere drugs speed/mdma/coke had ik hier geen last van. In begin ook veel geblowed tijdens de LSD trips maar na een tijdje begon het echt a-relax te worden. Beste bij LSD is dat je vooral doet waar je je lekker bij voelt, dat is denk toch het belangrijkste
Voorlopig houd ik het lekker bij een biertje,sigaretje en LSD. De combo's heb ik het ook wel mee gehad... Een keer had ik 2 zegels LSD, 1/2 portie paddo's, drie pillen en flink wat bier op. Was tot toen echt een super trip, misschien wel mijn beste trip ooit, vetste visuals/kleuren/patronen ever, totaal mellow. Vervolgens rookte ik een jointje en kreeg het echt kil, alles bleef vasthangen, was echt niet leuk meer zeg maar 4 uur durende hel die mijn hele trip verpeste. Vanaf dat moment vond ik blowen al minder en werd er meer para van en kreeg het vaak koud als ik het deed. Daarna nog een keer LSD met wat jointjes en was weer echt zo'n heltrip. Toen had ik besloten vanaf dat moment niet meer te blowen en geen LSD meer te nemen de eerst volgende maanden.
In die tijd eigenlijk alleen bier gedronken, een paar keer 2cb, speed en dragonfly gedaan. Begin dit jaar na al die maanden weer eens LSD trip gedaan en was echt weer super, afgelopen weekend ook weer met een maat nieuwe batch getest ook weer super. Voor mij is blijkbaar het blowtijdperk over, geniet ervan zolang het nog kan