Eerste keer LSD

aapje31

Experimenterende gebruiker
Ik ga (misschien) a.s zaterdag voor het eerst LSD doen en heb er behoorlijk zin in!
Ik heb voordat ik het ga nemen een paar vraagjes;
Welke na-effecten zijn er van LSD? Ik heb komende weken elke weet PTA'S.
Trip je de volgende dag nog na? (familie :angry:)
we gaan met ze 4en trippen in een huis, maar die moeder is thuis, lijkt me niet verstandig.. wat jullie?:P

Later.

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Hoi aapje :wave:
Ik heb een aantal weken geleden voor het eerst LSD geprobeert en ik heb aan de volgende tip veel gehad. Zorg dat je uitgerust bent voordat je eraan begint, want je slaapt bar weinig op de dag zelf en de dag erna. De dag erna had ik vooral erg veel concentratie problemen, ik hield niets vol, was onrustig, maar dat vond ik persoonlijk niet storend. Verder had ik geen last van natrippen of wazige dingen, ik was heerlijk fris en fruitig de dag erna.
Of het een goed plan is om het te doen waar de ouders/moeder thuis is weet ik niet. Dat ligt geheel aan de instelling van die moeder denk ik. Als ze het okay vindt en ze weet ervan dan lijkt het me geen probleem, maar als ze er niets van af weet.. dan is dat toch iets om para over te worden tijdens het trippen zelf (tenminste dat zou ik wel hebben).

Veel plezier!

ps. zie net wat jc zegt maar die veranderingen waren bij mij vooral positief (instelling, inzicht, etc)

azgaza

Badass junkie
Of het bij een moeder thuis kan ligt aan de moeder, als ze er wel chill mee is kan het, en als ze slaapt in een kamer ver van waar jullie zitten kan het ook prima. De dag erna voel ik me meestal prima, niet veel anders dan normaal op de meestal zeer indrukwekkende herinnering na. De weken erna heb je ook vooral de herinnering, je zal wlelicht vaak terug denken aan de ervaring en daardoor misschien ook wel enige veranderingen in denkbeelden, maar subtiel, en gelijdelijk en niks wat niet normaal is voor jou. Een PTA week in de weken daarna kan prima, je kan je gewoon concentreren de weken daarna, daar heb ik nog nooit last mee gehad.

Atropa

Bewuste gebruiker
Na effecten is verlichting met een luchtige fijne naroes. Waar je de neiging van hebt te willen nagenieten met weinig denkzaken aan je hoofd. 2 langdurige slaapsessies zijn in mijn ogen wel nodig en 2 vrije dagen om de ervaring te laten integreren.

Denkwerk valt zwaar omdat de componenten in je onderbewustzijn nog 2 dagen doordraaien. Het gewone leven is te laagdrempelig om als belangrijk te zien.

Afhankelijk van de dosis en de ervaring zelf, treed dit in minder of stekere mate op. Maar zeker de eerste keer kun je naar mijn mening in de 2 dagen daarop niet werken. Dat stompt de nasmaak v/d trip af.

Bovenaan