eerste keer lsd

Hoi, ik ben van plan binnenkort eens Lsd te doen. Nu zijn er wel een paar dingen waar ik me vragen bij stelde..
Ik heb zelf al met allerlei ''populaire'' drugs uitgeprobeerd (speed,coke,wiet,hash,paddo`s en xtc). Maar is het aan te raden om het te nemen op een festivalcamping of een drum `n bass fuif of dergelijke? Verder vroeg ik me ook af of het beter was bij de eerste keer een hele zegel achter de kiezen te smijten of een halve. Een vriend van me zei dat het beter was te beginnen met een hele omdat je dan lekker mee op de lsd golf mee gaat en bij een halve te gefocust bent jezelf te blijven en tegen je gevoel in keert.

alvast bedankt, Holgistar

Andrew

Badass junkie
< Holgistar > zei:
Maar is het aan te raden om het te nemen op een festivalcamping of een drum `n bass fuif of dergelijke?
Zou ik voor de eerste keer niet aanraden, nee.
Verder vroeg ik me ook af of het beter was bij de eerste keer een hele zegel achter de kiezen te smijten of een halve.
Ligt aan hoeveel µg er op zo'n zegeltje zit

endor

Badass junkie
op zulke feestjes moet je het pas doen als je er ervaren mee bent.
ikzelf luister ook naar drum 'n bass en breakcore
ik kan ook pas sinds kort trippen op zulke feestjes. terwijl ik al 2 jaar ervaring heb met lsd.
ik zou aanraden dat op 't gemakje bij iemand zijn huis te doen , waar je alleen bent , en er niet veel fout kan gaan

Qocaïne

Badass junkie
LSD kan je makkelijk eens op een feestje gebruiken, maar niet voor de eerste keer :)
Althans, ik zou het je niet aanraden. Wen eerst nou maar even aan het gevoel, en het effect dat het je geeft!

En hoeveel je wilt nemen is geheel afhankelijk van wat je gewend bent, en wat je zelf wilt.
Gezien jouw gebruik, kan je best met een hele zegel beginnen!
Maar daarnaast kan het ook absoluut geen kwaad om met een halve te beginnen, dus tja... waarom dan niet eerst even kijken wat een halfje met je doet? :)

Denk er goed overna, dan weet je zelf het antwoord.

Veel plezier!

ok bedankt allemaal voor de goede raad, ik wil het binnenkort wel eens doen. alleen is het enige probleem dat ik vrij lastig aan zegels kan komen. Als ik er wil kopen moet ik ze per honderd kopen en dat is wat veel ...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
< Holgistar > zei:
ok bedankt allemaal voor de goede raad, ik wil het binnenkort wel eens doen. alleen is het enige probleem dat ik vrij lastig aan zegels kan komen. Als ik er wil kopen moet ik ze per honderd kopen en dat is wat veel ...
Maakt toch niets uit joh? Als je het vet vindt ga je het toch wel vaker doen, dan komt zo'n voorraad best van pas :)

En wat je vragen betreft, beter eerst thuis of op een rustig plekje buiten kijken hoe het allemaal werkt en zorgen dat je zo'n 100µg neemt ofzo.

ja dat weet ik wel maar wanneer het me niet bevalt, dan zit ik daar mooi met 100 blotters opgescheept en ik woon nog bij m'n ouders dusja. Zit komend schooljaar wel op kot te studeren dusja :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
< Holgistar > zei:
ja dat weet ik wel maar wanneer het me niet bevalt, dan zit ik daar mooi met 100 blotters opgescheept en ik woon nog bij m'n ouders dusja. Zit komend schooljaar wel op kot te studeren dusja :grin:
Haha, LSD is nog steeds een veelgezochte en iets minder gevonden drug. Daar kom je wel vanaf lijkt me (:

ilyas

Bewuste gebruiker
< Holgistar > zei:
zeg tegen die dealer of vriend van je dat je eerst een sample wilt van die 100 zegeltjes om uit te testen. En wanneer LSD je bevalt kan je er mss 100 kopen of ook helemaal niet. Zo moeilijk is het niet om wat zegeltjes te verstoppen, wiet is moeilijker vind ik met zijn overheerlijke geur :)

Bovenaan