eerste keer LSD

chikenkip

Newbie
hallo mensen ,

binnenkort ga ik voor het eerst LSD gebruiken en ik ben heel erg benieuwd.
ik dacht altijd dat de trip van lsd echt ongeloofelijk was , maar op het internet zeggen mensen vaak
dat lsd erg overrated is , maar als ik dan weer tripreports lees kom ik wel weer onvoorstelbare dingen tegen.

ik weet hierdoor niet echt wat ik nou moet verwachten... ik krijg ook maar 1 kans in een lange tijd om het te doen ( lsd is vrij moeilijk te verkrijgen hier )
ik ben van plan 150 microgram in te nemen , is dit een goede hoeveelheid? ik ben namelijk bang voor 2 dingen :
1. de trip is niet intens genoeg
2. de trip is veel te intens

ik heb al aardig wat ervaring met truffels , salvia divinorum , xtc , coke en lachgas dus ik denk dat de trip van 150micro gram lsd niet te intens is maar dit weet ik dus niet zeker :(
is het verstandig om misschien meer in te nemen?

ik wil wel echt een geweldige ervaring beleven , en ik krijg de kans om lsd te doen voorlopig niet nog eens , dus bedacht ik dit idee : als ik vind dat de trip niet intens genoeg is zal ik er dan wat truffels bijnemen? in theorie zou dit best een goede combinatie zijn , maar ik kan nergens informatie vinden over deze combinatie.
hebben jullie dit wel eens geprobeerd?

verder heb ik nog 1 vraag : heeft lsd veel invloed op hoe je je voelt e
n je emoties? of ben je tijdens de trip alleen overdonderd door de geweldige dingen die je ziet?
wat nou als ik vind dat de trip niet intens genoeg is , ik wil wel echt graag een geweldige ervaring belevem omdat

chikenkip

Newbie
die laatste zin hoorde niet bij mijn post , ik kreeg hem niet verwijderd :/ exuses
dankjullie wel voor het lezen , tips en adviezen zijn erg welkom!
-chicken

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
150 microgram is een stevige dosis om mee te beginnen, maar zou niet te zwaar moeten zijn. Om nog een grotere dosis te nemen raad ik je niet aan. LSD en truffels combineren zou ik niet doen de eerste keer, want je bent nog niet bekend met LSD. Als je wilt combineren moet je wel een beetje ervaren zijn in de te combineren drugs, dus ik zou het bij alleen LSD laten voor de eerste keer.

LSD is een psychedelische drug, dus je emoties en 'hoe je je voelt' worden behoorlijk gestimuleerd. Hetzelfde geld voor truffels en andere psychedelica. Dat LSD overrated is is natuurlijk subjectief. De ene persoon ervaart het als intens, de andere persoon verwachte er veel meer van. Je weet het niet tot je het een keertje geprobeerd hebt.

WeirdyBeardy

Experimenterende gebruiker
Even deze thread misbruiken. Zijn er eigenlijk ook zegels met een wat mindere hoeveelheid stof? 80 mg lijkt me prettig om mee te beginnen maar het lijkt me zo irritant om eindelijk iemand te hebben gevonden die die zooi heeft en dan te horen dat ze alleen in 150 en 200 mg te krijgen zijn.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
WeirdyBeardy zei:
Even deze thread misbruiken. Zijn er eigenlijk ook zegels met een wat mindere hoeveelheid stof? 80 mcg lijkt me prettig om mee te beginnen maar het lijkt me zo irritant om eindelijk iemand te hebben gevonden die die zooi heeft en dan te horen dat ze alleen in 150 en 200 mg te krijgen zijn.

80mg is een monster dosis.. ;P heb er maar mcg van gemaakt

Het gemiddelde is circa 50-80mcg getest als je iemand tegenkomst die zegt dat ze 150 zijn komt er na een test dikwijls een veel lagere waarde uit, en die zitten meestal rond de 80 op het moment zover ik weet.

Laten testen is je oplossing.

Anders neem je gewoon de helft (indien het 150 mics is als los voorbeeld) even doormidden knippen :)

Bovenaan