Eerste keer MDMA tips?

Is MDMA volgens jou een aanrader?

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

TripEekhoorn

Experimenterende gebruiker
Heyyy,
Mijn naam is Dennis (17), en ik rook soms een jointje en heb al eens truffels gebruikt, op het gebied van drugs ben ik altijd heel voorzichtig en zoek ik vanalles op zo dat er eigenlijk niks fout kan gaan. Ik kijk dus ook al een tijdje op het drugsforum om verhalen van andere gebruikers te lezen en dingen op te zoeken die ik wil weten. Ik kon het niet laten om nu dus ook zelf een account aan te maken om zelf dingen te vragen en mijn verhalen te vertellen. Maargoed genoeg gezannik over mij laat ik maar tot mijn vraag komen:).

Dus mijn ouders gaan over 2 maanden een weekend weg (geweldig nieuws dus :tearsofjoy:), en ik had het er toevallig met een vriend over dat we MDMA wilden proberen, en nou de datum staat vast. Maar ik zou graag wat do's en dont's krijgen en wat verhaaltjes zijn natuurlijk ook altijd welkom van mensen die had vaker doen of al eens gedaan hebben, wat tips zijn natuurlijk ook altijd welkom! Het is dus over 2 maanden bij mij thuis, ik ben 1,75 en weeg 60 kilo. Hopelijk kunnen jullie me helpen! :grin: Groetjesss.

Atwa

Belezen gebruiker
Lees zeker de handleiding even door.

Daarnaast een tip voor de eerste keer. Zowel bij mij als mijn vriendin duurde het de eerste keer wat langer voordat het begon te werken.

Denk niet na een uur of anderhalf uur wachten al dat je te weinig gehad hebt en dat je dus bij pakt. Mijn vriendin deed dat wel, maar toen kickte hij 5 min na het bij pakken in, waardoor ze de dubbele dosis voor haar kiezen kreeg.

Gelukkig niets verkeerds gebeurd die avond, maar slim was het achteraf niet .

TripEekhoorn

[/QUOTE]
Lees zeker de handleiding even door.

Daarnaast een tip voor de eerste keer. Zowel bij mij als mijn vriendin duurde het de eerste keer wat langer voordat het begon te werken.

Denk niet na een uur of anderhalf uur wachten al dat je te weinig gehad hebt en dat je dus bij pakt. Mijn vriendin deed dat wel, maar toen kickte hij 5 min na het bij pakken in, waardoor ze de dubbele dosis voor haar kiezen kreeg.

Gelukkig niets verkeerds gebeurd die avond, maar slim was het achteraf niet .
Dankjewel voor de tip zal er zeker aan denken!

Pollewop

Bewuste gebruiker
Lees ff de gebruiksaanwijzingen en wat tripteports hier op het forum, daar heb ik ook veel aan. Elke keer is het toch weer spannend, zeker de week ervoor ga ik nogmaals wat dingen doorlezen. Ik heb ook veel gehad aan filmpjes en uitleg/tips van Drugslab op YouTube.

Eerste keer kan echt hemels zijn, begin met mate en niet meteen bijpakken als je niks voelt. Mijn eerste inslag was pas na 1 uur, terwijl ik hem nu na 20 minuten voel opkomen.
Misschien een idee om een tripsitter te hebben die avond? Iemand die vaker heeft gebruikt, weet wat ie moet doen en dan nuchter blijft??

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Qua informatie/advies op youtube kun je beter bij iets als psychedsubstance of cgkid zijn. Drugslab is eigenlijk heel erg onbetrouwbaar als je juiste informatie zoekt en is daarom meer een entertainment kanaal.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Je weegt niet zo heeel erg veel, in een ander topic werd geloof ik aangeraden om in één keer je hele pil van 110mg te pakken, maar ik zou zelf wel voor iets minder gaan (tussen een halve en hele pil in), dan kun je altijd nog bijnemen. En zorgen dat je echt ruim van te voren gegeten hebt, en het liefst iets lichts. Het kan de eerste keer al wat langer duren voordat het werkt, en als je dan ook nog een zware maaltijd net achter de kiezen hebt, kan het zijn dat je helemaal eeuwen moet wachten.

Btw, over drugslab: vind de meeste afleveringen van drugslab best betrouwbaar, ze hebben 1x een lompe fout gemaakt maar ook hersteld. Ik vind psychedsubstance juist vaak weinig echt informatief.

TripEekhoorn

Hmm heb nog nier echt erover gedacht om op yt info erover to zoeken maar dat zal ik ook nog zeker doen!

Bovenaan