Eerste keer mdma (xtc)

JackAss69

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik heb al wat ervaring met stimulerende middelen zoals:
Coke, amfetamines, cathinonen.
Maar heb nog nooit mdma gehad en ben hier wel benieuwd naar. Ik ben naar een aantal raves/techno feesten geweest en zie hier vaak veel mensen mdma gebruiken. Het ziet er dan niet uitnodigend uit hoe ze met hun kaken heen en weer gaan. Voelt het zo heftig als dat het eruit ziet? En met wat is het te vergelijken?
Ik ben sowieso van plan het voor het eerst te gebruiken in een vertrouwde omgeving. Waarschijnlijk bij een familie lid thuis.
Eventuele tips zijn welkom!

Fijne avond/weekend!

• Like
Waarderingen: ljuv

Miraculeus

Bewuste gebruiker
MDMA is voor velen de favoriete drug omdat het een topgevoel geeft, je lijf voelt heerlijk, muziek komt anders binnen waardoor het bijna magisch voelt, je voelt een sterke verbondenheid met de mensen om je heen en je krijgt energie om lekker te dansen.
Als je teveel neemt kun je idd flink gaan kaakklemmen of -schaatsen ja, maar bij bescheiden doseringen valt dat mee. Je merkt dat zelf tijdens de rush niet zo, als het uitgewerkt is wel.
De eerste keer is het meest magisch, dus maak er iets moois van!

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Denk terug aan hoe je als 7 jarige kruisjes op de kalender aan het zetten was tot Sinterklaas. Eindelijk is het zover, je pakt de grootste doos… scheurt het papiertje eraf… en je ziet dat inderdaad die Nintendo is die je hebt gevraagd. Die euforie zal je voelen de eerste keer. Verder zijn bijna alle sociale remmingen weg en voel je je verbonden met de muziek.

tip: neem niet teveel en niet te vaak. Max eens per 2-3 maanden en hou t op 1,5mg per kg. Er zijn nog wat handige “regels” mbt water en voeding. Staan vastgepind. Oh en test je spul. Als je weet dat t geen rommel is, voel je zo veel meer comfortabel.

veel plezier

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Denk terug aan hoe je als 7 jarige kruisjes op de kalender aan het zetten was tot Sinterklaas. Eindelijk is het zover, je pakt de grootste doos… scheurt het papiertje eraf… en je ziet dat inderdaad die Nintendo is die je hebt gevraagd. Die euforie zal je voelen de eerste keer. Verder zijn bijna alle sociale remmingen weg en voel je je verbonden met de muziek.

tip: neem niet teveel en niet te vaak. Max eens per 2-3 maanden en hou t op 1,5mg per kg. Er zijn nog wat handige “regels” mbt water en voeding. Staan vastgepind. Oh en test je spul. Als je weet dat t geen rommel is, voel je zo veel meer comfortabel.

veel plezier
Haha mooi voorbeeld.

Maar stiekem is het eigenlijk nog beter dan dat. :wink: Voor mij althans en die Nintendo en dat Lego ridder kasteel kreeg ik al een flinke high van.

Curieuze89

Experimenterende gebruiker
MDMA is voor velen de favoriete drug omdat het een topgevoel geeft, je lijf voelt heerlijk, muziek komt anders binnen waardoor het bijna magisch voelt, je voelt een sterke verbondenheid met de mensen om je heen en je krijgt energie om lekker te dansen.
Als je teveel neemt kun je idd flink gaan kaakklemmen of -schaatsen ja, maar bij bescheiden doseringen valt dat mee. Je merkt dat zelf tijdens de rush niet zo, als het uitgewerkt is wel.
De eerste keer is het meest magisch, dus maak er iets moois van!
😁true

reDStone

Bewuste gebruiker
Als je teveel neemt kun je idd flink gaan kaakklemmen of -schaatsen ja,
30 jaar geleden noemden ze dat; "de gekke bekken show", als je dat dan voor de spiegel ging bekijken en gekke bekken ging trekken, hoe je dan eruit zag. Dan is het wel echt teveel en genoeg geweest.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Mijn eerste keer mdma was geweldig, kan niks anders zeggen. Vond het spannend om te gebruiken maar was met een ervaren gebruiker mee, die vertelde me de eerste keer een goede vingertop te nemen en daarna na een tijdje kleine beetjes bijpakken. Ik was op een festival, en toen het ging werken was het prachtig de muziek de lichten zeg maar alles. Ik was intens gelukkig. Ogen als schoteltjes en met geen mogelijkheid iets van dichtbij te kunnen lezen. Met mdma moet je wel uitkijken het komt in vlagen, dus in een keer ga je hard dan ebt het weer wat weg en dan kan het zo weer opkomen. Pas daarmee op. Zeker als je denkt het is uitgewerkt maar het niet is. En je hebt je volgende vingertop al binnen. Van mdma heb ik ook nooit de volgende dag een kater. Ik gebruik het ook alleen op festivals/feesten. Wel is het zo dat je met geen mogelijkheid kan plassen. En als het uiteindelijk dan wel lukt zeik je liters. Drink daarom niet te veel. Op festivals drink ik altijd water met kleine beetjes. Als je teveel drinkt en je het vocht niet kwijt kan kan je een watervergiftiging krijgen. Eten is ook onmogelijk. Proeft naar niks en je krijgt het gewoon niet weg gekauwd. Daarom eten veel mensen op festivals veeeel te dure raket ijsjes😉 ik heb nooit Mdma in een thuis setting gebruikt, denk ook niet dat dat leuk is aangezien je dingen wilt bekijken en wilt bewegen.
(ben nu heel de avond aan de 3cmc en ik wil graag praten maar er is niemand om mee te praten vandaar mijn hele verhaal)😅😂

Bovenaan