Eerste keer MDMA

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heyhey!

Ik vroeg me af hoeveel jullie me aanraden voor mijn eerste keer MDMA kristallen? Het mag een goed lang vet avondje worden, dus ik had gedacht aan 120mg. of misschien toch iets meer? Ik ga wel 5 uur van tevoren niets eten, zodat ik (hopelijk?) niet misselijk word en niet moet overgeven..

PS: Het is een thuisgebeuren met vrienden en muziek. (of zijn er onder jullie die het voor de eerste keer aanraden op een feestje inplaats van thuis?)

Ik kijk uit naar zondag! :hearteyes:

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Een feestje maakt zeker heel de beleving intenser, maar met vrienden een lang avondje chillen is ook zeker aan te raden..

troebadoer

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer was ook thuis met een vriend en zijn vriendin

Ik denk dat ik in totaal iets van 100 mg gehad heb, verdeeld over 2 keer 50 mg. Dit was genoeg om lekker te gaan, ik denk als je de 1e keer TE hard gaat dat het overweldigend is.

Moet ook zeggen dat het goed aan te voelen was om bij te pakken of juist niet.

De 1e keer... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: ENJOY <3

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
eerste keer had ik veels te veel gepakt, uiteindelijk hard zwetend 4 uur lang op bed gelegen met m'n vriendin die ook aardig waus was. was erg leuk.. maar die kater.. dat was zo kut. Daarom niet teveel gebruiken, 120 mg is gewoon lekker om mee te beginnen imo.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ok, dan zal ik voor de 120mg gaan, en genoeg drank (water, thee) klaar zetten.

Damn, ben echt wel benieuwd!

Men 2de keer zal waarschijnlijk op een feestje zijn, na de blok, na de examens.

Zeepbel

Experimenterende gebruiker
Hoi.

ik ga bij nieuwjaar ook voor de eerste keer mdma kristallen proberen. Heb wel al heel wat ervaring met gewone XTC. Nu, ik koop een gram, en we zijn met 2 personen, gezellig thuis. Nu was mijn vraag, hoe weet ik nu hoeveel 120gram is ? Gewoon op het zicht?

En zijn mdma kristallen te vergelijken met XTC?

groetjes D.

hallotje

Bewuste gebruiker
Zeepbel zei:
Hoi.

ik ga bij nieuwjaar ook voor de eerste keer mdma kristallen proberen. Heb wel al heel wat ervaring met gewone XTC. Nu, ik koop een gram, en we zijn met 2 personen, gezellig thuis. Nu was mijn vraag, hoe weet ik nu hoeveel 120gram is ? Gewoon op het zicht?

En zijn mdma kristallen te vergelijken met XTC?

groetjes D.

Split je grammetje in 8ten.... als je eerst alles tot poeder hakt kan je het best wel goed op het oog verdelen,

Voor zo 40 euro heb je een weegschaaltje :smoke:

Zeepbel

Ik heb 4x verschillende Xtc gedaan, en dat voelde ook elke keer anders.. het effect wat ik het leukste vind (dat was van 'omega'kes') was gewoon in me eigen zitten te 'gaan' met zalige muziek op, meestal techno/elektro en dan zat ik echt in me eigen wereld.. herkennen jullie dat gevoel en kan je dat krijgen van mdma? of is mdma eerder een sociale drugs?

*EDIT: ohja, eneuh, mss domme vraag, maar hoe neem je die kristallen het beste in? snuiven of oplossen in water, of... ?

ellington

Bij MDMA ervaar ik de effecten eerder als wat rondkijken, socializen, lachen, en natuurlijk heel hard genieten. In tegenstelling tot de meeste pillen geeft kristal mij hét gevoel van gelukzaligheid.

hallotje

Bewuste gebruiker
Zeepbel zei:
Ik heb 4x verschillende Xtc gedaan, en dat voelde ook elke keer anders.. het effect wat ik het leukste vind (dat was van 'omega'kes') was gewoon in me eigen zitten te 'gaan' met zalige muziek op, meestal techno/elektro en dan zat ik echt in me eigen wereld.. herkennen jullie dat gevoel en kan je dat krijgen van mdma? of is mdma eerder een sociale drugs?

*EDIT: ohja, eneuh, mss domme vraag, maar hoe neem je die kristallen het beste in? snuiven of oplossen in water, of... ?

Mijn grote verschil is dat ik er niet van ga knarsen en niet strak sta. Ik word vrolijker en knuffel geil met MDMA :hearteyes: Wat jij beschrijft doe ik ook wel mdma maar meestal neem ik het met vrienden. Voor het lekker weg dromen op muziek gebruik lsd/paddo's....

Mdma kan je slikken en snuiven. Snuiven raad ik je niet aan want, die smaak blijft in je mond en is onaangenaam. Het beste kan je het bommen dmv van een vloetje. De zooi hak je fijn met een pasje of mesjes. Je gooit je zooi in een vloetje en vouwt het tot een bommetje. Je kan ook een pil capsule gebruiken.

ellington

Is er trouwens een speciale methode voor bommetjes te maken? Of volstaat het om het gewoon goed vast te plooien/rollen?

-spaceman-

Badass junkie
ellington zei:
Is er trouwens een speciale methode voor bommetjes te maken? Of volstaat het om het gewoon goed vast te plooien/rollen?

Ja dat volstaat zeker, er is geen speciale manier waarop dat altijd gefixed word... je kan er een propje van maken of je rolt t goed... Als het maar ff tijdelijk dicht zit...

DAnOoNtje

MDMA is eigenlijk de enigste echte XTC maar omdat hij een "vertakking" is van de amfetamines worden speed, MDE (Eve!) MDA (hetzelfde effect maar dan met lichte hallucinaties) en ook DXM gerekend tot XTC, vooral omdat het voor iedere brainy persoon simpel is om van deze stoffen een pilvorm te maken. De meeste XTC pillen van nu zijn een combinatie van MDE, MDMA en speed.

ikzelf ga toch echt voor de MDMA kristallen, die dingen zijn helig! Je komt naar mijn idee in een trip terecht waar je eigen grenzen en de hele grenzen die de maatschappij voor je stelt niet meer ertoe doen. Het is veel belangrijker om van hot naar her te lopen en met mensen te praten, te dansen en je verwonderen over de hele schoonheid van het gebeuren om je heen.

Oh God ik krijg meteen zin in een goed Goa-feestje :grin:

Hoe was de eerste keer MDMA?

Santatrip

Belezen gebruiker
Nou, ik heb gisteren ook mn eerste keer de kristallen geprobeerd...ben volgens mij niet zo goed in op het oog verdelen of mn rekenkunde gaat al achteruit als ik alleen al aan drugs denk :grin: denk dat ik 200mg wilde pakken maar dat was dus uiteindelijk tegen de 400-500mg geworden. Toen ik dat doorhad wist ik eerst niet wat ik moest doen, dus raakte licht in paniek en even een vriend gebeld om m op de hoogte te stellen en die vertelde me dat ik dat wel kon hebben, gewoon genoeg drinken enz. Daarna heb ik gewoon lekker alles op me af laten komen. Dat was dus uiteindelijk ook de beste oplossing en ben de hele avond helder geweest en wat een gevoel :openmouth: :hearteyes: Lekker gedanst, gepraat en noem maar op! Dacht bij mezelf wel weer even, stommeling waarom weer zo overmoedig (rekenfoutje :stoned: )? Maar het is gelukkig helemaal goedgekomen!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zal proberen vanavond een reportje te schrijven. Het was echt geweldig!

Nu terug verder leren..

Zeepbel

ok...

10 minuutjes geleden zo wat van die bruine kristallen van m'n vinger gezogen haha, en nu maar wachten hé ... :d

*edit: natuurlijk is der niemand hier op nieuwjaarsavond haha

kekbur

Newbie
hallotje zei:
Zeepbel zei:

Mijn grote verschil is dat ik er niet van ga knarsen en niet strak sta. Ik word vrolijker en knuffel geil met MDMA :hearteyes: Wat jij beschrijft doe ik ook wel mdma maar meestal neem ik het met vrienden. Voor het lekker weg dromen op muziek gebruik lsd/paddo's....

Mdma kan je slikken en snuiven. Snuiven raad ik je niet aan want, die smaak blijft in je mond en is onaangenaam. Het beste kan je het bommen dmv van een vloetje. De zooi hak je fijn met een pasje of mesjes. Je gooit je zooi in een vloetje en vouwt het tot een bommetje. Je kan ook een pil capsule gebruiken.

precies je gaat ineens lopen lullen enzo je bent vet sociaal en shit dat is super vet :), en ik had het gesnoven teon ik het nam. Daarvoor al wat pep gehad. Ik voelde het niet branden in mijn neus tbh. Af en toe die smaak ff wegspoelen. Het is wel te doen hoor :)

Bovenaan