• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer MDMA

joey1234

Experimenterende gebruiker
Ik ben niet zo goed in verhalen schrijven. Toch ga ik proberen het hier neer te zetten.

Vandaag op school had ik 2 mdma capsules goedkoop gekregen. Die gozer had geld nodig voor een broodje maar, hij had geen zin om naar de bank te gaan. Hij zei dus als ik een broodje voor hem kocht €3,50 zou ik er 2 krijgen + ik zou de hele dag met hem mee mogen roken. Heb maar 2 sigaretten van hem gerookt. Ik nam dus een eerste capsule in. Zat in de klas en ik voelde me meer alsof ik niet wou praten erg onsociaal, maar wel hard werken wat ik normaal nooit doe. De eerste voelde ik licht en bijna helemaal niet. Uur later pakte ik de tweede en weer voelde ik niks. Althans dat dacht ik. Toen ik in de bus naar huis zat voelde ik alsof me ogen 4x zo groot waren dan normaal. Hele tijd te knarstanden. Hevige trillingen, en het gevoel alsof ik ergens vreemd was. Ik voelde alsof alles langzamer ging wat ik wou doen, praten ging ook heel langzaam. Achteraf gezien was het een goede trip denk ik.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Het mag wel ietsje uitgebreider, zoals wat je voelde en wat je allemaal hebt gedaan of noem het maar op. :grin: Lees anders eens wat andere tripreports, misschien dat die je kunnen helpen.
Maar niet zo verstandig om op school te nemen hè (en om iets te nemen zonder te testen ook natuurlijk, maarja!) , school is te belangrijk om het te verkloten. ( Spreek uit ervaring :P )
Fijn dat je het leuk hebt gehad, kan niet wachten tot ik weer mag :rock:

joey1234

funky_skunk_junky zei:
Het mag wel ietsje uitgebreider, zoals wat je voelde en wat je allemaal hebt gedaan of noem het maar op. :grin: Lees anders eens wat andere tripreports, misschien dat die je kunnen helpen.
Maar niet zo verstandig om op school te nemen hè, school is te belangrijk om het te verkloten. ( Spreek uit ervaring :P )
Fijn dat je het leuk hebt gehad, kan niet wachten tot ik weer mag :rock:
Ja is zo, daar dacht ik pas achteraf aan, ik ben blij dat die eerste geen effect had. Ja sorry ben niet goed in verhalen schrijven hahah :P.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Maakt niet uit, je hebt het geprobeerd toch :grin:
Als ik jou was zou ik het dus sowieso niet meer op school doen, ik vind zelf thuis spacen met m'n vriend of met een groep op een feest fantaaastisch :hearteyes:

joey1234

funky_skunk_junky zei:
Maakt niet uit, je hebt het geprobeerd toch :grin:
Als ik jou was zou ik het dus sowieso niet meer op school doen, ik vind zelf thuis spacen met m'n vriend of met een groep op een feest fantaaastisch :hearteyes:
Ik ook, maar MDMA valt te hard op dan moet ik al echt bij iemand gaan logeren. Heel raar maar me moeder heeft gelijk door dat ik anders ben. Terwijl het eigenlijk volledig was uitgewerkt.

Einstein

Badass junkie
Wat een spannende ervaring :confused:
Had gewoon een paar goede pillen gekocht van een zeer betrouwbaar persoon, daar één van getest en de rest (bij goede testresultaten) met wat vrienden weggeklapt in een leuke omgeving met wat chille muziek etc. Dit lijkt me nou niet de manier waarop je je eerste keer XTC een onvergetelijke ervaring maakt, was ook niet bepaald (een hoge dosis) MDMA als ik dat zo lees.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Trillen knarsentanden klinkt bij mij meer als pep, of andere oppepper in me oren mijn eerste keer mdma kon ik zo in slaap vallen tijdens de werking was heerlijk ontspannen,los enzovoorts :hearteyes:

Verder kort en krachtig reportje!

joey1234

Ik heb niet zoveel verstand over MDMA het kan ook iets anders zijn geweest maar die persoon zij mdma, je moet het maar van iemand zijn woord hebben of laten testen. Ik weet niet of MDMA een drugs opzich is of een noemer voor bepaalde drugs.

WappieWappie

Belezen gebruiker
Denk dat er wel MDMA in heeft gezeten, maar een erg lage dosering in ieder geval. Beter doe je het volgende keer gewoon goed. :wink: En dan niet op school, haha.

Dit zal, zoals ik het lees, ook niet echt een behoorlijke indruk op je hebben achter gelaten. Dat terwijl de eerste keer MDMA voor bijna iedereen een onvergetelijke ervaring is. Een ervaring die vele malen heftiger is dan jouw 'trip'. :wink:

Maar nogmaals, doe het niet op school man. Stel dat die capsules wel bommetjevol MDMA hadden gezeten was je goed leip geworden en dat had je echt nooit verborgen kunnen houden. Met alle gevolgen van dien..

Intoxication

Bewuste gebruiker
WappieWappie zei:
Denk dat er wel MDMA in heeft gezeten, maar een erg lage dosering in ieder geval. Beter doe je het volgende keer gewoon goed. :wink: En dan niet op school, haha.

Dit zal, zoals ik het lees, ook niet echt een behoorlijke indruk op je hebben achter gelaten. Dat terwijl de eerste keer MDMA voor bijna iedereen een onvergetelijke ervaring is. Een ervaring die vele malen heftiger is dan jouw 'trip'. :wink:

Maar nogmaals, doe het niet op school man. Stel dat die capsules wel bommetjevol MDMA hadden gezeten was je goed leip geworden en dat had je echt nooit verborgen kunnen houden. Met alle gevolgen van dien..
als je zoveel rekening houd met de bij-effecten (knarstanden, strakke ogen) zonder dat je het hoofdeffect voelt (sociaal, verliefd etc) dan zet ik m'n geld in op speed.. van een lage dosering mdma ga ik zelfs niet knarstanden !!!!!!!!!!!

Tjer

Newbie
25tolife zei:
Trillen knarsentanden klinkt bij mij meer als pep, of andere oppepper in me oren mijn eerste keer mdma kon ik zo in slaap vallen tijdens de werking was heerlijk ontspannen,los enzovoorts :hearteyes:

Knarstanden , Bijten hoort ook by MDMA hoor :)

k00k

Bewuste gebruiker
Tjer zei:
25tolife zei:

Knarstanden , Bijten hoort ook by MDMA hoor :)

Noem het maar gewoon bekfietsen! :grin:

Bovenaan