Eerste keer MDMA

LadyyyyyK

Newbie
Ik gebruik sinds vorig jaar juni altijd op feesten/festivals XTC, maar de laatste tijd ging mijn vriendin daar niet meer zo goed op..

Nu willen wij op ons volgende festival voor het eerst kristallen gebruiken, maar hebben geen idee hoeveel we moeten nemen.
Vrienden raden ons 1 pinktopje aan en pas na 6 uur bij te nemen, is dit een goed advies?
Ik las ook dat gewicht van belang speelt, maar anderen zeggen weer van niet. Ik weeg zelf maar 53 kg en mijn vrienden 60 kg. Zij nam vaak 1 pil en ik 1,5 pil, dus weet niet of dat van belang speelt?

Ook vroeg ik me af of je na het gebruik van kristallen ook zo'n spacebek krijgt, want na gebruik van XTC loopt ik er altijd vreselijk bij met m'n kop.

Blckbrd_

Experimenterende gebruiker
Bij de apotheker kan je capsules krijgen, vraag naar "capsules van 100mg om poeder in te doen."
De kans is groot dat ze je raar gaan bekijken, dus niet bij de apotheker om de hoek.

Je kristallen zo fijn mogelijk malen, en die capsules 3/4 vullen.
Het vereist enige oefening en handigheid, maar zo ben je zeker van een matige dosis
per capsule.

Met de vingers dippen in het zakje ofzo, is sterk af te raden:
-zeer slecht te doseren
-naarmate je eventueel schever wordt gedurende de avond, ga je ook waarschijnlijk
overmoediger of slordiger dippen, en dat kan weleens hard aankomen...

Veel, of teveel MDMA op korte tijd geeft zeker een 'spacebek' als resultaat :grin:
maakt niet uit of het pillen of kristallen zijn.

Voorzichtig, en succes!

Tee

Newbie
LadyyyyyK zei:
Ik gebruik sinds vorig jaar juni altijd op feesten/festivals XTC, maar de laatste tijd ging mijn vriendin daar niet meer zo goed op..

Nu willen wij op ons volgende festival voor het eerst kristallen gebruiken, maar hebben geen idee hoeveel we moeten nemen.
Vrienden raden ons 1 pinktopje aan en pas na 6 uur bij te nemen, is dit een goed advies?
Ik las ook dat gewicht van belang speelt, maar anderen zeggen weer van niet. Ik weeg zelf maar 53 kg en mijn vrienden 60 kg. Zij nam vaak 1 pil en ik 1,5 pil, dus weet niet of dat van belang speelt?

Ook vroeg ik me af of je na het gebruik van kristallen ook zo'n spacebek krijgt, want na gebruik van XTC loopt ik er altijd vreselijk bij met m'n kop.

Ik heb min of meer hetzelfde gedaan als de vorige antwoorder, maar iets nauwkeuriger.
1. Zorg dat je pure MDMA krijgt uit betrouwbare bron; niet zeker? Laat het testen.
2. Bij de hoofdsponsor van het forum heb ik lege capsules "00" gekocht, ze beantwoorden al je vragen daar eerlijk en deskundig.
3. Bij dezelfde shop een digitaal weegschaaltje (nauwkeurigheid 0.01G) en een capsule makertje voor 34 capsules gekocht.
4. M'n MDMA kristalletjes erg fijn gestampt en capsules van 100mg en 50mg gemaakt. (wel goed apart houden :)).

Omdat er tegenwoordig zoveel rommel in omloop is of mengseltjes met gevaarlijke stoffen en omdat pure MDMA echt erg smerig smaakt, vond ik dit de beste manier. Zo heb je helemaal zelf in de hand hoe hard je wil gaan en hoeveel je wilt aanvullen op een avond. De gebruikte MDMA heb ik eerder uitgetest door het gewoon onder m'n tong te laten smelten (yuck!) en is absolute klasse; slaat er goed in, lekkere love-feel en hele relaxte come-down. Maar ik merkte ook, dat het "uit de losse hand" heel lastig is te doseren. Bij 1 kristalletje op die manier ging het de ene keer goed, terwijl ik van (wat ik dacht) een kristalletje van dezelfde afmeting het eerste uur helemaal van de wereld was. Met jouw gewicht en MDMA van een goeie kwaliteit, zou ik zeggen: "lekker beginnen met 100mg en 50jes bijnemen (niet te snel...) totdat je lekker gaat. Ik denk dat jij met 150mg goeie kwaliteit een hele avond happy bent. Ik hoop dat dit antwoord je een beetje helpt!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Zes uur tussenpoze is naar mijn mening wat lang, 3-4 max. 5 zou ik zeggen, afhankelijk van dosis en doel.

Blckbrd_

Experimenterende gebruiker
Tee zei:
[Ik heb min of meer hetzelfde gedaan als de vorige antwoorder, maar iets nauwkeuriger.

Omdat er tegenwoordig zoveel rommel in omloop is of mengseltjes met gevaarlijke stoffen en omdat pure MDMA echt erg smerig smaakt, vond ik dit de beste manier. Zo heb je helemaal zelf in de hand hoe hard je wil gaan en hoeveel je wilt aanvullen op een avond. De gebruikte MDMA heb ik eerder uitgetest door het gewoon onder m'n tong te laten smelten (yuck!) en is absolute klasse; slaat er goed in, lekkere love-feel en hele relaxte come-down. Maar ik merkte ook, dat het "uit de losse hand" heel lastig is te doseren. Bij 1 kristalletje op die manier ging het de ene keer goed, terwijl ik van (wat ik dacht) een kristalletje van dezelfde afmeting het eerste uur helemaal van de wereld was. Met jouw gewicht en MDMA van een goeie kwaliteit, zou ik zeggen: "lekker beginnen met 100mg en 50jes bijnemen (niet te snel...) totdat je lekker gaat. Ik denk dat jij met 150mg goeie kwaliteit een hele avond happy bent. Ik hoop dat dit antwoord je een beetje helpt!

Ik sluit mij hierbij volledig aan. Er is veel brol op de markt.
Laat je substantie eerst testen,
en probeer geringe hoeveelheid eerst eens uit op jezelf.
Ervaren gebruikers ruiken of voelen of de stuff eventueel gaat :rockband: :rockband:
maar test op voorhand met nodige voorzichtigheid.

Bovenaan