'Eerste keer' MDMA

Purplext

Badass junkie
Ik heb alle stickies hier gelezen en ik denk dat ik alles wel redelijk op orde heb, maar toch even advies nodig.

Ik heb in het verleden regelmatig M gebruikt, maar deed toen maar wat. Ik gebruikte in die tijd een SSRI, nam gewoon maar xtc pillen of nam likjes M, niet afgewogen en dan ook nog i.c.m met andere drugs. Superstom en ik hoef denk ik niet te melden dat ik nooit echt hét effect van M ervaren heb.

Nu ben ik al jaren gestopt met de SSRI. Ik heb 3 maanden geleden een candyflip gedaan, maar ik wil nou echt eens het echte M gevoel ervaren. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is omdat ik zo vaak lees dat de eerste keer niet te evenaren is en dat heb ik dus al ruimschoots verpest.
Ik ben +/- 60 kg, ik zat te denken aan een startdosis van 60 mg en later 30 mg bij te pakken. Maar hoe laat na de eerste inname kan ik bijpakken?
En ik lees toch ook heel veel hier dat mensen meer naar de 2 mg per kilo lichaamsgewicht gaan zitten dan rond de 1 mg. Ik ben bang voor een underwhelming experience.... Beter in 1 keer 90 mg nemen? En misschien nog max. 30 mg later erbij nemen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zou 90 mg in 1 keer doen en dan niet bijnemen. Meer kans op een goede inslag en niet een extra klap voor je lichaam later nog, die toch vooral stimulatie brengt en niet zozeer euforie/love-gevoel.

Purplext

Badass junkie
Dank voor het advies. Met m'n candyflip nam ik ook 90 mg. Ga dat dan maar als startdosis nemen.

R

Revolutionair

Gast
Zo 60kg is niet veel.
Dan zou je met 90mg wel moeten spacen.
Uiteraard zou je daarna best wel wat bij kunnen pakken.
Het ligt er ook aan hoe lang je bezig gaat zijn.
Het is ook een beetje aanvoelen hoe je je voelt en of je wel lekker in je space zit.

Purplext

Badass junkie
Zo 60kg is niet veel.
Dan zou je met 90mg wel moeten spacen.
Uiteraard zou je daarna best wel wat bij kunnen pakken.
Het ligt er ook aan hoe lang je bezig gaat zijn.
Het is ook een beetje aanvoelen hoe je je voelt en of je wel lekker in je space zit.

Ik ben een vrouw he, en maar 1.74 m.
Ik ga het aanzien hoe de eerste dosis valt...

R

Revolutionair

Gast

Had gewoon kunnen kijken staat gewoon bij je profiel lol..

De dunne zei laatst dat ze heel lang de enige vrouw was hier op dit forum.
Ik ben zelf ook weinig vrouwen tegen gekomen eerst dus dan ga je er vanzelf vanuit dat het allemaal mannen zijn met wie je praat..

De vrouwen nemen over nu :dancer:

Purplext

Badass junkie
Had gewoon kunnen kijken staat gewoon bij je profiel lol..

De dunne zei laatst dat ze heel lang de enige vrouw was hier op dit forum.
Ik ben zelf ook weinig vrouwen tegen gekomen eerst dus dan ga je er vanzelf vanuit dat het allemaal mannen zijn met wie je praat..

De vrouwen nemen over nu :dancer:

Nee toch? Zie er hier genoeg meeschrijven.
En hopelijk geen overname, yin en yang :praying1:

Ik ben @De Dunne kwijt nu je het zegt :thinking:

Chillax

Bewuste gebruiker
Als je al een keer een candyflip gedaan hebt zal 60mg wel underwhelming zijn denk ik. Hoeveel mg MDMA nam je toen?

Ik zou 75mg doen als start en nog 35 bijnemen na ongeveer 2 uur.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik ben ook een vrouw.
Ik weeg ook 60 kg en neem als startdosis 100 mg en na een paar uur nog een 100 mg bij om het effect te verlengen. Wellicht wat teveel, maar van 30 of 40 of 50 mg bijpakken merk ik niks. Al geprobeerd.

Purplext

Badass junkie
Ik ben ook een vrouw.
Ik weeg ook 60 kg en neem als startdosis 100 mg en na een paar uur nog een 100 mg bij om het effect te verlengen. Wellicht wat teveel, maar van 30 of 40 of 50 mg bijpakken merk ik niks. Al geprobeerd.

Interessant, lees niet vaak dat mensen zo hoog redosen.
Het hoeft voor mij ook echt geen hele nacht te duren hoor. Dacht meer aan paar uurtjes M en in de staart wat 2f-dck.

Ik heb nou ook weer niet zoveel M en we zijn met z'n drieën. Liever een goeie start en niks bijpakken dan steeds eronder zitten.

Rosie

Bewuste gebruiker
Ik ben vrouw. Weeg 90 kg.
Pak als startdosis tussen 80 en 100 mg (ligt eraan welke pil ik zin heb, haha).
1x bijpakken met 40-50 mg. Dat geeft genoeg kick om nog lekker te gaan, zonder dat ik heel strak kom te staan.

Heb een keer dubbele dosis bijgepakt. Toen had ik dus wel meer last van het strak staan. Voor mij is dit perfect zo.

Purplext

Badass junkie
Gisteren genomen. 100 mg als startdosis, daarna 40 mg bijgepakt.
Ik had wel een lekker gevoel en gezellig gekletst, wat hardcore op de achtergrond (luister ik nooit naar, maar klonk nu geweldig) waardoor ik niet echt stil kon zitten.

Ik had vlagen, soms leek het uitgewerkt en dan kwam het weer. Af en toe een beetje kaakklem, maar vaak ook heel relaxed hangen op de bank.
Dat euforische en dat love-gevoel. Nee, weer niet meegemaakt.
Het werd pas echt heel leuk toen we overgingen op de 2-fdck.

Het gevoel wat anderen omschrijven van MDMA, ervaar ik dus bij 2-f.
Vandaag nog in een opperbeste stemming, hopelijk niet al te veel dip volgende week. Want als ik me erg depri ga voelen, vind ik het die 3 a 4 uur me lekker voelen het niet echt waard.

Bovenaan