• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer mexicaanse paddo's

imbanees

Newbie
10 maart 2007, een avond die ik in ieder geval niet _kan_ vergeten.

Materials:
2 porties mexicaanse paddos.
7 mensen waarvan er 5 paddos ophadden. 2 tripsitters (die elkaar afwisselden).

Ik (mitch) ga het alleen over de avond hebben en de mooiste momenten, want omdat we met zoveel waren gebeurde er zo fucking veel. En als ik dat allemaal moet typen… De trippers zijn rob, mitch, dave en zel.

We begonnen om 7 uur ’s avonds (duh) te eten. We aten de paddos (ieder een halve portie, we hadden dus nog over voor later :wink:) met chips. Ben blij dat we chips hadden want ze waren, naar mijn mening, echt smerig. Half nekkend had ik mijn deel als laatste op. Rob was de eerste die na 20 minuten al wat stoned werd om het zomaar even te zeggen. De eerste opmerking van het effect was dat hij de televisie zag bewegen, de linker helft bewoog een stuk omhoog zei hij. Ik was bang dat ik te weinig had genomen, en voelde eigenlijk een beetje teleurstelling. Maar dit zou snel genoeg veranderen :). Dave was de traagste van allemaal (met het voelen van enig effect). Uit teleurstelling en wanhoop had ik een jointje gedraaid.
Vanaf nu begon de avond echt zijn waarde te uiten.

Het gevoel kwam eraan en stelde mezelf voor, alles toe te laten en accepteren. Vroeg of laat zou het toch eindigen. Ik keek naar rob en hij raakte in een lachkick waarvan we allemaal mee genoten. Hij moest zo hard lachen (weet niet meer waarom) dat hij huilde. We vonden het allemaal zo mooi dat hij dat kreeg dat we ook spontaan een lachkick kregen om hem. We hebben zeker 10 minuten op de grond gelegen van het lachen. Ik besloot te gaan zitten op de bank en naar het plafond te kijken, waar het overigens echt licht was vanwege de lamp die er stond. Voor ik het doorhad was het gewitte plafond veranderd in een zee van vissen. Ze zwommen door elkaar en ik wist dat het klopte. Het plafond had me in zijn greep en kon er niet meer van wegkijken. Sneller dan ik had verwacht lagen we weer op de grond van een lachkick. Ik voelde me zo 1 met de stoel die er stond dat ik in de stoel wilde zijn, in feite de stoel wilde zijn. Ik boog mezelf om de stoel heen, liggend, en begreep waarom een stoel zo uniek was. Lol. Ik ging terug naar de bank en keek naar het gordijn, dat trouwens ook om aandacht vroeg. Het motief van het gordijn, waren allemaal vierkanten bestaande uit bolletjes. Ik vond het zo’n mooi gordijn dat ik er 5 minuten naar staarde. Ik kreeg het gevoel dat ik me om moest draaien, ik keek naar dave en rob en zag hen, maar dan omwikkeld in het motief van het gordijn. Prachtig was dat.

Het was inmiddels 10 uur (3 uur zitten trippen in een woonkamer) en ik keek naar een geboortetegeltje van mijn neef. Het was zon wit tegeltje met blauwe letters en wat geschilderde blaadjes in de 4 hoeken van het tegeltje. De blaadjes leken te ademen en de tekst was aan het draaien. Ik vond het zo mooi dat dat kon. We hadden met z’n drieën het gevoel dat we dingen moesten gaan doen. Dingen beleven. We besloten maar naar buiten te gaan.

Buiten leek het net of de bomen op me afkwamen (ik was niet paranoia ofzo). Buiten heb ik met een geschilderd ei (gekocht in de winkel) een tegel zitten inkleuren. De kleuren van het ei liepen over op de tegel. Geen felle kleur, maar wel een rode gloed, ik draaide het ei om (groene kant) en begon dezelfde tegel groen in te kleuren. Fucking vet 
Ook voelde ik alsof de wereld en alles precies klopte. Ik voelde me zo geaccepteerd in mijn eigen wereld. Later kreeg ik te horen dat dit een moment van bodyhigh was. Mn lichaam voelde echt op zijn plek op de wereld en vond alles zo mooi en hield van alles en iedereen.

Na een wandeling van 20 minuten, wat dus echt 2 uur leek kwamen we in de macdonalds aan. Waar rob paranoia werd, vond ik de ultieme sensatie. Ik liep naar de kassa en wilde zel geld geven. Zel was echter nuchter. (hij nam paddos rond half 1). Hij hoefde geen geld… ik draaide me om en keek naar de mensen die er zaten, ik weet niet of het echt was of dat ik het verbeelde maar ze keken mij allemaal aan of ik van een andere planeet was. Ik moest een luchtje scheppen, dit vond rob ook een goed idee.

Het was inmiddels 12 uur en ik voelde de shit uitwerken. Ik wilde niet uit de trip gaan en besloot nog wat paddos te eten. We hadden nog ruim 2,5 paddo over. Zel besloot mee te doen en uiteindelijk hebben we met zijn 4en nog wat gegeten. Wederom niet alles, omdat we nog niet wisten wat we konden verwachten. Het was dus half 1. Rond half 2 begon zel flink te trippen en hij wilde per se op bed liggen. We gaven hem geen weerstand en hij ging op bed. Rob en ik waren aan het natrippen en dave was op zijn climax. We hebben geen idee hoe het kon dat dave zo traag was maar we vonden het wel leuk waar hij allemaal mee bezig was. Een korte opsomming van wat dave heeft gedaan:
3 kwartier rond gelopen in de kamer
Ondersteboven op een stoel gelegen, met zijn benen gestrekt in de lucht.
Verhalen verteld die ik niet meer kan herinneren.

Het was inmiddels half 3 en rob en ik waren alweer vrij nuchter. Zel was ook wakker geworden en vertelde zijn ervaringen aan ons. Dave tripte nog hard en we genoten van zijn bezigheden. 2 maten van ons kwamen nog langs om naar ons te kijken hoe het ging. 1 gast van die 2 had nog nooit paddos op en het leek hem wel leuk om een keer te proberen. Echter deze gast was al zat van het uitgaan. Hij at de laatste resten van de paddos op en na een half uur tripte hij echt zo hard dat hij een lachkick kreeg. We genoten weer hoe hij de effecten aan het verwerken was.

Het was 6 uur ’s ochtends en we besloten te gaan slapen… Ik werd wakker en kon, nu nog, niet geloven dat dat allemaal gebeurd was. Het zien van diertjes in motiefjes op een doodnormaal plafond. Het was echt een prachtige ervaring. Ik vond de visuals wel zeker mooi en verbazingwekkend, maar dat bodyhigh is echt het beste gevoel wat ik ooit mee heb gemaakt. Volgende keer sterkere paddos proberen.

Ik hoop dat dit verhaal wat boeiend is geweest. Als je dit allemaal hebt gelezen dank ik je hiervoor. Tis moeilijk om alles zo goed mogelijk uit te leggen omdat je gevoel zo sterk is op dat moment.

Tot de volgende keer,

Mitch :)

nutsss

Wijs gebruiker
Zo hee wat een chaos! :grin:

Leuk report en goed dat je er zo nuchter tegenaan kon kijken steeds. Volgende keer misschien iets minder mensen en allemaal tegelijkertijd nemen maar dat is maar net wat jij wilt.

Buiten lopen is altijd heel relaxed met paddo's op.

Paddo's bijnemen geeft meestal niet zo'n goed resultaat. 2 porties met 5 mensen is ook wat aan de lage kant per persoon. Neem eens 3/4 na een tijdje wachten (week of 3 tot 4) en hou het voorlopig bij de mexicaanse.

roberto0w

Newbie
Ja ik ben "rob" het was echt een hele vrede avond et is gewoon te veel om te beschrijven 4 opmerkingen

1) Het gras was echt het mooiste wat ik voor mijn gevoel in mijn leven gezien had
2) McDonalds was mijn hoogtepunt, ik wilde in elkaar zakken omdat ik hardstikke veel geluiden hoorde.
3) Ik heb volgens mij in totaal 2 uur in de huiskamer gelopen, telkens trippend op andere dingen (muur, lichten, gordijn, plafond)
4) Ik had een doos eieren bij de aldi gehaald samen met mit (de starter van dit topic), toen ik naar buiten ging nam ik één ei mee. Het eerste wat ik wilde doen toen ik naar buiten ging was de ei kei hard weggooien, maar ik hield em vast tot 10 minuutjes en het leek alsof het mijn leven was. Toen hij kapot ging, leek het net of er een stukje van me hart verloren ging :P

Dit alles klinkt enorm vaag, maar voor de mensen die deze shit al een keer hebben gegeten weten waar ik over praat :grin:

Dit is echt voor herhaling vatbaar

Groetjes rob :tongueout:

KETAhenk

Newbie
ey mitch en rob,

volgend weekend KET he, en de week er op hero?

Groetjes KETAhenk

( directeur KETA B.V. )

P.S. mitch = gay :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^ Hero :cry: . Maar goed...

Leuk geschreven dit verslag. Een zee van vissen op je plafond, hmm dat wil ik ook :) . Ik heb ook vaak prachtige dingen gezien op het plafond en behang; vooral behang wat normaal subtiele kleurverschillen heeft, leent zich daar goed voor. En een plafond met oneffenheden, daaruit ontstaan vanzelf de mooiste dingen, en ook uit een bepaalde lichtval en schaduwen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik heb me men eerste trip ook echt constant lachkicks gehad, kwam door de sfeer en soms de vage visuals...
Fijn dat het je bevallen is om met zoveel te trippen, als we trippen doen we het met maximaal 4 man, anders is er teveel chaos naar men zin.
Enneu henk, die ket leuk maar zou je die hero echt wel laten doen, stel je voor dat ze er dan voor de rest van hun leven aanhangen, dan is dat jou fout he...

Allolalie

Bewuste gebruiker
Klinkt als een leuke trip! Misschien de volgende keer idd iets anders voorbereiden, iedereen tegelijk, minder mensen, verd klinkt het superhip! Volgende keer een hele portie proberen?

Bovenaan