eerste keer mexicaanse truffels!

ganjaweed

Newbie
Ik heb op internet een portie truffels besteld voor mij en een maat, het is een portie van 20 gram. Hoeveel gram is aangeraden? Dit is de eerste keer dat ik een hallucinerend middel wil gaan proberen en kan ik ook normaal doen bij me ouders als ik onder invloed ben en kan ik het ook bewaren zonder dat het in de koelkast staat want ik heb liever niet dat me ouders het zien want dan krijg ik weer een discussie, ik woon namelijk nog een tijdje met me ouders maar over half jaartje niet meer. Maar ik heb geen zin om zo lang te wachten.

EDIT: Ik ben er 100% klaar voor en heb er superveel zin in maar toch zou het nog beter zijn als mijn vragen een antwoord krijgen :)

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
100% klaar voor ?

Denk het eerlijk gezegt niet. Je weet de dosering niet en je onderschat het middel. Truffels is een tripmiddel dat soms heel mild kan zijn maar ook best wel pitteg. Maar als ik antwoorden moet geven op je vragen:

Dosering: 10gram per man, goed fijnkouwen en om de vieze smaak weg te krijgen kun je er een pot chocopasta of pindakaas naast zetten.

Bij je ouders trippen: A NO-GO... Het is ontzettend vervelend om ergens te trippen waar je continue op moet letten of iemand je niet ziet. Dit gaat aan je knagen en dit kan zelfs resulteren in een hele vervelende trip.

Mijn advies is om eerst meer te gaan lezen over de truffels op dit forum. Lees ervaringen van mensen en overweeg om andere beslissingen te maken met betrekking tot de setting.

trippelh

Bewuste gebruiker
Nasica zei:
100% klaar voor ?

Denk het eerlijk gezegt niet. Je weet de dosering niet en je onderschat het middel. Truffels is een tripmiddel dat soms heel mild kan zijn maar ook best wel pitteg. Maar als ik antwoorden moet geven op je vragen:

Dosering: 10gram per man, goed fijnkouwen en om de vieze smaak weg te krijgen kun je er een pot chocopasta of pindakaas naast zetten.

Bij je ouders trippen: A NO-GO... Het is ontzettend vervelend om ergens te trippen waar je continue op moet letten of iemand je niet ziet. Dit gaat aan je knagen en dit kan zelfs resulteren in een hele vervelende trip.

Mijn advies is om eerst meer te gaan lezen over de truffels op dit forum. Lees ervaringen van mensen en overweeg om andere beslissingen te maken met betrekking tot de setting.
+1 Wees GOED voorbereid

ganjaweed

Newbie
Nasica zei:
100% klaar voor ?

Daarom was ik dus toch van plan in een park te gaan zitten en het te nemen maar de smaak ben ik allang op voorbereid ik was eigenlijk van plan iets fris mee te nemen zoals pepermunt maar pindakaas kan ook i (L) pindakaas en ik heb ook al heel veel trip reports gelezen over dat er misselijkheid kan ontstaan en dat krijg ik waarschijnlijk ook ik heb een zwakke maag want bij blowen kots ik ook vaak ongeveer 1 op de 20 keer maar kotsen vind ik vaak lekker opluchtend :kots:

Bovenaan