Eerste keer MXE

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Was van plan keta te gaan proberen maae er is nu alleen mog MXE beschikbaar. Hebben jullie misschien tips voor de eerste keer?

Fool

Badass junkie
Lijkt me vrij belangrijk om rustig te beginnen en zeker niet te snel bij te nemen, snuivend kan het al tot ruim driekwartier duren voordat je de volledige effecten voelt!

Verder is het belangrijk dat je jezelf 'los' kunt laten tijdens een ervaring, probeer niet de controle te houden want die raak je toch kwijt. Zorg voor een veilige en vertrouwde omgeving. :)

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Welke manieren van in nemen zijn er?
Hoe veel mg raad je telkens aan?
En hoe vaak kan ik bij pakken/ hoe veel mg is maximaal?
En is het als ik het vantevoren heb geprobeerd geschikt voot een after van een nexus flip?

kingdalton

Belezen gebruiker
Ik wil hier binnenkort ook maar is mee beginnen. Heb het al tijdje liggen maar het komt er maar niet van :grin:

De enige ervaring die ik heb die in de buurt komen zijn drie keer truffels, 10 15 en 18 gram.

Ik vind ook wel interessant om te weten wat een goede dosis is om mee te beginnen en wanneer je evt. kan besluiten bij te nemen en hoeveel?

Fool

Badass junkie
Methoxetamine werkt op bijna alle mogelijke manieren, oraal, sublinguaal, rectaal, nasaal en bijna al het gepruts met naalden zal ook wel werken (subcutaan durf ik alleen geen uitspraken over te doen). Ik zou echter gewoon beginnen met snuiven, lijntjes van 20-30 milligram en pas na minimaal 3 kwartier(tot een uur) bijnemen. Wat dan je maximale dosering wordt zul je snel genoeg voelen.
Ik zou hem nog niet gelijk na een nexus-flip nemen, het combineren van drugs en in het bijzonder dissociatieven/psychedelica lijkt me pas een 'goed' idee al je de stof beter kent en bekend bent met de meeste aspecten hiervan.

Over de prijs mag op dit forum niet gediscusseerd worden, maar afhankelijk van hoeveel je haalt is het ongeveer 25% winst tot meer dan één keer over de kop gegaan, gebaseerd op de kostprijs voor de dealer. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Prijzen zijn niet toegestaan Ganjaman181, lees even goed de forumregels door.

Methoxetamine combineren met MDMA is niet te raden volgens mij omdat Methoxetamine ook op je serotonine inwerkt, ik zou het dus niet bij je nexus flip doen. Verder is het inderdaad belangrijk om zoals fool zegt minimaal een uur te wachten met bijdoseren. Ook zou ik niet te vaak bijdoseren persoonlijk aangezien Methoxetamine nogal lang duurt.

Bovenaan