Ik heb een tijdje gezocht, maar vond geen specifiek topic over de eerste keer roken van opium.
Ik vraag niet aan mensen of ze het goed vinden, slecht vinden, aan te raden vinden of juist afraden. Ik ga het sowieso doen, maar wil wel wat tips en er zijn nog wat dingen onduidelijk?
dus volgende vragen, vraag het liever aan mensen met ervaring dan te lezen op gammele websites vol met fouten
a) hoe duur is opium?
b) is opium altijd puur en onbewerkt? of wordt het besprekelend met iets?
c) hoe kan je het best roken de eerste keer? kleine inhaleringen of diepe inhalen? + op welke manier kan je het allemaal roken? ook gewoon in joint doen en vermengen met tabak?
d) wat is een goede dosis voor de eerste keer?
e) na paar uur, is het dan verstandig om het nog eens te doen, of beter zo laten, drugs laten uitwerken en dan gaan slapen in plaats van verder doen?
f) hoe lang ben je echt van de wereld?
g) moet ik visueel veel verwachten? of eerder gewoon genot en totaal ontspannen?
h) valt het te combineren met wiet/hasj, of beter niet?
ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden
alvast bedankt!
Ik vraag niet aan mensen of ze het goed vinden, slecht vinden, aan te raden vinden of juist afraden. Ik ga het sowieso doen, maar wil wel wat tips en er zijn nog wat dingen onduidelijk?
dus volgende vragen, vraag het liever aan mensen met ervaring dan te lezen op gammele websites vol met fouten
a) hoe duur is opium?
b) is opium altijd puur en onbewerkt? of wordt het besprekelend met iets?
c) hoe kan je het best roken de eerste keer? kleine inhaleringen of diepe inhalen? + op welke manier kan je het allemaal roken? ook gewoon in joint doen en vermengen met tabak?
d) wat is een goede dosis voor de eerste keer?
e) na paar uur, is het dan verstandig om het nog eens te doen, of beter zo laten, drugs laten uitwerken en dan gaan slapen in plaats van verder doen?
f) hoe lang ben je echt van de wereld?
g) moet ik visueel veel verwachten? of eerder gewoon genot en totaal ontspannen?
h) valt het te combineren met wiet/hasj, of beter niet?
ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden
alvast bedankt!