• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Oxazepam.

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Hallo lezers,
Ik zal mijzelf eventjes voorstellen voordat ik begin te vertellen over dit heerlijke goedje.
Ik ben 16 jaartjes jong en 1,90 groot, weeg rond de 68 kilo en heb aardig wat ervaring met verschillende soorten drug. Waar ik zelf niet erg trots op ben maar oke.
Zoals; caffeine, lsa, paddos, xtc, mdma, speed, dexamfetamine, ritalin, cocaine, en nu dus ook Oxazepam!

De trip/ervaring;
Ik had via via een tripje weten te bemachtingen, veel verhalen over gehoort en wou het zelf ook wel eens proberen. Dit is nu 1 week terug, op dit moment ben ik onder invloed van 15 mg oxazepam. Dit zijn anderhalf pilletje, heerlijk zwaar in mijn lichaam en heb geen zorgen aan me hoofd. Heb alleen een beetje last van een bodyload, verder vindt ik muziek luisteren heel lekker en heb het liefst zin om lekker relaxed te gaan liggen op een bank. Verder heb ik niet echt veel te melden over Oxazepam. Ik weet wel dat het zeer verslavend kan werken dus ik ga er zeker niet verder mee, ook omdat het gewoon een slaap/stress vermindering middel is. Dankje wel voor het lezen en hoop op reacties! See you next time

walnootje

Belezen gebruiker
Een maat van mij krijgt Oxazepam van zijn psychiater, maar hij heeft me verteld dat je lichaam er eerst een week aan moet wennen voordat je er echt wat van voelt, verbeter me als het onjuist is! En dat het verslavend is heb ik idd aan hem gemerkt :(

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@joriisvw Het is inderdaad niet een heftig middel, echt tegen angst/slaap problemen e.d Nu weet je ook weer wat het doet met je!
@ walnootje Je lichaam went er inderdaad wel aan maar dat word een verslaving dan.. De eerste keer/dag dat je het neemt werkt het beter dan na 1 week lang dezelfde dosis. Dus dat lijkt niet te kloppen! Inderdaad een verslavend goedje (net als alle benzo's eigenlijk)

Dank voor het delen van je ervaring met dit middel joriisvw!

Greets

joriisvw

walnootje zei:
Een maat van mij krijgt Oxazepam van zijn psychiater, maar hij heeft me verteld dat je lichaam er eerst een week aan moet wennen voordat je er echt wat van voelt, verbeter me als het onjuist is! En dat het verslavend is heb ik idd aan hem gemerkt :(

Ik denk juist dat hoe vaker je het gebruikt deste minder je voelt waardoor je verslaafd wordt, heerlijk gevoel lijkt net alsof je stoned bent ofzo... Moet je maar eens een keertje proberen

Boedi

haha oxazepam om te trippen, kan ik me niks bij voorstellen. Heb het gehad voor sociale angst. Maar gevoel van stoned of trippen had ik absoluut niet. :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Boedi zei:
haha oxazepam om te trippen, kan ik me niks bij voorstellen. Heb het gehad voor sociale angst. Maar gevoel van stoned of trippen had ik absoluut niet. :stoned:

Haha nee waarschijnlijk een lekker nachtje slaap? :P

Bovenaan