Eerste keer paddo's (Mazatapec)

Dunk

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen,

Binnenkort ga ik samen met een vriend voor een eerste keer paddo's nemen, de Mexicaanse soort Mazatapec. We hebben er 4 gram gedroogd van. Voor de doseringen twijfel ik tussen volgende 2 mogelijkheden:

- We nemen elk 1,25 gram, zo heb ik nog 1,5 gram over voor een latere trip (die vriend vertrekt binnenkort voor 11 maanden op reis dus zal ik de volgende trip waarschijnlijk alleen doen, dus die 1,5 is dan enkel en alleen voor mij). Dit komt me goedkoper uit, maar ik vrees er voor dat 1,25 niet genoeg zal zijn om ten volle van de trip te genieten...

- We nemen elk 2 gram en voor een latere trip zou ik dus wel moeten bijkopen. Met 2 gram ben ik zo goed als zeker dat het een intense trip zal worden, maar de gierige ik hoopt dat 1,25 ook al voldoende is zodat ik wat geld uitspaar.

Moet ik voor de goedkope oplossing gaan of voor de ik-haal-er-alles-uit oplossing?
Ook vroeg ik me af of de dosering van paddo's afhankelijk is van het gewicht van de persoon?

Als laatste een foto van de paddo's in kwestie... Ik weet dat paddo's 'schimmels' zijn maar deze zien er wel erg beschimmeld uit, zijn ze überhaupt nog in orde?

Alvast bedankt!

Bovenaan