eerste keer paddo's

aapje31

Experimenterende gebruiker
Ik heb even een paar vraagjes over eerste keer paddo's:)
ik heb al 2x XTC gedaan en blow elke week.
nou heb ik problemen met het eten van dingen, spacecake kreeg ik niet door m'n keel. Zijn er oplossingen om dit te verhelpen?
en het 2e "probleem" ik moet de volgende dag naar familie, bestaat de kans dat er nog na effecten zijn waardoor ik me de volgende dag nog steeds een beetje trippy voel?

Alvast bedankt..

Ellesdee

Badass junkie
Als je een beetje had rondgekeken op dit forum, dan had je kunnen zien dat je ook paddo thee/ soep kan maken, dat is een stuk makkelijker weg te krijgen

Het is idd mogelijk dat je je de volgende dag nog een beetje wazig voelt :wink:

Fezz

Belezen gebruiker
Verstand ff op nul, flink kauwen en wegspoelen met water/frisdrank :)

de mexicaantjes lijkt een beetje alsof je op een stuk prei aan het knagen bent, hawaainse beetje champignon achtig..

azgaza

Badass junkie
Ik eet ze zelf altijd gewoon op, maar ik heb er ook geen moeite mee. Je kan ze heel fijn snijden in een salade stoppen, of er thee van maken. Als je thee maakt, zorg dat het water NIET kookt, kokend water maakt je paddo's stuk, laat het water dus afkoelen tot het niet meer kookt van te voren. Je kan die thee zoeten met honing, en dan valt het shijnbaar wel mee.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Als je thee maakt, zorg dat het water NIET kookt, kokend water maakt je paddo's stuk, laat het water dus afkoelen tot het niet meer kookt van te voren.

Ik heb zelf ontdekt dat bijna kokend water geen probleem is. Ik heb er geen thermometer bij, maar ik denk dat het water waarin ik mijn theetje maak minimaal 95 graden is. Nadat het gekookt heeft houd ik het zo'n 20 minuten op laag vuur, terwijl ik de fijngesneden paddo af en toe wat rondroer. Maar het moet idd niet borrelen, heb ik me laten vertellen.

De theetjes die ik maak zijn heel erg potent. Nog nooit mislukt.

Bovenaan