Eerste keer Paddo's

Hey ik ga van het weekend Paddo's doen , kheb al veel opgezocht en weet het meeste wel al , ma kan iemand zijn halucinaties vertellen dat ik ongeveer weet aan wat ik mij moet verwachten ,

Riel

Bewuste gebruiker
hey boris,

een paar voorbeelden zijn: de bomen lucht en de grond smelten in elkaar, de bladeren aan de bomen laten kleurstrepen in de lucht achter, gezichten in de wolken zien, golvende muren. kleuren worden intenser beleefd en je ziet veel bewegende patronen. dit is enkel visueel. de rest van de zintuigen worden ook vervormd.

heb je je ook al in set en setting verdiept? want dat is vrij belangrijk voordat je begint aan je avontuur.

:wave:

paddo

Newbie
paddo nog goed?

Hallo,

ik wilde voor het eerst paddo gaan eten met een vriend van me dus heb ik een doosje mexicaanse paddo gekocht en nou heb ik ze een weekje in de garage liggen en had ik ze gisteren eruit gehaalt en nou zien ze er vochtig en donker van kleur uit ze zijn een beetje gekrompen beetje een sterke geur ik heb er totaal geen verstand van:confused: want ik kon geen andere plek vinden omdat ik ze had verstopt voor mijn ouders

maar mijn vraag is kan ik ze nog gebruiken ? en/of wat zijn de gevolgen ervan

de houdbaarheids datum is nog goed, en op dit moment liggen ze in de vriezer is dat een probleem aangezien dat ze 2 tot 4 graden berwaard moeten worden?

ik kan eventueel een foto bijvoegen van de paddo's

alvast bedankt

mvg paddo

Riel

Bewuste gebruiker
hey paddo,

Als je de paddo's buiten de koelkast bewaart verliezen de paddo's hun vocht. Dit proces wordt het drogen van paddo's genoemd. De paddestoelen kunnen wat minder sterk zijn geworden maar dat zal wel mee vallen. Of je paddo's in de vriezer kunt bewaren weet ik zelf ook niet. Ik denk dat je ze nog wel kan gebruiken, maar dat weet ik niet zeker. Je zal er iniedergeval niet dood aangaan.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
niet teveel verwachten van die hallucinaties hoor, als je verstandig begint met een halve portie zal je wsch niet zoveel zien,
veel plezier

azgaza

Badass junkie
Visuals van paddo's vind ik zelf wat zacht van kleur, wel een beetje lichtgevend, alles golft, dingen hebben meer kleuren, je ziet soms wat patronen, de wereld lijkt een beetje scheef en mensen laten sporen achter als ze snel bewegen. De visuals worden sterker naarmate de dosis hoger wordt, maar de verwarring ook dus daarom is voor beginners een lage dosis wel aan te raden, wel moet je realiseren dat het tegen kan vallen, je weet nooit hoe gevoelig je er voor bent.

phy

Bewuste gebruiker
@paddo:
Je kan paddo's beter niet in de vriezer bewaren.
Als ik het zo hoor heb je ze een beetje mishandeld.
Je hoort ze in de koelkast te bewaren tot het gebruik.
De kracht kan dus wat minder zijn.

Zou het gewoon wagen. Als ze geen rare kleur hebben en nog redelijk ruiken, gewoon doen. Neus ook even rond op dit forum over wat je kan verwachten. Begin met een halve portie.
Tripse!

@boris:
Het hangt af van de portie die je neemt. Ik zou persoonlijk beginnen met een halve portie. Dan krijg je verscherpte zintuigen (fellere kleuren, beter gehoor, smaak, scherpzinnigheid, etc). Je herkent patronen, vooral in tapijten, behang en dat soort dingen. Let op alle producten van de natuur, zoals wolken en bomen!

Bij een hele portie verscherpen je zintuigen niet alleen, je krijgt er ook een hoop nieuwe bij. Je krijgt inzichten en filosofische gedachten. Diepe wandelingen in je bewustzijn. En meer. Een mooie wereld. Maar niet zonder gevaren. Een bad trip ligt hier op de loer. Daarom kan je beter rustig aan beginnen en de werking van paddo's verkennen.

Tripse! En laat ons weten hoe het was :wink:

Riel zei:
hey boris,

een paar voorbeelden zijn: de bomen lucht en de grond smelten in elkaar, de bladeren aan de bomen laten kleurstrepen in de lucht achter, gezichten in de wolken zien, golvende muren. kleuren worden intenser beleefd en je ziet veel bewegende patronen. dit is enkel visueel. de rest van de zintuigen worden ook vervormd.

heb je je ook al in set en setting verdiept? want dat is vrij belangrijk voordat je begint aan je avontuur.

Jah ma mss domme vraag maar wat is set en setting?

phy

Bewuste gebruiker
boris123123456 zei:
Riel zei:
hey boris,

Jah ma mss domme vraag maar wat is set en setting?

set: gemoedstoestand
setting: omgeving
Zorg voor een goede hum in een voor jouw veilige & vertrouwde omgeving.

Bovenaan