eerste keer paddo's

eindbaas

Newbie
beste forumleden,

Ik ga dit weekend voor het eerst paddo's gebruiken, alleen ik zit met een vervelend probleem. Ik volg op dit moment een roaccutane kuur. Ik vroeg me af of deze combinatie : paddo's + roaccutane verantwoord is? Zal dit de trip verergeren of juist tegenwerken? en hoe reageert mijn lichaam hierop?

alvast bedankt :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik geloof niet dat paddo's ervoor zorgen dat je lever het erg zwaar te verduren krijgt, maar voor uitsluitsel zul je denk ik toch echt een arts moeten raadplegen.

eindbaas

Newbie
bedankt voor de reactie,

ok, ja dat is dus het probleem. ik ga er liever niet mee naar de huisarts.. Ook al heeft hij beroepsgeheim :wink:

maar ik doe het wel rustig aan dan. Kijken hoe ik er op reageer. Wat raden jullie aan om te nemen, qua hoeveelheid?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Misschien verstandig om te wachten tot na de behandeling, misschien zelfs 3 tot 6 maanden wachten na behandeling. Zie http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/roaccutane.htm voor de bijwerkingen en in het bijzonder deze

"wanneer u aanleg hebt voor (ernstige) neerslachtigheid (depressie). Roaccutane is in verband gebracht met depressie, verergering van depressie, angst, stemmingswisselingen, psychose (ernstige geestesziekte waarbij de controle over het eigen gedrag en handelen gestoord is) en in zeldzame gevallen met zelfmoordneiging, poging tot zelfmoord en zelfmoord. Vooral als u eerder depressief bent geweest, moet u hiermee rekening houden. Indien u tijdens de behandeling met Roaccutane tekenen van een depressie bemerkt, zoals heel verdrietig voelen zonder reden, huilbuien, concentratieproblemen of wanneer u zich afzondert van vrienden en familie, moet u uw dokter hiervan in kennis stellen, zodat u hiervoor behandeld kunt worden als dat noodzakelijk is. "

en onder het kopje psychische klachten.

Volgens mij ben je nog vrij jong, je hebt dus nog genoeg tijd om te gaan experimenteren met paddos/drugs, maak niet dezelfde fout die zo velen voor jou al gemaakt hebben, me included.

Als je het toch wil doen, dan zou ik idd voor een halve portie mexicaantjes gaan, dat zijn normaalgesproken 15 gram nat en 1,5 g gedroogd. Of zelfs minder 1/3 ofzo, eerste keer moet je altijd laag beginnen, iedereen reageert nl anders en heeft een andere gevoeligheid.

Bovenaan