eerste keer paddo's

Goeiedag mijn mede spacers.

Zoals de titel al zegt ga ik voor het eerst paddo's doen.
Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum en internet maar ik zou toch nog wel een aantal tips/ideeen van jullie willen horen.

1
Ik heb via iemand 5 gram gedroogde paddo's gekocht hoeveel moet je ongeveer doseren voor je eerste keer en hoe kan je die het best nuttige? kan je gedroogde paddo's roken als een joint?

2
Is het verstandig om een lekker jointje te roken tijdens je paddo trip? :stoned:

3
Hebben jullie nog ideeen om te doen tijdens het trippen?

Al vast bedankt! :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Belastingonderduiker zei:

Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum en internet maar ik zou toch nog wel een aantal tips/ideeen van jullie willen horen.

1
Ik heb via iemand 5 gram gedroogde paddo's gekocht hoeveel moet je ongeveer doseren voor je eerste keer en hoe kan je die het best nuttige? kan je gedroogde paddo's roken als een joint?

2
Is het verstandig om een lekker jointje te roken tijdens je paddo trip? :stoned:

3

1. Welke soort paddo is het? Sterkte verschilt namelijk nogal per soort. En je kunt paddo's niet roken, alleen orale cosumptie is mogenlijk, hier heb je dan wel weer veel mogenlijkheden voor.

2. Het is nooit verstandig drugs te nemen of te combineren.
Doe het als je je goed voelt en als je weet dat je piek al over is ( periode waar het effect het sterkste is) draai hem niet te sterk, en neem paar hijsjes en kijk hoe het aanslaat.

3. Doen wat je normaal ook doet, het trippen maakt het alleen nog mooier/vetter, filmpje kijken, gamen, door de natuur wandelen. Gewoon doen waar je je fijn bij voelt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Belastingonderduiker zei:

1

2

3

1
Als je mexicaanse hebt (psilocybe cubensis), de meest gangbare vorm (makkelijkst te kweken), zou ik de helft nemen, twee en halve gram dus. Dat komt overeen met net iets minder dan een standaard portie die vroeger in de smartshop te koop was. En nee, je kan ze niet roken; je kan wel de psilocybine eruit extraheren, dit in een spuit doen en in je kringspier injecteren. Eet die dingen gewoon :P

2
Kan weinig reden bedenken waarom niet, ga je alleen niet helemaal lam blowen, kan slecht vallen.

3
Heel veel dissociatieven tot je nemen :mrgreen:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nog nooit bij gedroogde gedaan maar moet ook gewoon gaan, evt van te voren verpoeieren:

Vers fruit, bijpassend sap en de paddo's in de blender en een lekkere smoothie maken :hearteyes:

Moet eerlijk bekennen dat ik het idee van petrovic heb gepikt!

Angramar Temenos zei:

1
Als je mexicaanse hebt (psilocybe cubensis), de meest gangbare vorm (makkelijkst te kweken), zou ik de helft nemen, twee en halve gram dus. Dat komt overeen met net iets minder dan een standaard portie die vroeger in de smartshop te koop was. En nee, je kan ze niet roken; je kan wel de psilocybine eruit extraheren, dit in een spuit doen en in je kringspier injecteren. Eet die dingen gewoon :P

2
Kan weinig reden bedenken waarom niet, ga je alleen niet helemaal lam blowen, kan slecht vallen.

3
Heel veel dissociatieven tot je nemen :mrgreen:

Punt 1 heb je gelijk, maar zeggen dat je gewoon kunt blowen vind ik niet echt het juiste advies.
Veel dissociatieven nemen is al helemaal onverstandig tijdens je 1e trip!

afraidtech

Bewuste gebruiker
de meeste antwoorden heb je al gehad, ik wens je succes en laat het ons weten hoe het ging.

even over het blowen, pak een jointje direct na je piek zo verleng je de effecten nog even en dan vind ik dat je een relaxtere after-trip hebt.

Bovenaan