eerste keer Paddo's

Anthony V

Newbie
Ik ga dit weekend voor de eerste keer paddo's proberen. Het zijn cambodians die ik van een vriend van me krijg.
Heeft iemand hier nuttige informatie over hoe je ze best kan eten (want smaakt naar het schijnt echt fucked) en hoeveel er van te nemen.
Kan je ook op zo zien aan de paddo's of ze slecht zijn of niet?

Tufnut

Badass junkie
Welkom op het forum! Dit is de goede plek om vragen te stellen, alleen moet je wel weten dat deze vraag al vele malen is gesteld. Met de zoekfunctie of door zelf even te zoeken kun je het antwoord zo vinden. Verwacht dus geen hele uitgebreide reacties.

Paddo's kun je zo eten, er thee van maken of verwerken in ander eten. Chocolade en walnoten schijnen de smaak aardig te maskeren. Zelf ben ik van het type niet zeuren en even doorbijten; het is het meer dan waard.
De hoeveelheid is afhankelijk van de sterkte en die is niet van buiten te bepalen. Er zijn wel richtlijnen voor. Voor de eerste keer is 1 a 1,5 gr droog en 10-15 gram vers wat je ongeveer moet nemen. Het best neem je de eerste keer een lage dosis om de stof te verkennen.
Tot slot zijn er geen slechte paddo's zoals je slechte pillen hebt. Wel kan er een verschil in sterkte tussen iedere paddo zijn.

Bovenaan