eerste keer paddo's

Knar F

Newbie
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraag over paddo's. Ik will binnenkort met een paar vrienden paddo's uitproberen. Ik heb me er over ingelezen maar heb nog een paar vragen. Ik heb voor de rest qua soft en hard drugs alleen nog maar alchohol gehad. Ook sterke drank. Ik ben niet van plan te gaan roken, en ook niet om wiet te roken omdat mijn moeder manisch-depressief is, en ik door erfelijke factoren een grotere kans heb om ook dit soort verschijnselen te krijgen (mijn 17-jarige zus is ook schyzofreen geworden sinds een jaar). Nu zeggen sommige van mijn vrienden dat als ik nog niet eens een joint heb gerookt, ik wel gek zou moeten zijn, aangezien het volgens hun zo'n 'overstap' is, om paddo's te gebruiken. Ik ben niet van plan het vaker te gebruiken, ik wil het gewoon graag proberen. Mijn vraag aan jullie is nu, is het waar dat je eerst wiet of dergelijke moet hebben gebruikt, voordat je paddo's probeert. Ook wil ik weten of de mexicaanse niet te hevig zijn voor een eerste keer, aangezien mijn vriend deze wil gaan kopen. En om nog terug te komen op manisch-depressiviteit, kunnen paddo's hetzelfde soort. effect geven als wiet van wat ik eerder beschreef.

Ik ben net 15 jaar oud.

John5

Newbie
Natuurlijk hoeft je niet eerst wiet te hebben geprobeerd om aan de paddo's of truffels te gaan :)

Dat je aanleg hebt voor schizofrenie of manische depressiviteit is minder handig, een trip "rommelt" met je hoofd, en dat blijkt niet altijd goed te gaan in combinatie met geestelijke aandoeningen (als in, het kan bepaalde dingen triggeren)

Knar F

Newbie
John5 zei:
Natuurlijk hoeft je niet eerst wiet te hebben geprobeerd om aan de paddo's of truffels te gaan :)

Dat je aanleg hebt voor schizofrenie of manische depressiviteit is minder handig, een trip "rommelt" met je hoofd, en dat blijkt niet altijd goed te gaan in combinatie met geestelijke aandoeningen (als in, het kan bepaalde dingen triggeren)
Betekent dit dat ik ze nooit kan proberen?

steaker

Experimenterende gebruiker
pak eerst een halve portie en kijk of het bevalt, daarna kun je altijd nog de andere helft opeten,
en go with the flow

have a nice trip

Bovenaan