eerste keer paddo's

hallo iedereen!

ik ga zaterdag avond voor het eerst paddo's doen,
ik heb al wat op het forum rond gekeken maar had toch nog wat vraagjes!

we zijn van plan het bij iemand thuis te doen en mischien nog even naar het bos!

mijn vragen:
wat is nou echt leuk/chill om te doen?
als je je even niet goed voelt wat is dan slim om te doen? even buiten een rondje lopen?
en je moet niet eten voordat je gaat trippen krijg je dan tijdens de trip honger?

mvg kevin alvast bedankt! :rock:

ik heb een paar weken terug trouwens wel 2c-b gedaan lijkt het daar een beetje op? of heftiger? vond dit een beetje te "rustig"

dernael

Bewuste gebruiker
Hoi Skinnerdrift,

Allereerst wil ik je heel veel plezier wensen! Ga je echt paddo's doen, of zijn het truffeltjes? Weet je ook welke?

Je zegt dat je eerder 2cb hebt geprobeerd en dat dit een beetje was tegengevallen. Ik heb zelf niet echt ervaring met 2cb, heb het een keer geprobeerd, maar merkte er helemaal niks van. Wel weet ik dat 2cb zich vooral richt op het visuele gebeuren en niet zo zeer op het veranderen van je denkwijze etc.

Paddo's/truffels daarintegen, kunnen naast visuele en auditieve hallucinaties, ook zorgen voor een flinke "mindfuck". Dit houdt voor mij in dat er bepaalde dingen zijn tijdens de trip waarvan je flink in de war kan raken, het is lastig uit te leggen, maar ik ervaar het meestal als iets interessants.

Mocht je niet zo lekker gaan op je paddo's/truffels, dan kan het helpen om van omgeving te veranderen en/of andere muziek aan te zetten. Ik vind het altijd heerlijk om trippend door de natuur te wandelen onder het genot van een lekkere joint (jointjes is niet voor iedereen even chill tijdens een trip!) . Maar bij slecht weer is het ook heerlijk om op een vertrouwde plek binnen te zitten.

Het is inderdaad verstandig om niet te veel te eten op voorhand, zodat de werkzame stof goed door je lichaam kan worden opgenomen. Zorg wel dat je wat lekkers bij de hand hebt, zodat je toch wat kan eten, mocht je honger krijgen. Honger tijdens een trip kan ook erg naar uitpakken. Fruit doet het altijd erg goed en is ook nog eens erg amusant om naar te kijken! :wink:

Hopelijk heb je hier wat aan, mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!

Groetjes,
Dernael. :stoned:

heey thanks voor je reactie

het zijn echt paddo's ik weet alleen niet welke soort...

die mindfuck lijkt me wel grappig haha

okee ik blow zelf bijna elke dag wel... dan kun je toch wel gewoon een paar hijsjes proberen?

okee dus gewoon niet eten en tijdens de trip wat eten hebben voor de zekerheid!

en heb je nog een tip om het te eten? we gaan het warschijnlijk met vla doen is het dan nog steeds heel erg vies?

mvg kevin

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
skinnerdrift zei:
en heb je nog een tip om het te eten? we gaan het warschijnlijk met vla doen is het dan nog steeds heel erg vies?

Gewoon rustig opkauwen tot het een papje word dan doorslikken dan volgende paddo's naarbinnen...., Om zo'n mooie ervaring te gaan meemaken mag er vooraf wel wat geboet worden toch? :) Zo erg is die smaak toch niet :wink:

Heb het zelf nooit met andere voedingsmiddelen geconsumeerd.
Proef de paddo,Voel de paddo...

mandragora zei:
skinnerdrift zei:

Gewoon rustig opkauwen tot het een papje word dan doorslikken dan volgende paddo's naarbinnen...., Om zo'n mooie ervaring te gaan meemaken mag er vooraf wel wat geboet worden toch? :) Zo erg is die smaak toch niet :wink:

Heb het zelf nooit met andere voedingsmiddelen geconsumeerd.
Proef de paddo,Voel de paddo...

hmmm ja denk wel dat ik het met vla probeer...

zelf bij het slikken van pillen had ik problemen (had het als kind nooit gedaan) dus voor het eerst een pil slikken is ook best lastig :P

Bovenaan