• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer paddo's .....

zakkie

Experimenterende gebruiker
Oef, eindelijk ben ik erover. Ik heb nog een paar maanden na mijn trip een heel raar gevoel gehad als ik eraan terugdacht, maar nu ben ik blij dat eindelijk alles verwerkt is.

Begin Augustus had ik afgesproken met vrienden om paddo's te nemen.
Dus reden we met de fiets naar sluis. We gingen direct naar "de heksenketel" en daar kochten we mexicaanse paddo's en kregen we nog twee zakjes seeds of the gods.

Omdat ik 's avonds nog weg moest besloten we in sluis de paddo's te nemen.
In het begin was alles heel chill, iedereen had een vette lachkick en ik begon ook wat veranderingen waar te nemen. Als ik me concentreerde zag ik sommige dingen golven. Een heel prettig gevoel.

Maar na een uurtje na inname zegt mijn vriend oppeens 'zouden we niet beter naar huis gaan?' Vanaf dit moment slaat voor iedereen de stemming om. Mijn vriend begon aan mensen te vragen of ze niet naar z'n ouders konden bellen enzo. Daardoor begon ik ook bad te gaan. Ik kon het niet meer aan en ik heb gewoon mijn fiets genomen en ik ben beginnen rijden.
Na een 5 minutes voelde ik me weer zalig. Ik merkte wel dat ik zeer inmezelf gekeerd raakte. Ik zat heel de tijd tegen mezelf te praten en ik schrok van de auto's die voorbij reden.
Het landschap was ook zalig. Nu begreep ik hoe de werld in mekaar zat. Heel de wereld bestond uit platen. Ik was een plaat, een beetje verder was er nog een plaat, een daarachter nog een, enzovoort. Dus als je bewoog was dat niet jij die bewoog, maar waren dat gewoon de platen van de wereld die over elkaar schoven. De bomen sloegen ook paars uit.
Nu het was al rond 19.00 uur en rond 20.00 uur moest ik bij m'n peter zijn, familie bbq. Maar ik was nog vollop aan het trippen. Omdat ik nog tijd had besloot ik nog wat door het bos te rijden. Dit vond ik, integenstelling tot wat ik gehoord had, niet zo prettig. Al die bomen waren veel te druk voor mij. Daarom reed ik uit het bos en zat ik nog wat op een bankje. Toen ik van mijn fiets stapte dacht ik dat ik viel en kreeg ik hele zware kriebels in m'n buik. Daarom zette ik mij op de grond. En toen ik naar mijn armen keek, verschenen er allemaal patronen en zag ik precies het bloed door m'n aderen stromen. Het was intussen al laat in de trip begon nu af te nemen. Dus besloot ik naar m'n peter te rijden. Als ik bij m'n peter aankom is iedereen van de familie er al. Dit was heel zwaar. Hierdoor sloeg m'n stemming om. Ik dacht dat de trip gedaan was, maar er kwam nog een zware vlaag. Iedereen vroeg wat er was en hierdoor had ik bijna gezegd dat ik paddo's genomen had. Maar ik hield me in en zij dat ik me gewoon niet goed voelde. Ik ben dan nog eventjes op bed gaan liggen wat wel een heel fijn gevoel was.

Toen de trip gedaan was, zat ik heel de tijd aan m'n vriend te denken.
Die had z'n moeder kunnen bereiken en die was om hem gekomen.
Ik voelde me echt schuldig tegenover hem, omdat ik hem in de steek had gelaten. Maar hij zij dat hij het verstond.

Ziezo, dat was mijn eerste trip.
Binnenkort ga ik er weer nemen, maar dit keer ben ik verstandiger, en gaan we het nemen op het buitenverblijf van de ouders van een maat van mij. T'is te hopen dat het dit keer nog leuker word, want al bij al was het een zeer leuke maar intense ervaring, maar zeker voor herhaling vatbaar !

:wave:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Fijn dat het nog goed is afgelopen achteraf!! Verder moet je inderdaad uitkijken met paddo's als je een paar uur later ergens moet zijn waar mensen het paddogebruik niet op prijs stellen. :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik plan het altijd zo dat ik eigenlijk de hele dag te tijd heb voor de paddo's, zodat je geen zorgen hebt. Een maat van mij ging ook een beetje bad omdat ie zich de hele tijd druk zat te maken dat ie aan het eind vande middag nog ergens heen moest.
En met paddo's: Ga je nooit druk zit te maken, laat het over je heen gaan. Uiteindelijk wordt alles toch weer normaal :grin:

Jeller

Badass junkie
leuk report, maar bereid de volgende keer je trip beter voor... voor paddo's is het best dat je heel de avond kan doen wat je wil, dus doe het als je een avond alleen thuis bent en als het redelijk goed weer is.

als je vlagen van slchte gevoelens krijgt, dan moet je gewoon beseffen dat het door die trip komt en rustig blijven :wink: dan gaat het vanzelf beter

flashkop

Bewuste gebruiker
Dus toch leuke trip gehad? :mrgreen:
Ik ben daar ook geweest in de heksenketel lagge sjop we hadden hem direkt gespot, echt zo'n typish huisje midden in de straat :smoke:
Wij zijn wel met de brommer geweest, gehuurd in knokke en op een 15min daar echt leuk, truffels sloegen in toen we terug op het strand zaten...
We zijn toen helemaal tot juist aan zeebrugge voor dat reservaat gestapt, was ook een leuke trip.

Bovenaan