• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer paddo's

Chriss-E

Newbie
Ik was al heel lang benieuwd naar paddo’s en toen mijn viend en ik een dagje in Amderdam waren en ik weer al die smartshops zag, hebben we een bakje paddo’s gekocht. De verkoper raadde ons aan rustig aan te doen aangezien het mijn eerste keer was en van mijn vriend al weer jaren geleden. Zo gingen we met een bakje thaise paddo’s naar huis. Gisteren hebben we gebruikt en het was een heel aparte ervaring. We hebben allebei een halve portie genomen. We hadden ze om 20.00 uur genomen, we waren tv aan het kijken (so you wanna be a popstar, lekker lachen) Na een half uurtje begon ik het al te voelen. Ik kreeg eerst een beetje het gevoel of ik spacecake had gegeten, beetje sloom gevoel en lacherig. Het gevoel werd steeds heftiger en ik ging heel hard. Opeens zag ik de gezichten op de tv allemaal een beetje vervormen en de achtergrond golfde. En vanuit mijn ooghoeken zag ik in de kamer allemaal pulserende lichtballetjes en patronen, voornamelijk cirkels die allemaal door elkaar heen liepen. We hebben van die lampen die je in verschillende kleuren kan zetten en dat was mooi om te zien. Maar ik zag nog veel meer kleuren dan de eigenlijk kleur van de lamp. Ik moest vaak naar de wc, want het viel me zwaar op de maag. Ik moest me echt vaak concentreren om niet over te geven. Op de wc keek ik in de spiegel naar mijn gezicht en ik zag er oud uit met heel veel rimpels. Als ik lang bleef kijken dan leek het of ik verandere in een kat. Als ik bewoog dan leek het wel of ik het pas later in de spiegel zag. Echt heel wazig en eng. Ik ben maar weer snel naar de kamer gegaan. Het programma was er nog steeds op en het leek wel of alle mensen die moesten optreden in een wil licht stonden. En het leek ook wel of ik iedereen kon doorgronden. Alsof ik nog meer over hun wist dan zij zelf. Toen opeens kwam een van onze katten naar me toe om geaaid te worden. En hij bleef maar bij me en begon te miauwen en kopje te geven. Dat heb ik hem nog nooit zo erg zien doen. Dus ik werd er bang van. Tot nu toe ging alles goed, maar onze dieren is mijn zwakke punt. Als daar iets mee is word ik al gek als ik geen paddo’s op heb. Dus opeens kreeg ik het rare idee, dat hij misschien zo’n paddo van de tafel had gegrist en op had gegeten. (Kon helemaal niet, want mijn vriend heeft er de hele tijd boven op gezeten. Maar het was al te laat, het idee zat in mijn hoofd. Ik dacht echt dat hij daarom zo raar deed. En hij ging maar niet weg en bleef rare bewegingen maken. Ik was echt bang dat hij dood zou gaan. Zijn lange haar (we hebben Main Coons) golfde maar de hele tijd op en neer. Toen mijn vriend een paar keer tegen me gezegd heeft dat hij niks mankeerde en toen hij weg ging en rustig ging liggen, ebde de angst gelukkig weg. Toen zijn we nog de hondjes gaan uitlaten en dat was heel raar buiten. De lichten zag ik niet meer scherp en leek wel alsof alles ademde en leefde. Het duurde ook heel lang voor mijn beleving, terwijl we helemaal niet zo lang buiten zijn geweest. Toen ik binnen kwam en ik ging zitten, was eigenlijk in een keer het visuele effect bijna weg. En heb ik nog lekker liggen na spacen.
Ik vond het soms beangstigend maar wel heel gaaf. Ik ga het zeker nog eens doen, en dan zonder tv, maar met een lekker muziekje. Dat lijkt me wel fijner. En dan zoals mijn vriend zo mooi zei in het begin, “Denk eraan, alles wat je ziet zit in je hoofd.” Als ik dat nou nog meer meeneem, dan maak ik me misschien ook niet zo’n zorgen over de dieren volgende keer.

(Sorry, beetje lang, maar ik moest het ff kwijt :flushed: )

(Met de kat was trouwens alles gewoon normaal hoor toen ik weer helder was. Maar ik vraag me toch af of zo'n beest misschien merkt dat je op een heel ander level dan normaal zit, misschien een raar idee, maar het laat me maar niet los)

Doodkapje

Wijs gebruiker
mooi report, spijtig dat je zo'n angstig moment hebt moeten meemaken met je kat.
Ik denk ook dat dieren dat aanvoelen dat je op een ander level zit, want mijn hond zit me ook vaak de hele tijd aan te gapen als ik trip, en dan zeg ik altijd van "ja sorry maatje maar het vrouwtje is aan het trippen".
Dan kijkt ze zo nog es een paar keer en gaat ze slapen.

Chriss-E

Newbie
Doodkapje zei:
mooi report, spijtig dat je zo'n angstig moment hebt moeten meemaken met je kat.
Ik denk ook dat dieren dat aanvoelen dat je op een ander level zit, want mijn hond zit me ook vaak de hele tijd aan te gapen als ik trip, en dan zeg ik altijd van "ja sorry maatje maar het vrouwtje is aan het trippen".
Dan kijkt ze zo nog es een paar keer en gaat ze slapen.

Dan ben ik gelukkig niet de enige, hahahaha :wink: Ik vond het zo raar hoe hij deed, ik heb dat nog nooit eerder meegemaakt. En inderdaad de honden zaten ons ook al zo doordringend aan te kijken. Naar mijn idee, merken hun iets op zo'n moment.

Bovenaan