Eerste keer pep (doseren)

Hallo allemaal,

Aankomend weekend heb ik een festival en hier wil ik voor het eerst pep gaan gebruiken. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met drugs. Heb 2 á 3 keer XTC gebruikt. De laatste keer is 2,5 week geleden.

Nu vraag ik mij af hoe het doseren van pep werkt... Ik wil het gaan snuiven. Is een sleutelpunt genoeg, moet ik een hele lijn nemen en wanneer neem je eventueel bij?
Ik ben 25, 1,75 en 65kg.

Alvast bedankt!

SpaceMetHaze

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Heb je je speed laten testen? Er is namelijk een groot verschil tussen (bijna) pure speed en speed die met een heleboel dingen is gemixt. Ik zou persoonlijk met een klein sleutelpuntje beginnen en 30 minuutjes afwachten om te kijken hoe het valt. Daarna kun je altijd op gevoel punten bijnemen.

Let wel op dat speed (heel) lang doorwerkt, en de hoofdregel is: Less=more met speed. Hiermee beperk je ook de kater.

Veel plezier alvast!

Hoi,

Heb je je speed laten testen? Er is namelijk een groot verschil tussen (bijna) pure speed en speed die met een heleboel dingen is gemixt. Ik zou persoonlijk met een klein sleutelpuntje beginnen en 30 minuutjes afwachten om te kijken hoe het valt. Daarna kun je altijd op gevoel punten bijnemen.

Let wel op dat speed (heel) lang doorwerkt, en de hoofdregel is: Less=more met speed. Hiermee beperk je ook de kater.

Veel plezier alvast!
bedankt voor je reactie!

Ik heb het niet laten testen. En vriend van mij haalt regelmatig bij deze persoon en hij is er goed over te spreken. Natuurlijk zegt dit niks over de zuiverheid van de pep..

SpaceMetHaze

Experimenterende gebruiker
bedankt voor je reactie!

Ik heb het niet laten testen. En vriend van mij haalt regelmatig bij deze persoon en hij is er goed over te spreken. Natuurlijk zegt dit niks over de zuiverheid van de pep..
Gewoon rustig beginnen met een sleutelpuntje dan lijkt me!

Het valt mij op als ik speed gebruik dat het effect ook erg afhankelijk is van je omgeving. Als ik bijvoorbeeld even de rust opzoek, dan merk ik dat het effect véél subtieler wordt. Ga ik daarna weer de crowd in zonder bij te nemen, merk ik altijd dat effect van speed veel duidelijker en 'heftiger' wordt. Dat je niet veel meer merkt betekend dus niet dat het effect aan het afzwakken is!

Ben benieuwd naar je ervaring :)

Bonko3ng

Belezen gebruiker
De dag erop vrij plannen is sowieso een goede tip.😅
Pak gewoon het eerste uur max 2 sleutelpunten op gevoel en laat het daarbij. Je bent zo een uur of 6 tot 10 verder voordat je het door hebt en dan komt de kater/verveling ineens snel. Ik denk dat voor een eerste keer zuiverheid niet het belangrijkste is maar weten hoeveel je neemt.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Zou niet met lijnen gaan kutte, je gaat echt héél veel spijt krijgen als je teveel pakt. Zou zelf 50mg (puur gerekend) afwegen en dat verspreid over de avond pakken met kleine puntjes.
Ohja nog even op terugkomend. Ik zou het helemaal niet snuiven maar in een vloeitje wikkelen en vreten. Naar mijn idee komt het dan beter tot z'n recht. Minder craving om bij te pakken, kunt het van te voren afwegen dusbetrouwbare dosering, werkt langer

Bovenaan