eerste keer pep + lichte adhd

haan33

Experimenterende gebruiker
Hallo
ik heb de laatste maanden veel met xtc gefeest(2/3x) per maand
Ik wilde binnenkort pep proberen.
Aan verschillende mensen gevraagd hoe het was, maar veel uiteenlopende verhalen
om te beginnen
-wat is(buiten het love-gevoel) nou het verschil met xtc?

-ik heb zelf lichte ADHD(niet echt hyperactief maar druk in me kop en prikkelbaar), voel je dan nog wat?
-hoeveel raden jullie aan voor de eerste dosis?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Fool

Badass junkie
Hey!

Om te beginnen moet ik toch echt eventjes kwijt dat 2-3x per maand XTC véél te vaak is en je behoorlijke problemen op kan en waarschijnlijk zal leveren als je zo doorgaat. Lees je eens in over veilig XTC-gebruik. :)

Om je vraag te beantwoorden, bij speed wordt je lang niet zo wappie als bij XTC, je blijft helderder, hebt meer energie en het duurt wat langer. Er zullen nog veel meer aspecten bij meespelen, maar dat is ook deels persoonlijk. :wink:

Je zult er zeker wel wat van voelen, ongeacht je ADHD. Probeer gewoon een klein lijntje/puntje uit en blijf herdoseren totdat je het effect fijn vindt. Wacht een minuutje of 5-10 tussen elke dosering. :wink:

Als je een ietswat onbetrouwbare bron hebt valt het aan te raden om je speed te laten testen, zodat je ook weet hoeveel procent je spul is en of er cafeïne in je speed zit, iets dat de ervaring wel degelijk doet veranderen.

haan33

Bedankt voor je snelle reactie
ja maar het lekkere warme en ondernemende gevoel, heb je dat nog wel bij speed?

Fool

Badass junkie
Dat ligt een klein beetje aan de gebruiker zelf. Ik krijg er zelf wel zin van om dingen te gaan doen, gewoon door de energie die je krijgt. Een 'warm' gevoel zou kunnen, afhankelijk van wat je daar precies mee bedoeld. Ik zou zeggen vaak wel, maar het is wel een beetje een 'hit or miss' op dat gebied.

haan33

Dat gevoel dat je lekker warm en ontspannen zit
en heeeerlijk gevoel in je buik zoals bij xtc

Fool

Badass junkie
De 'vlinders in je buik' ervaar ik stukken minder bij speed, maar het ligt ook heel erg aan hoe je setting is. Als je met zn allen lekker languit een biertje loopt te drinken en chille muziek loopt te draaien stuur je veel meer aan op een warm en ontspannen gevoel, dan wanneer je hardcore opzet, aan een sta-tafel staat en daarna naar de kroeg gaat.

haan33

het wordt volgende week vrijdag...
eerst bij een mattie zuipen en om 10u een puntje nemen
hoelang duurt het effect ongeveer en ga je van een puntje een wausbek krijgen?

Fool

Badass junkie
Bij een redelijke dosering speed werkt het vrij lang door, denk alleen dat je van 'een puntje' geen gigantisch effect gaat merken. Van 4 kleine puntjes van 'redelijk goede' speed slaap ik slechts een paar uurtjes (ongeveer 6-7 uur na inname) en de dag erna merk ik het nog steeds wel.

Voordat je een echte 'wausbek' krijgt moet je het wel héél bont maken met speed.

haan33

Fool zei:
Bij een redelijke dosering speed werkt het vrij lang door, denk alleen dat je van 'een puntje' geen gigantisch effect gaat merken. Van 4 kleine puntjes van 'redelijk goede' speed slaap ik slechts een paar uurtjes (ongeveer 6-7 uur na inname) en de dag erna merk ik het nog steeds wel.

Voordat je een echte 'wausbek' krijgt moet je het wel héél bont maken met speed.

is meer zodat ik wat langer door kan gaan(wordt snel moe van alcohol) tot een uurtje of 4
krijg je ook heel grote ogen van een punt?

haan33

tis meer dat die mattie nog ff niet mag weten zegmaar :P
ik wil gewoon tijdens het zuipen ff een dikke rush hebben en wakker blijven, maar niet helemaal uit me pan gaan in zn kamer :P

Fool

Badass junkie
Je pupillen worden wel iets groter, maar van één sleutelpuntje valt dit wel mee. Hoeveel je betaald en wat je dealer zegt maakt niets uit. Je kunt 5 euro betalen voor een gram pure speed en je kunt 15 euro kwijt zijn aan een halve gram bakpoeder. :wink:

Ik zou alleen geen drugs gebruiken als een vriend van jou het niet mag weten, dat is zowel niet echt ethisch geoorloofd als niet chill voor jezelf.

haan33

Fool zei:
Je pupillen worden wel iets groter, maar van één sleutelpuntje valt dit wel mee. Hoeveel je betaald en wat je dealer zegt maakt niets uit. Je kunt 5 euro betalen voor een gram pure speed en je kunt 15 euro kwijt zijn aan een halve gram bakpoeder. :wink:

Ik zou alleen geen drugs gebruiken als een vriend van jou het niet mag weten, dat is zowel niet echt ethisch geoorloofd als niet chill voor jezelf.
hij zei dit:
ik heb van 5 en 10eu
die van 10eu had ik zelf ook altijd(hij was addict)

Fool

Badass junkie
Ja, dat zegt dus echt helemaal niets over de puurheid. :P

Mag ik vragen hoe oud je bent? :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:

Goed punt, zelf meegemaakt en de lol was er echt bijna compleet vanaf voor mij.
Tenminste vermoed dat er vast kan worden gezegd dat je wel erg alert bent ineens.
Geen idee of je er wat aan hebt mijn oude ervaring ermee.

Veel plezier mocht je het besluiten het te nemen!

haan33

Tijdloos zei:
Fool zei:

Goed punt, zelf meegemaakt en de lol was er echt bijna compleet vanaf voor mij.
Tenminste vermoed dat er vast kan worden gezegd dat je wel erg alert bent ineens.
Geen idee of je er wat aan hebt mijn oude ervaring ermee.

Veel plezier mocht je het besluiten het te nemen!
danku

Fool

Badass junkie
haan33 zei:
Fool zei:
Ja, dat zegt dus echt helemaal niets over de puurheid. :P

Mag ik vragen hoe oud je bent? :)
net 21
Dan ga ik er vanuit dat je zelf verstandig genoeg bent te bepalen of je wel of niet in bijzijn van een vriend die er niets van weet wilt gebruiken. :wink:

Bovenaan