Eerste keer pep

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb vandaag voor het eerst echt goed pep gehad (dus ook een rush-dosis, goede, en zoveel als ik zin in had). Ik vond het wel heel vreemd, pep snuiven, echt iets wat ik gewoon echt nooit doe. Opzich was het meer "voor m'n lijstje", om te zien wat dat nou is, hard gaan door te snuiven enzo.

Conclusie: Het was redelijk oké, maar meer dan dat ook niet - ik denk niet dat ik het nog eens ga doen, en ik voel ook totaal geen drang om weer te pakken ofzo. Geeft me opeens wel een hoop inzicht in pepgebruikers zo.

En dat was dat, doeidoei!

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
Ik vond mijn eerste keer pep fantastisch, een goddelijke rush en wilde het direct vaker gaan doen.

Soma

Bewuste gebruiker
Ik vond de helderheid in mijn hoofd en het zelfvertrouwen gewoon heel aangenaam. Later met goeie dex ook nog eens een onbeschrijflijk lekkere rush en euforie ervaren. Ik denk dat de meeste mensen na hun eerste pep-ervaringen denken dat ze het toch niet weer gaan doen omdat het eigenlijk niet zo'n interessante drug is. Maar het is iets dat je moet "leren" gebruiken. Daarna ben je vertrokken :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Sja maar, ik ben sowieso niet erg een fan van enorme brakheid van een nacht doorhalen, en opzich neem ik drugs juist om *NIET* helder te zijn. "k vond de rush wel meevallen, misschien omdat ik MDMA ben gewend. Ik gebruik buiten MDMA eigenlijk alleen maar tripmiddelen en keta. Nee, ik laat het snuiven aan de echte peppies over :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je hoeft er niet een nacht mee door te halen. Als je op het juiste moment neemt kun je daarna alsnog slapen. Dan valt de kater heel erg mee (mits je verder gewoon gezond leeft). Het is inderdaad de nacht doorhalen die je nekt. Ik heb woensdag voor het eerst overdag pep gedaan (nouja, wel eens eerder gedaan, tijdens werk ofzo, maar de eerste keer recreatief). Stevige boswandeling gemaakt op de veluwe, nog 2CB bij gedaan. Dat was best prettig hoor en ook 's avonds lekker kunnen slapen.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van een nacht doorhalen en dan de hele dag de crash uitzitten, dan is een beetje pep om wakker te blijven en een beetje GHB voor de scherpe randjes wel wenselijk. All in all vind ik het wel fijn spul.

Bolea

Belezen gebruiker
De eerste keer pep,vergeet ik nooit :grin:
Ik dacht dat mijn haren vanzelf omhoog rees.(wat een rush),ik ging naar het toilet en keek in de spiegel voor de zekerheid :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Wat was dat goeie pep :grin:
Ik praatte meer dan anders,had geen remmingen en kon bier drinken zonder zat te zijn.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ach joh, 'tis niet echt voor herhaling vatbaar, als ik niet wil trippen is af en toe MDMA prima en verder heb ik toch veel liever lsd.. 'k vond het niet echt super veel voorstellen ofzo :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Angramar Temenos zei:
Ach joh, 'tis niet echt voor herhaling vatbaar, als ik niet wil trippen is af en toe MDMA prima en verder heb ik toch veel liever lsd.. 'k vond het niet echt super veel voorstellen ofzo :confused:
Was het wel goed spul? Want goede pep is echt wel lekker hoor

underworld

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Was het wel goed spul? Want goede pep is echt wel lekker hoor
haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ? :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vond mijn eerste keer wel lekker, maar verder niet zo bijzonder geloof ik, want ik kan het me niet eens meer echt voor de geest halen volgens mij... Zal ook alweer een jaar of 12 geleden zijn inmiddels. De echte liefde voor het spulletje, kwam ongeveer 7 jaar geleden en ik ben nog steeds een liefhebber! :wink: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Petrovic zei:
Voor het eerst een beetje pep... Kan niet echt begrijpen dat mensen dit nou zo lekker vinden.
(19 september 200:sunglasses:

Hmm, hier moet ik toch even op terug komen :mrgreen: . In het begin vond ik het niet zo speciaal, maar ik ben er steeds meer van gaan houden en dan voornamelijk dex :hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
gelukkig is het niet te erg bevallen
Wat verstond je onder rush dan ,en welke dosis in mg ongeveer ?

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer na grondig onderzoek en vragen stellen hier op het forum in een woord: fantastisch!!!! (dank voor het beantwoorden van mijn vragen toen guys! :wink: )

Meer dan een jaar geleden nu al weer...sindsdien is pep mijn ding geworden voor feestjes! :grin:

timmaniac

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Je hoeft er niet een nacht mee door te halen. Als je op het juiste moment neemt kun je daarna alsnog slapen. Dan valt de kater heel erg mee (mits je verder gewoon gezond leeft). Het is inderdaad de nacht doorhalen die je nekt. Ik heb woensdag voor het eerst overdag pep gedaan (nouja, wel eens eerder gedaan, tijdens werk ofzo, maar de eerste keer recreatief). Stevige boswandeling gemaakt op de veluwe, nog 2CB bij gedaan. Dat was best prettig hoor en ook 's avonds lekker kunnen slapen.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van een nacht doorhalen en dan de hele dag de crash uitzitten, dan is een beetje pep om wakker te blijven en een beetje GHB voor de scherpe randjes wel wenselijk. All in all vind ik het wel fijn spul.

allereerst:

super toffe nieuwe avatar :grin:

heb vandaag ook voor de eerste keer pep gedaan, maar het zeeer bescheiden gehouden (2 kleine lijntjes). Vond het aangenaam spul, je moet je wel beetje over de drang tot herdoseren heenzetten, maar zeker als je er bij (puur)blowt (als je iig van blowen houdt) vind ik het een lekker gevoel :).

Moodbooster, goede gesprekken met mijn goede vriendin wave (forumnaam :P ) gehad, street fighter II, pro evolution soccer 2009 en micro machines op de sega genesis gespeeld :grin: .

doel van deze post?
Allang voorbij geschoten :)

Carlitos

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ja, het lekkere fysieke gevoel. M'n lichaam voelde opzich wel fijn maar niet op de overweldigende manier dat MDMA dat doet.

Peprush is heerlijk tuurlijk geen overweldigend gevoel.
Maar na die lijn komt die tinteling in je hoofd een gejaagd gevoel door je lichaam 'body rush' dat ontiegelijk fijn voelt.Je voelt je licht (soort pillegevoel ook)
Kan niet opvatten dat iemand zegt opzich wel fijn,bij mij is het bijzonder lekker.. maargoed meningen verschillen kijk zelf ken ik de pep niet anders als dat.
En ik word er rustig,sociaal,ondernemend,etc. van..

Daarom vind ik pep ook verslavender als dex door de bodyrush,te heerlijk.
Prefeer dex ivm beter eten,nauwelijks kater,wel lekker gevoel zeker icm wiet.
Word ook minder snel depressief van dex.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
timmaniac zei:
allereerst:

super toffe nieuwe avatar :grin:
Thanks! (:

timmaniac zei:
Vond het aangenaam spul, je moet je wel beetje over de drang tot herdoseren heenzetten
Zorg dat je pep van redelijk tot goede kwaliteit hebt, 50% of meer. Neem dan 100-150mg in een paar lijntjes, dan is herdoseren niet nodig hoor. Of je moet van die gore drip houden, dan kun je het spreiden over een heleboel kleine lijntjes natuurlijk!

timmaniac zei:
micro machines
:rock:

Bovenaan