Spijtig , had nochtans lekker veel zin in sex

. dacht dat m'n mannelijk ego gedaald was

. Kzal eens wat vertellen over de avond .
Het begon allemaal vrijdag avond 4u , lekker wat pilletjes gaan halen . De bedoeling was om bij een vriend te gaan zitten en daar lekker feesten met nog 2 andere meisjes ( mijn lief en een vriendin ) . 'T was ondertussen kwart na 6 , eerst lekker een joint gerookt . Nog iets gaan drinken en dan om kwart na 8 eerste 2 pilletjes gepakt . Het waren rode puma's , ze zijden dat het lang duurde voor je het voelde dus ik maar even wachten . om stipt 9u voelde ik het werken , ook maar ineens een 3de gepakt . Ik wist niet wat ik moest voelen , maar het voelde wel fantastisch . Al men aandacht ging ineens naar de televisie , het was zo fasinerend ! toen zijn we naar zolder geweest , staat een computer en tv . Wij lekker muziekje opgezet , beetje dansen enzo echt chill. Toen ging ik even op het bed liggen met m'n vriendin , zoiets heb ik nog nooit meegmaakt , we hadden allebij heel veel zin , maarja het lukte niet

. toen hebben we daar nog 2u bij elkaar gelegen , lekker dicht bijeen , voelde echt zalig zo dicht bij je vriendin zijn ! Toen tegen 1u naar huis gereden , thuis nog een beetje muziek geluisterd en niet kunnen slapen :P
Wat vind ik nu persoonlijk de voor en nadelen van pillen ?
Voordelen = die zullen jullie wel kennen

gwn lekker gevoel .
Nadelen = M'n vriendin heeft haar wangen kapotgebeten en rare bekken trekken , dat vind ik persoonlijk iets minder aan pillen .
Het was in ieder geval een zalige nacht