Eerste keer psychedelica

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik ben best wel nieuwsgierig naar drugs en de werking ervan.
ik ben wel iemand die zich goed in wil lezen en vandaar dat ik hier ook om raad kom vragen :grin:
Ik wil dus binnenkort ergens op hallucineren en weet niet goed wat ik moet kiezen.
het enige wat ik tot nu toe gebruikt heb is veel alcohol en af en toe een jointje (waar ik echt gruwelijk op fout gegaan ben een tijdje terug :P )
Ik zit te twijfelen tussen 2c-b, truffels, peyote of san pedro. een keertje een xtc pilletje lijkt me ook wel leuk, mijn klasgenoten zeggen dat het niet fout kan gaan en dat het echt geweldig is.
waar ik wel een beetje mee zit met psychedelica is dat ik vroeger een fobie voor honden had en het nu ook nog speelt in mijn onbewuste, dus ben ik bang dat ik daardoor misschien verkeerd ga, wat denken jullie ervan?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je gruwelijk fout gaat op een jointje, wat zelfs niet een klein beetje te vergelijken is met psychedelica, zou ik nog maar even goed nadenken of je dat wel moet doen. Ik heb zelf behoorlijke hoeveelheden MDMA, speed en coke gebruikt, maar na enkele paddo trips twijfel ik er niet aan om daar verder in te gaan. En hoewel dat voor een ieder anders is, zou ik maar lekker eens een half of kwart pilletje gebruiken voordat je wat anders probeert qua truffels e.d.

Ik neem aan dat je nog niet zo oud bent, dus experimenteer eerst maar eens met XTC/MDMA, als je per se wat wil gebruiken. Niet iedereen is weggelegd voor psychedelica.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Oké heb je wel een beetje gelijk in, ben pas 18 geworden dus ook nog niet zo oud.
ik ben altijd wel een beetje voorzichtig met die dingen maar die ene keer dat ik zo hard fout ben gegaan kwam door 25 glazen bier op die avond en de hele dag drinken op vakantie en daarna een joint met veel wiet, die eigenlijk voor 3 man bedoeld waren (maar die gingen naar een hijs weer weg) Ik denk dat een milde dosis truffels of 2c-b toch wel kan?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat een milde dosis truffels of 2c-b toch wel kan?

Misschien wel, maar aangezien ik me daar niet mee bezig hou, laat ik dat even over aan een ander. Probeer eerst eens een pilletje.

jaapi

Belezen gebruiker
ik heb vaker truffels en paddos gedaan,

probeer eerst een keer een lichte dosis, en het liefst met iemand erbij die het al gedaan heeft en/of nuchter blijft. Houd je aan de regeltjes, geen alcohol.

Wanneer je het een positieve ervaring vind kan je overwegen een keer een zwaardere dosis te pakken, wanneer je het verwarrend/eng vond kan je het er beter bij laten.

XTC kan je zeker een keer proberen, kan niet fout gaan MITS JE JE AAN DE REGELTJES HOUD.
serieus, zo goed als alle problemen met xtc zijn gekomen waneer mensen zich niet aan de
spelregels houden van verantwoord gebruik (voor info daarover kan je naar het betr subforum)

have fun :)

justmakepeace

Belezen gebruiker
dankjewel :wink:
een klasgenoot van mij vertelde dat hij vrienden heeft die 2c-b gebruikt hebben en letterlijk de dingen die ze zagen konden sturen en veranderen, dus dat lijkt me wel iets waar je rustig mee kan beginnen, maar truffels in een lage dosis lijkt me ook wel gaan. En heeft iemand ook ervaring met peyote of san pedro? ik hoor eigenlijk nooit verhalen over die cactussen :tongueout:

TamaraR

Newbie
Na enkele jaren alleen geblowd te hebben, was een jaartje geleden de eerste keer dat ik truffels gebruikt heb. Sowieso zijn de truffels die nu nog legaal te verkrijgen zijn niet zo sterk, en als je aangeeft in de growshop dat je het nog nooit gedaan hebt adviseren die je ook prima op welke hoeveelheid je zou moeten eten. Als je nu al aan het stressen bent 'Dalijk ga ik fout' is het misschien niet zo slim om zoiets te proberen, als je aan psychedelica begint moet je lekker in je vel zitten en zeker zijn van je zaak en zelfs dan kunnen mensen nog slechte trips krijgen.

Overigens zitten aan XTC ook nog steeds risicos, maar op veel plekken kan je gratis en anoniem je pilletjes laten testen op de stoffen die erin zitten, zodat je wel zeker weet dat je geen troep binnenkrijgt.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ja als ik XTC gebruik dan zorg ik wel dat ik ze getest heb :tongueout:
ik ben wel iemand die daar veel over op wil zoeken en wil weten wat je niet en wel moet doen, zoals jezelf ertegen verzetten, iemand die zich goed in wil lezen dus. en heeft hier iemand ervaring met methylone? een maat van mij gebruikt en verkoopt het soms dus daar kan ik gewoon goed spul krijgen en hij zegt dat het beter is dan XTC maar dat weet ik dus niet zeker :tongueout: Wat betreft het trippen denk ik wel dat ik het in goede banen krijg, maar ben gewoon voorzichtig omdat een bad trip de eerste keer al niet zo leuk is :tongueout:

jaapi

Belezen gebruiker
onderschat truffels niet, ik heb een tijdje geleden de zwaarste die ik kon krijgen geprobeerd. Het was ontzettend heftig, en je moet best sterk in je schoenen staan.

Blijf denken, of schrijf op of iets dergelijks, dat het over gaat, dat het niet echt is, en dat het goed is.

In alle eerlijkheid moet ik ook wel zeggen dat gezien je leeftijd xtc misschien beter is. Als je de regels volgt heb je gegarandeerd een toffe ervaring, het is een leuke voor beginners :wink:

gr

justmakepeace

Belezen gebruiker
Oke ik ben nu wel overtuigd dat ik eerst eens een pilletje moet proberen :tongueout:
ik kan ze uit betrouwbare bron krijgen en drinken combineren met drugs heb ik echt wel geleerd :tongueout:
ik zal toch wel nieuwsgierig blijven naar hallucinaties enzo omdat het me gewoon zo gaaf lijkt om vanalles te zien :tongueout: 2c-b schijnt goed stuurbaar te zijn maar dat moet alles in niet al te hoge dosis wel zijn :tongueout: als ik een keertje in de smartshop kom zal ik ook wel om wat wijze raad vragen daar :tongueout:

justmakepeace zei:
dankjewel :wink:
een klasgenoot van mij vertelde dat hij vrienden heeft die 2c-b gebruikt hebben en letterlijk de dingen die ze zagen konden sturen en veranderen, dus dat lijkt me wel iets waar je rustig mee kan beginnen, maar truffels in een lage dosis lijkt me ook wel gaan. En heeft iemand ook ervaring met peyote of san pedro? ik hoor eigenlijk nooit verhalen over die cactussen :tongueout:
Ikzelf heb 3 peyotes staan, ik zou ze supergraag willen gebruiken, maar het is blijkbaar gevaarlijk op mijn leeftijd ;S + Nergens kan ik vinden welke dosis je moet nemen ;d

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik heb pas 125mg 4-fluoramfetamine gehad met twee vrienden van mij, was zeker wel de moeite waard. niet zo zwaar als xtc zeiden ze maar het kwam lekker rustig en ging lekker rustig, geen kater aan over gehouden en het duur de echt héél lang. We besloten om er nog een te nemen (weer 125mg) en omdat ik ze 2 uur later had genomen de eerste, had ik een overlap periode waarin ik even misselijk werd en super benauwd. Heb denk ik wel 24 uur lang het effect gevoeld en dat was niet zo leuk toen ik thuis kwam dus... vader boos en je weet wel hoe dat gaat. De volgende keer als we dat doen gaan we het wel beter doseren, wat meer in een keer en niet meer bijslikken, dat was niet zo'n goed plan :tongueout:. Had totaal geen zenuwtrekjes, waar mijn vrienden wel last van hadden. Ben toch benieuwd om binnekort een keertje wat psychedelisch te gaan doen. Lachgas heb ik ook geprobeerd en zeker wel een aanrader, vooral als je geblowed hebt :wink:. Zit te twijfelen tussen baby woodrose, san pedro, truffels of 2cb (een hele waslijst :tongueout:). maar wil het niet al te extreem hebben, omdat het mijn eerste keer is en ik dus ergens onbewust nog die fobie heb zitten, dus als er iets negatiefs op komt wil ik wel zo helder zijn dat ik mezelf gekalmeerd kan krijgen.

justmakepeace

Belezen gebruiker
vanavond lekker aan de truffels!
met een maat van mij, wat suiker en vitamine c kopen, emmer voor het geval dat en een sitter :tongueout:
heb er zin in, moet nog wel een verslag schrijven voor biologie maar het komt goed.
lekker lichte truffels en niet zo'n zware dosis om mee te beginnen, dan misschien nog wat bij eten als het niet genoeg is.

ben benieuwd!

Bovenaan