Trippy langkous
Badass junkie
Oow dat is niet heel veel. Ik heb zelf verder geen ervaring met 5-mapb. Maar denk dat je nog even kunt wachten en dan bijnemen.1,5 uur van tevoren, wat soep en een boterham wat soep
Oow dat is niet heel veel. Ik heb zelf verder geen ervaring met 5-mapb. Maar denk dat je nog even kunt wachten en dan bijnemen.1,5 uur van tevoren, wat soep en een boterham wat soep
Dan zit je op totaal 60mg en dat is nog steeds een lage dosering.nog eens 30mg
Je kan ook een puntje nasaal doen. Werkt erg lekker met 5mapb. Ga t morgen zelf ook weer eens proberen (is al 6 jaar geleden)
hoeveel mg zou jij doen als 1e dosis?
dat lijkt me erg veelHm ... mij werd geadviseerd voor 1e x .... 200mg
Dat is ook veel, maar 100mg kan prima wat ik heb gelezen en dat ga ik zelf ook proberen na mijn sero pauze.dat lijkt me erg veel
laag misschien, maar te laag?Dan zit je op totaal 60mg en dat is nog steeds een lage dosering.
Ja ik denk het wel. In ieder geval om het effect te bereiken wat het middel heeft.laag misschien, maar te laag?
Hoe gaat ie nu ??de volledige 100mg zijn nu binnen. ik heb een jointje, we wachten af
goed, er is effectHoe gaat ie nu ??
..... zou van diegene geen drugs advies meer aannemenHm ... mij werd geadviseerd voor 1e x .... 200mg
goed om te horen!nog steeds lekker![]()
heerlijkgoed om te horen!
je kan zo 4/5 uur een steady piek hebben!
Leuk ben benieuwd! Veel plezier nogik typ later los van deze nog wel een compleet verslag, leuk dit drugsforum.voor nu: ik hoor graag nog leuke tips,en stel vooral al jullie vragen
![]()
is trouwens niet waar, maar eerste puchdit de mijne
laat maar weten hoe het wasIk heb 3 capsules besteld van 100 mg. Ga binnenkort er een proberen of meerdere![]()
Gaaf man!dit de mijne
Hmm misschien vanavond de MDMA achterwegen laten en aan de 5mapb gaan hier😛STILL GOING STRONG
Hoe zwaar/licht ben je in kg als ik mag vragendat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij
75 ongeveerHoe zwaar/licht ben je in kg als ik mag vragen
is nu sowieso te laatik heb alleen ervaring met benzo en opiaat rc's dus aan mij heb je niks.![]()
oh haha, my badis nu sowieso te laat![]()
zeker! (zie vorige berichten)oh haha, my badBTW leuke ervaring gehad?
Heb het gelezen, leuk dat je het een fijn goedje vond!zeker! (zie vorige berichten)