• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer ritalin 30 mg

gandwarf777

Belezen gebruiker
tijd- drie kwartier geleden
dosis- 3 pillen (10mg/pil)

een vriend van mij zei dat die een keer ritalin had gesnoven. ik weet niet hoeveel maar hij zei wel dat die er strak stond(weet niet of dat waar is). nu had mijn broer nog vier ritalin pilen liggen(hij heeft geen adhd ofzo) en ik werd wel niewschgierig. ik had nog nooit iets in die richting gebruikt, speed of coke ofzo. ff kort research gedaan naar lethat dose enzo. maar dus die pillen lagen daar voor me alleen had ik geen zin om ze te snuiven aangezien 90% van de pil rommel is(ofzoiets) en ik mijn neusholte liever intact hou. ik had ook nog een best volle maag dus kwam ik op het idee om die pillen gewoon 5 minuten onder me tong te houden en daarna het overige bittere zooi gewoon in te slikken. het begon met een tinteling in me tong. mischien dat het placebo was ofzo maar ik voelde toch wel een soort harde cafeine-achtige rush opkomen. daarna nog twee pille 1 voor 1 onder me tong opgelost. het effect wat er toen eigenlijk wel vrij snel kwam(en wat ik nu nog steeds hard voel :mrgreen: ) was een soort alcohol achtig schijt gevoel(zelf kritiek verdwijnt) maar dan ook klaarwakker met me ogen wijd open. ik hield het niet meer om achter me pc te zitten en ben toen gewoon direct naar buiten gelopen om sigaretten te halen en wat drinken, heb toen 10 minuten hard doorgelopen naar een vriend om te vragen of die ff qou chillen. samen nog ff gerookt en hij vond me erg hyper. had verteld dat ik ritalin op had en hij wist wel wat ik bedoelde. ik barst nu nog van de energie maar sta niet strak ofzo(wel droge mond trouwens).
erg chill spul volgens mij dus

luchtigtoetje

Badass junkie
klinkt goed. Maar hoe lang duurt(de) het? voel je je alleen hyper en opgewekt zonder zelf kritiek? Wat is de bodyload? Ik weet namelijk niks van Ritalin af.

verder leuk reportje :)

clockcable

Bewuste gebruiker
Het lijkt me allemaal placebo tenzij je een ontzettend lage tolerantie hebt voor dat spul :confused:
Aangezien 30mg methylfenidaat (wat in Ritalin zit) echt niks is. Als je benieuwt bent naar opwekkende middelen moet je gewoon echte speed kopen joh :wink:

Andrew

Badass junkie
Ik ben een keer van ehh.. wat was het.. rond de.. 80mg Ritalin 3 dagen wakker geweest ofzo, was wel een leuk feest, in m'n eentje. Prima vermaakt.

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Nou ja ik vind het niet zo weinig voor de eerste keer. Ik combineer het meestal met wat biertjes, want dat is wel een relaxte space. Ik neem er meestal iets van 2 ofzo op een avond met zo'n 10 biertjes:grin:

gandwarf777

Belezen gebruiker
ik ervaar nu al de hele dag precies het tegenovergestelde gevoel van gister :(
was gister al een beetje verkouden maar ben nu egt helemaal brak(flink verkouden, spierpijn, koppijn). het zal wel niet egt de ritalin kater zijn maar ik denk wel dat het niet goed voor je weerstand is als je aan je reserves zit. ik heb nog nooit zo'n erge drang gehad om meteen weer te nemen maar beter ff niet. eerst even uitzieken.
voor mijn gevoel was die pillen onder je tong leggen wel geniaal als je het vergelijk met snuiven, maarja ik weet niet of het egt effectief is maar lijkt me wel logisch. sommige mensen vinden het ook gewoon leuk om iets in hun neus te stoppen maar dat lijkt mij egt niks.

gandwarf777

Belezen gebruiker
luchtigtoetje zei:
klinkt goed. Maar hoe lang duurt(de) het? voel je je alleen hyper en opgewekt zonder zelf kritiek? Wat is de bodyload? Ik weet namelijk niks van Ritalin af.

verder leuk reportje :)
ik voelde me wel flink hyper, dat ben ik normaal nooit. ik voelde me opgejaagd toen ik achter me pc zat na inname maar ik kreeg wel een gevoel van voldoening toen ik naar buiten ging.
wat mij nou duidelijk beijgebleven is is dat ik gewoon zonder enige moeite direct naar buiten ben gelopen, dus ik deed gewoon gelijk wat in me opkwam. en wat me ook bijbleef is dat verdwenen zelf kritiek, toen ik over straat liep had ik een opgeheven hooft en ik keek iedereen die langs me liep voor even strak aan. verder ging ik zingen en fluiten en het maakte me weinig uit wat mensen ervan moesten denken. het effect duurde iets van 1.5-2 uur en de rest van de avond had ik heel licht hoofdpijn en voelde ik me een beetje slaperiger dan daarvoor. mischien dat dit een beetje vaag is beschreven maar ik heb verder nog nooit iets in die richting gebruikt dus weet ik ook geen vergelijking te maken. mensen zeggen dat ritalin een beetje tussen coke en speed in ligt qua werking.

berten

Belezen gebruiker
mja van 3 rilatine pillen zou ik ook strak staan, wordt al onrustig van 2x10mg dus lijkt me normaal da je wa hyper was, maar vind er niks aan dan nog liever pep

Beeeb

Bewuste gebruiker
Een Ritalinnetje op zijn tijd is heerlijk. gewoon op de zaterdagmiddag als er in huis klussen, administratie moet worden afgemaakt. Lekker geconcentreed bezig zijnen je lijstjes afwerken.

Maar ook als er al wat drank in zit is een Ritalinnetje heerlijk om nog een soort van een beetje helder door te blijven drinken. Maar ook een paar Ritalinnetjes om te snuiven zijn heerlijk, haha. (ja zegt men, dan snuif je ook al die bindmiddelen etcera, maar je coke is ook niet echt fris en fruitig en onder hygienische omstandigheden versneden :tearsofjoy: )

Nee geef maar een lekker Ritalinnetje :hearteyes:

Me love my Ritalin. :hearteyes:

Beeeb

Hakvlees

Ik heb een keer vrij sterke methylfenidaat pilletjes gesnoven (weet niet meer precies hoe sterk, maar wel een sterkere variant) en toen zat ik er toch echt wel behoorlijk hard op te gaan. Pure wiet roken versterkt het effect ook wel volgens mij, ik ging in elk geval met gemak tot een uur of 5 door terwijl ik normaal gesproken zonder hulpmiddelen rond een uur of 2 wel op ben. Natuurlijk laat het zich niet vergelijken met echte speed, maar als je een avondje lekker met vrienden van de kaart zit te zijn is het best een lekkere upper.

Donaldduck88

Hoe zit het met de combinatie ritalin+alcohol in de bijsluiter staat Absoluut niet met alcohol combineren. De apotheker vertelde mij dat alcohol de werking van alcohol extreem versterkt ? Iemand duidelijke info ? :confused:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Donaldduck88 zei:
Hoe zit het met de combinatie ritalin+alcohol in de bijsluiter staat Absoluut niet met alcohol combineren. De apotheker vertelde mij dat alcohol de werking van alcohol extreem versterkt ? Iemand duidelijke info ? :confused:

Lieve schat, heb je wel een de bijsluiter van een simpele paracetamol gelezen? Dan wil je die spontaan ook nooit meer innemen.

Mijn ervaring is, dat Ritalin de werking van Alcohl niet versterkt ofzo. Maar net als met alle uppers (Coke, Speed etc) kan je wel meer alcohol hebbben zeg maar.

Maar! Let op hier komt-ie! :) Er is altijd een maar. De kater de volgende dag is wel fucking even groot. Met Ritalin kan ik zuipen als de eerste de beste kerel ! (excuse my language)) maar de kater de volgende dag is net zo groot! :kots:

Beeeb

jordy2912

Newbie
ik heb vandaag voor het eerst ritalin gedaan heb eerst een 10 mg pil genomen waar ik niks van voelde heb daarna nog 1 pil genomen waarvan ik ook niks van voelde (heb ook nog eens een lege buik waardoor ik had verwacht dat die iets sneller zou inkicken) Nou na 2 uur heb nog een 10 mg pil genomen maar deze heb ik gesnoven. heb de hele avond niks gevoeld na een beetje slapeloosheid op dit moment (weet niet of dit erbij hoort ofniet want heb vandaag gewerkt dus ik was wel moe)

Bovenaan