gandwarf777
Belezen gebruiker
tijd- drie kwartier geleden
dosis- 3 pillen (10mg/pil)
een vriend van mij zei dat die een keer ritalin had gesnoven. ik weet niet hoeveel maar hij zei wel dat die er strak stond(weet niet of dat waar is). nu had mijn broer nog vier ritalin pilen liggen(hij heeft geen adhd ofzo) en ik werd wel niewschgierig. ik had nog nooit iets in die richting gebruikt, speed of coke ofzo. ff kort research gedaan naar lethat dose enzo. maar dus die pillen lagen daar voor me alleen had ik geen zin om ze te snuiven aangezien 90% van de pil rommel is(ofzoiets) en ik mijn neusholte liever intact hou. ik had ook nog een best volle maag dus kwam ik op het idee om die pillen gewoon 5 minuten onder me tong te houden en daarna het overige bittere zooi gewoon in te slikken. het begon met een tinteling in me tong. mischien dat het placebo was ofzo maar ik voelde toch wel een soort harde cafeine-achtige rush opkomen. daarna nog twee pille 1 voor 1 onder me tong opgelost. het effect wat er toen eigenlijk wel vrij snel kwam(en wat ik nu nog steeds hard voel
) was een soort alcohol achtig schijt gevoel(zelf kritiek verdwijnt) maar dan ook klaarwakker met me ogen wijd open. ik hield het niet meer om achter me pc te zitten en ben toen gewoon direct naar buiten gelopen om sigaretten te halen en wat drinken, heb toen 10 minuten hard doorgelopen naar een vriend om te vragen of die ff qou chillen. samen nog ff gerookt en hij vond me erg hyper. had verteld dat ik ritalin op had en hij wist wel wat ik bedoelde. ik barst nu nog van de energie maar sta niet strak ofzo(wel droge mond trouwens).
erg chill spul volgens mij dus
dosis- 3 pillen (10mg/pil)
een vriend van mij zei dat die een keer ritalin had gesnoven. ik weet niet hoeveel maar hij zei wel dat die er strak stond(weet niet of dat waar is). nu had mijn broer nog vier ritalin pilen liggen(hij heeft geen adhd ofzo) en ik werd wel niewschgierig. ik had nog nooit iets in die richting gebruikt, speed of coke ofzo. ff kort research gedaan naar lethat dose enzo. maar dus die pillen lagen daar voor me alleen had ik geen zin om ze te snuiven aangezien 90% van de pil rommel is(ofzoiets) en ik mijn neusholte liever intact hou. ik had ook nog een best volle maag dus kwam ik op het idee om die pillen gewoon 5 minuten onder me tong te houden en daarna het overige bittere zooi gewoon in te slikken. het begon met een tinteling in me tong. mischien dat het placebo was ofzo maar ik voelde toch wel een soort harde cafeine-achtige rush opkomen. daarna nog twee pille 1 voor 1 onder me tong opgelost. het effect wat er toen eigenlijk wel vrij snel kwam(en wat ik nu nog steeds hard voel
) was een soort alcohol achtig schijt gevoel(zelf kritiek verdwijnt) maar dan ook klaarwakker met me ogen wijd open. ik hield het niet meer om achter me pc te zitten en ben toen gewoon direct naar buiten gelopen om sigaretten te halen en wat drinken, heb toen 10 minuten hard doorgelopen naar een vriend om te vragen of die ff qou chillen. samen nog ff gerookt en hij vond me erg hyper. had verteld dat ik ritalin op had en hij wist wel wat ik bedoelde. ik barst nu nog van de energie maar sta niet strak ofzo(wel droge mond trouwens). erg chill spul volgens mij dus