• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Salvia (10x)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Een aantal jaar geleden begon een mooie traditie. Het uitproberen van (voor ons) nieuwe drugs op mijn verjaardag, telkens samen met iig 1 hele goede vriend van me:) Het begon met de eerste keer Spacecake, tweede keer waren het paddo's en dit jaar viel de keuze op salvia. En wat was dat een mooi verjaardagscadeau!! :hearteyes:

Wat? Salvia extract, 10x
Hoeveel? halve gram gedeelt met 3personen
Waar? Thuis, familie op vakantie
Hoe? Klein waterpijpje + stormaansteker (gas)
Wie? Ik en twee goede vrienden, samen met hun al een paddotrip gedaan
Wanneer? 22:00 uur
Waarom? Omdat het kan :wink:

Zaterdagmiddag, 1700uur. Vriend (R) van me en ik halen in Amsterdam het extract. We gingen het met zn drieen doen, alle drie nog nooit eerder geprobeerd, wel ervaring met paddo's. De keus viel op 10x extract, een half grammetje. Dit zou genoeg zijn om voor 3 personen, 1trip uit te halen. Toen we thuis kwamen hebben we gewacht totdat de derde persoon (M)er ook was, dit was rond 2200uur en het feest kon beginnen:)

Gespannen, beetje nerveus en enorm nieuwsgierig vulde ik mijn pijpje, pakte m'n vers gekochte stormaansteker en nam een hijs alsof mn leven ervan af hing. Ik hield 'm in totdat ik écht niet meer kon, zette het pijpje weg, leunde naar achter in de rugleuning van de bank en zette mezelf schrap!

Hoe zou het beginnen? Hoe zou het voelen? Wat gaat er gebeuren? Ga ik het leuk vinden? Is het al begonnen? Hoe intens zou het zijn? Allemaal vragen die door me heen schoten terwijl ik wachtte op het startsein van de trip. Het begon toen de TV-kast enigssinds naar links en rechts begon te kronkelen, toen wist ik dat het begonnen was. Dit was ongeveer 30 seconden nadat ik had uitgeademt. Het begin was er, dat merkte ik, maar ik bleef me afvragen wanneer nou die echte klap ging komen, het leek erg lang te duren.

Maar nee, nog geen twee tellen later, uit het niets, boem, begin ik te lachen. Niet normaal lachen, maar een slappe lach die ik met veel blowen echt nog noooooit heb meegemaakt. Oncontroleerbaar, ongekend en enorm vet! Ik zat op het midden van de bank en liet me hoofd links op een kussen vallen, rechts op een kussen vallen, en zo steeds heen en weer wiebelen, het was geweldig! Een euforisch gevoel wat ik nog nooit had meegemaakt, deze wereld was VET! :hearteyes: Doordat ik van links naar rechts bewoog met mn lichaam, leek het alsof de bank uit twee delen bestond. Eén deel rechts van me, één deel links van me. Het deel waarop ik zat was er niet, ik zat er ook niet, ik zat zowel links, als rechts op de bank! Het middelste deel (wat er dus niet was) is inmiddels een soort doorgang geworden waar iets in voorbij komt, iets rijdt als het ware tussen de twee linker en rechter bank delen door. Mijn taak in dit geheel was, terwijl ik links en rechts van de doorgang zat, riemen uit te delen aan het iets dat langs kwam :rolleyes:

De hele 'trip' heeft 5 minuten geduurd, maar het voelde alsof het maar een kwestie was geweest van enkele seconden. Terwijl ik dacht dat ik riemen moest uitdelen en de bank uit twee delen bestond heb ik continu geschaterd van het lachen en bleef ik telkens van links naar rechts wiebelen :P Ik had totaal géén besef dat mijn twee vrienden in dezelfde ryuimte waren als ik. Ik had echt nul-komma-nul connectie met de realiteit zoals je die nuchter meemaakt. Het laatste wat ik voor het 'riemen uitdelen' nog weet is dat ik voor het eerst mn hoofd neer wilde leggen op een kussen en de riem van R zag. Doordat ik bewoog, leek de riem een hele lange uitgerekte rode streep te worden, zoals je weleens van die fotos ziet van voorbijrijdende auto's (dat die achterlichten strepen vormen). Vandaar waarschijnlijk dat ik in mn trip met die riemen bleef zitten :P

Het was echt een enorm heftige en zeer intense ervaring en ook zeker niet aan te raden om 'even voor de lol' te doen. Het ging echt hard. R voelde zich als een pop in een poppenhuis/poppenkast, die door twee gigantische wezens bekeken werd (wat dus ik en M waren). Ook hij bleef maar lachen en riep constant: "Maar dit kan toch helemaal niet!?" :mrgreen: Helaas moest M hoesten bij het innemen van de hit...Hij had alleen een beetje wazig, stoned gevoel. Een perfect excuus om het binnenkort maar weer eens te kopen :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Tof report, ook mooi dat je gelijk zo'n goed effect had op salvia! Veel mensen voelen de eerste keer bijna niks.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
klinkt inderdaad echt heel vet, en het voordeel is dat het maar kort duurt dus er eigenlijk niet veel fout kan gaan.. Denk ik.. Maar vet beschreven ook, haha moet echt vet zijn mekaar om de beurt keihard te zien trippen :smoke:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Mr. Decay zei:
klinkt inderdaad echt heel vet, en het voordeel is dat het maar kort duurt dus er eigenlijk niet veel fout kan gaan.. Denk ik..
Er kan denk ik ook niet veel fout gaan in de zin van fysieke beschadigingen (het is kort genoeg dat je sitter/vrienden je wel in controle kunnen houden), maar het is echt heel erg intens en heftig, dus het is zeker mogelijk dat je er een phsygische zware ervaring aan over houdt.

Mr. Decay zei:
Maar vet beschreven ook, haha moet echt vet zijn mekaar om de beurt keihard te zien trippen :smoke:
Klopt:P Echt fucking vet :stoned: Je herkent meteen dingen van jezelf, en diegene die tript doet echt mega vreemd:P

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan