Eerste keer Salvia, teleurgesteld.

fgamer

Belezen gebruiker
Ik was toevallig in Nederland, en besloot een beetje salvia uit de headshop te halen.
100x F

Ik had dit op mijn wietpijpje gelegd, en vervolgens begon ik te roken, ik pakte 5x een trek zoals met een joint, en de 6de hield ik 30 seconden in.
Ik had helemaal geen effecten, weet iemand hoe dit komt?

Mvg

EDIT; ik heb nog ongeveer 1 gram over, en deze bewaar ik totdat ik weet hoe dit goed moet..
Want vandaag had ik niks gevoeld, en zat ik de hele avond met een brandende tong. :(

Fool

Badass junkie
De eerste trek moet gelijk goed gaan, eventueel een tweede/derde trek erachteraan. Bij Salvia is het belangrijk dat je vanaf het begin goed veel rook 30 seconden binnenhoudt, anders krijg je snel last van tolerantie waardoor je niet echt weggeschoten zult worden.

Het kan er ook aan liggen dat je aansteker niet warm genoeg is of te ver weg houdt als je rookt, maar daarnaast is Salvia gewoon raar en kan het soms niet werken. :P

Pas wel op met wat je doet, heb je je goed ingelezen en weet je wat Salvia met je kan doen?!

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
De eerste trek moet gelijk goed gaan, eventueel een tweede/derde trek erachteraan. Bij Salvia is het belangrijk dat je vanaf het begin goed veel rook 30 seconden binnenhoudt, anders krijg je snel last van tolerantie waardoor je niet echt weggeschoten zult worden.

Het kan er ook aan liggen dat je aansteker niet warm genoeg is of te ver weg houdt als je rookt, maar daarnaast is Salvia gewoon raar en kan het soms niet werken. :P

Pas wel op met wat je doet, heb je je goed ingelezen en weet je wat Salvia met je kan doen?!

Ik had me goed ingelezen, en zat in een goede setting.
Ik wist de risico's, wat er gebeurde etc..
Ook een ervaren gebruiker was bij mij.

Daarmee was ik teleurgesteld, ik denk dat ik binnen 2 weken nog eens probeer.

Bovenaan