• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Salvia.

mdma-fan

Newbie
Hey allemaal,
mijn naam is Nigel en ik ben 18 jaar. Dit word mijn 2e tripreport.

Wie? Ik, B en J.
Mijn gewicht: 65kg (best klein)
Wat? Salvia Devinorum 5x
Waar? Parkeergarage (Ik hoor jullie denken: 'WTF!')
Wanneer? Afgelopen vrijdag.
Waarom? Vind ik leuk.

Het begon allemaal op donderdag toen B aan me vroeg of ik mee wilden doen met truffels. Ik vond het een goed idee aangezien ik dat al wel eens eerder had gedaan. Dus we hadden afgesproken dat B, J, H en ik truffels gingen doen.
De dag erna moest ik naar school (wat toevallig vlak bij de plaatselijke smartshop staat). Tijdens de pauze belde ik B om te vragen of alles nog zeker was. Hij vertelde me dat J en H hadden afgezegd. Aangezien ik het niet zo'n goed idee vond om met z'n 2en te trippen stelde ik voor om salvia een keer uit te proberen omdat we dat nog nooit hadden gedaan. B vond het eerst niet zo'n goed plan omdat hij er niks van af wist. Dus ik zei tegen hem zoek het op op internet, dat zou hij gaan doen. 10 Minuten later belde hij me op en zei gelijk 'HAAL DIE SALVIA!' 'Ik heb gezien wat het met je doet!'. Dus zo gezegd zo gedaan ben ik na school naar de smartshop geweest. Aangezien ik het altijd behoorlijk spannend vind om een nieuw soort drug te gebruiken vroeg ik alle informatie die ik nodig had aan die gozer van de smartshop. Ik zat te twijfelen of ik nou de 5x of de 10x zou gaan halen. Ik ben nogal voorzichtig met drugs voor de eerste keer dus ik besloot om de 5x te kopen om te kijken hoe ik er op reageer (goede keuze uiteindelijk).

De avond was gevallen en ik was vol spanning onderweg naar mijn vriendengroep die op dat moment in een parkeergarage stonden omdat het hard regende. Eenmaal aangekomen wilde J toch maar wel meedoen met de Salvia. Eerst vond ik het geen goed plan om het in een parkeergarage te doen, tenzij B als eerste zou gaan trippen. Nou wij dus de extract in me hasjpijpje gedaan (ongeveer 1/6 van 1 gram). B is een nogal dik mollig persoon. Hij nam eerst een diepe hijs en hield het 20 sec in, daarna nog een hijs idemdito.......niks.....niks....niks. Wat raar? Misschien kwam het omdat B een vetzak is? Mijn beurt! weer 1/6 deel in me pijpje gedaan en ik nam een diepe hijs, vervolgens sloegen me longen dicht en had moeite om het in te houden. Uiteindelijk nog een hijs genomen en weer uitgeblazen. 10 Seconden later kreeg ik het gevoel alsof ik in de lucht zweefde (ik stond). Alles was een beetje aan het golven en was een beetje krom. Uiteindelijk voelde ik me daarna alleen nog maar vaag. Doodzonde vond ik het, en ik besloot om de volgende paar hijsen te nemen maar deze keer met ongeveer 1/4 van het buisje. Me pijpje zat propvol en stak hem aan. Deze keer sloegen mijn longen niet dicht en kon ik dus meer rook pakken, en nog een hijs. Weer duurde het 10 seconden. Ik hoorde de stemmen van mijn vrienden vervagen tot ik uiteindelijk niks meer van ze hoorde en ik een een droomvisie kwam (dit gevoel was heerlijk euforisch). Ik moest gaan zitten omdat ik het gevoel kreeg alsof ik door een onzichtbare muur naar achteren werd geduwd. Ik keek de garage verder in en ik kreeg ineens de behoefde om onder een auto door te lopen??? Ik dacht dat ik dat ook daadwerkelijk kon. Toen ik rond keek werd de garage waar we ons in bevonden gescheiden door een hardstromende zee en het land waar ik dus op stond. Het was heel raar allemaal.
Op een gegeven moment stond ik op een of andere manier weer op mijn benen en keek naar mijn vrienden. Ik, als jongen van achttien jaar die volwassen denkt, vond het heel normaal dat mijn vrienden legoblokjes waren die konden bewegen. Alles om me heen kreeg een barbapapa achtige sfeer. Ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen maar je kunt het zien als een soort lavalamp. Hoe een lavalamp beweegt zo bewoog alles om me heen, behalve mijn legoblokjes vrienden. Op dit moment vond ik het niet zo'n fijn gevoel meer en wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk uit de trip omdat alles een negatieve waas kreeg.
Langzamerhand werd mijn gedachte weer normaler en besefte dat wat ik zag, door me trip kwam. In deze vase had ik ook de heletijd de neiging om naar het plafond te staren, geen idee waarom, het ging gewoon vanzelf. Uiteindelijk heb ik me nog ongeveer een uur heel vaag gevoeld, alsof je een nachtje door bent gegaan ofzo. Ik vond dit heel moeilijk om uit te leggen aan mijn vrienden omdat de andere 2 die het hadden gerookt niks hadden gemerkt. Toch vond ik het wel tof dat ik wel gelukkig in een trip raakte.
Ik vond het een zeer bizarre maar bovenal bijzondere ervaring. Ik zou het zeker nog een keer doen maar de volgende keer op de bank bij iemand thuis en dan ga ik gelijk een paar niveaus omhoog en de 20x pakken als ik toch bezig ben :grin: . Ik vind het jammer dat mijn vrienden geen trip hebben ervaren en dus ook niet zullen weten wat ik bedoel en heb gevoeld en gezien. Ik denk dat het komt omdat ik een nogal klein mannetje ben (de kleinste van de groep).
Bedankt voor het lezen!!!! Er zullen zeker meer tripreports komen!

Bijlagen

• barbapapa (1).jpg
    barbapapa (1).jpg
    17,3 KB · Weergaven: 436

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik zou u ten sterkste aanraden om niet meteen een paar niveaus omhoog te gaan. Je lijkt toch gevoelig voor salvia te zijn. Onthoud goed dat het met de zelfde dosis iedere keer in intensiteit zal toenemen. Je geeft nu al aan dat je het laatste stuk niet aangenaam vond. Als je meer gaat roken kan je plots ergens anders wakker worden en niets herkennen, dit kan erg beangstigend zijn en ervoor zorgen dat je er nooit meer terug heen wil. Je kan in het begin totaal niet beseffen dat je tript, alles lijkt dan echt.

Dat van die muur die je omduwt ervaar ik ook ongeveer zo. Ik word altijd naar achter getrokken, blijkbaar ervaart bijna iedereen dit onder salvia.

Ik vind het enorm mystiek.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Goed beschreven reportje:) maar ik zou volgende keer het wel gebruiken in de wat vertrouwdere omgeving. En ik zal volgende keer zitten als je het rookt, ik ken gevallen die gelijk om vallen. En je wilt jezelf niet verwonden toch?

Bovenaan