eerste keer slikken

caatje

Badass junkie
ik geloof in Belgie niet, maar dat weet ik niet zeker. Ik dacht zoiets hier ergens op t forum te hebben gelezen.

Mila

Experimenterende gebruiker
tnx caatje!
maar kom zo vaak niet in nederland eigenlijk..
maar mss vind ik wel iemand die voor mij het wil doen!

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Echt gevaarlijk zal het niet zijn. De laatste jaren zit er maar heel weinig rommel in pillen, en anders zit je met speed of PMA, waarvan een half pilletje nog niet heel veel kwaadkan doen.
qoute

geen rommel in pillen
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
de pillen van tegenwoordig is toch niks anders als rommel.
ge moogt heel blij zijn als uw pillen 40% mdma bevat.
bedoel je met rommel dingen gelijk pma of iet dergelijk want die pillen van tegenwoordig zijn gewoon gene zak meer waard

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Ik bedoel met rommel dat er andere dingen dan MDMA in zitten.
dan zijt gj toch wel heel goed mis zenne kerel
en nu kunt ge gaan p**pen zoveel ge wilt in de pillen van tegenwoordig zit alles in buiten mdma (alle zal wel een beetje inzitten) ma toch
pillen zijn nest begrijp nie da ge durft zeggen da in pillen van tegenwoordig gene rommel zit

Bal0n

Badass junkie
Waarom moeten die belgen toch altijd belgisch typen, terwijl het 100x is gezegd dat het onleesbaar is voor de Nederlanders :P

Maar ehm, in Nederland zit er in minder dan 2% van alle pillen iets anders dan MDMA.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Waarom moeten die belgen toch altijd belgisch typen, terwijl het 100x is gezegd dat het onleesbaar is voor de Nederlanders :P

Maar ehm, in Nederland zit er in minder dan 2% van alle pillen iets anders dan MDMA.
miss maken ze hier de pillen met alleen bindmiddel dan...want ze smaken naar helemaal NIKS!!??hier en daar zo eens een uitschieter,maar dan heb je het ook gehad!!!
en jah die schranz moet echt eens wat meer AN praten hé :P :P

Mila

Experimenterende gebruiker
Frisko zei:
Bal0n zei:

miss maken ze hier de pillen met alleen bindmiddel dan...want ze smaken naar helemaal NIKS!!??hier en daar zo eens een uitschieter,maar dan heb je het ook gehad!!!
en jah die schranz moet echt eens wat meer AN praten hé :P :P

hij praat al deftig zenne, geen bepaalde uitschieters die jullie niet zouden kunnen begrijpen...

doeg

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:

jong ik kan mijn woordenschat ma moeilijk aanpassen
ik ben nu eenmaal een belg he :wink: :wink: :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Bal0n zei:
DarkScope zei:
ja heb de rest eig nie gelezen, kdenk dat het ng 1 keer uitgelegd moe worden :sunglasses:

Ik denk dat je de rest dan maar moet gaan lezen :wink:.

staat er niet in, k vraag dus of precies dezelfde pil, zelfde dikte zel;fde grootte zelfde plaatje van precies dezelfde dealer altijd tzelfde is? of alleen pillen die ook verschillend ogen hebben verschillende inhoud?
Meestal wel maar kan een andere druk zijn met bijv. minder mdma.

Bovenaan