• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Speed (BOM)

Trivia Bot

Experimenterende gebruiker
Hallo dfer's,

Ik heb laatst voor de eerste keer speed geprobeerd in capsule vorm, ik wil die ervaring graag met jullie delen omdat het gaaf was.

Ik heb nog niet zo veel drugservaring, vaak xtc gedaan, 2x getruffelt en natuurlijk jointjes.
Ik ben een jongen 1,80 lang, 80k en 19 jaar.

Veel plezier!

Wat: Speed in capsule-vorm
Wie: Ik en nog 2 maatjes
waar: Op een rawhardstyle indoorfeest
Wanneer: op een zaterdagnacht

Die dag:

Die dag was het zaterdag en nog specialer, ik was jarig! Ik begon om 08:00 met werken tot 13:00 (ijzerbewerking, niet super zwaar). Om 15:00 had ik een voetbalwedstrijd met mijn team, hele wedstrijd kapotgewerkt dus was goed moe en had last van mijn benen. Kwam rond 19:00 aan op het voetbalveld en had ondertussen met mijn dealer afgesproken dat ik 1 grammetje pep bij hem kon ophalen. Toen ik aankwam bij mijn dealer legde hij me uit hoe ik de pep moest drogen, vond het maar kut en vroeg waarom hij geen droge had maar daar kon hij ff niet aan komen, kreeg er ook 6 lege capsules bij.

Toen ik thuiskwam waren mijn ouders al voorbereiding aan het treffen voor mijn verjaardag want er zou 's avonds familie komen. Ik even wat gegeten en geholpen bij klaarzetten van drinken en hapjes etc. Toen was het tijd om mijn pep te gaan drogen dus ik naar de badkamer en een cd hoesje gepakt, een pasje en de pep op de cd gegooit, ik die pep drogen maar kreeg het niet echt droog dus ik mijn dealer gebeld en gevraagd waarom het niet lukte maar ik zou meer geduld moeten hebben. Op een gegeven moment begon het wat droger te worden en ik dacht van ja zo gaat het wel, ik gewoon 2 capsules helemaal vol gedaan met de pep (ik weet het, stom voor de eerste keer) en dacht van ik ga liever hard de eerste keer dan half hard.

De familie kwam en heb gewoon een beetje gechilled met mn opa en oma en andere familie, hartstikke leuk. Om 00:00 was iedereen weg en om 01:00 zou ik opgehaald worden, ik ging weer even omkleden en om 01:20 stonden mijn vrienden voor de deur, ik zal ze even H en W noemen.
H was de bob dus die nam niks en W zou ook voor de eerste keer een bom proberen.

Op het feest aangekomen om 02:00 en even muntjes en al die zaken gehaald. Het kutte was dat ik erg last van mijn benen had door de wedstrijd die middag dus had er weinig vertrouwen in. Om 02:20 hebben ik en W allebei een bom ingenomen en nu was het wachten. De dj's draaide heerlijk en ik ging al wel aardig los, m'n benen begonnen wat minder zeer te doen dus dat was helemaal top. om 03:20 toen ik eigenlijk die bom al was vergeten begon ik oppeens hele lichte benen te krijgen vergelijkbaar met xtc. Om 03:25 voelde ik de bom echt inslaan als een bom(heuheu) en ik had nergens last meer van. bij W kwam hij iets later in maar ook net zo hard.

De energie die ik had was ongelooflijk en ik kon echt niet stilstaan al probeerde ik het haha. H vond het helemaal mooi dat ik en W zo stonden te springen en tegen elkaar aan het schreeuwen waren van voel jij dit ook, jaaa ik ook. Het voelde in het begin ook alsof er een airco achter me stond en of ik kippenvel op mijn wangen had.

Het was inmiddels 06:00 en de energie was nog niet minder geworden, top. Het feest was om 08:00 afgelopen en ik stond nog te stuiteren als een malle, bij W was het al uitgewerkt dus hij had rond 07:00 nog een xtc pil genomen( Rode superman). Rond 08:30 waren we bij de auto, boxen aangezet en nog een half uur bij de auto staan hakken, we waren vergeten om wat wiet te halen dus dat was ook jammer. om 09:30 was ik thuis en had nog energie voor 10 echt raar, ik moest pissen toen ik thuis en wat was mijn snikkel klein zeg jezus, ik schrok ervan. Ik ging nog even douchen en lag in 09:40 in bed, nagenieten van het feest en een beetje filmpjes en foto's kijken van de avond.

Wat ik al verwacht had was dat ik geen oog dicht zou doen maarja dat was logisch, ik ging om 12:00 uit bed en had nog veel energie maar kon wel gewoon stilstaan nu. De rest van de dag een beetje voetbal gekeken en wat gegamed, om 00:00 wilde ik gaan slapen maar het lukte gewoon nog steeds niet en was ook echt niet moe, eigen schuld ik kon het verwachten. die maandag moest ik om 08:30 op school zijn dus dat was ook prettig, die dag aardig goed doorgekomen alleen had weinig concentratie. Ik kwam om 16:00 thuis en ging even tv kijken, ben toen in slaap gevallen zo'n 20 minuten. 's avonds om 23:00 gaan slapen en kwam erg moeilijk in slaap weer en heb onrustig geslapen maar toch zo'n 5 uurtjes geslapen.

Nou dit was mijn report, ik heb een top verjaardag gehad haha. Als je nog vragen of opmerkingen hebt laat ze maar achter.

Ik heb zelf nog wel een vraagje, is het normaal dat ik zo lang wakkerbleef? (56 uur!!!)

gr Trivia Bot :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
He Trivia,

Lekker he die gierende energie :grin: Je bent waarschijnlijk zo lang wakker gebleven omdat je te veel genomen hebt. Dat is natuurlijk lastig te zeggen, omdat je niet gewogen hebt :)

Even een weegschaaltje kopen dus :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Een bommetje blijft sowieso langer aanhouden dan een lijntje.
De rush van een lijntje is heviger dan een bommetje maar is iets sneller uitgewerkt, in een bommetje heb je meer pep nodig om het soortgelijk effect te evenaren.

Idd een weegschaaltje zou een handig iets zijn... :wink:

Wel leuk te lezen je reportje!

Peace

Trivia Bot

Experimenterende gebruiker
Dankjullie Mandragora en Smartieandme,

Was een zeer groot succes inderdaad. Weegschaaltje vind ik de moeite niet omdat ik eigenlijk alleen maar XTC gebruik op feesten.

Wat ik me wel afvraag: word van pep ook je serotine opgebruikt net zoals bij xtc?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pep werkt voornamelijk op Dopamine en noradrenaline, maar volgens mij wordt er ook wel een beetje serotonine vrijgegeven. Natuurlijk lang niet zo veel als bij XTC.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Trivia Bot zei:
Wat ik me wel afvraag: word van pep ook je serotine opgebruikt net zoals bij xtc?

Speed heeft een remmende werking op de 5-HT serotonine receptoren, waardoor er een grotere activiteit van serotonine ontstaat. Dus ja, het verbruikt serotonine, alleen niet erg veel. Ik zou wel een korte pauze inlassen voordat je andere serotonine verbruikers gaat gebruiken, in ieder geval niet combineren. MDMA stimuleert de 5-HT receptoren terwijl Speed het remt, waardoor er een te grote activiteit in de hersenen van serotonine kan ontstaan, een van de gevolgen kan het serotonine syndroom zijn.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha leuk om te lezen! Wel typisch dat je hem echt voelde inslaan, ik moet zeggen dat ik dat bij speed nooit zo 'duidelijk' heb als bij xtc. Het komt bij mij altijd meer geleidelijk op.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ik heb bij pep nooit echt door dat ik het voel. Begin het te merken als ik om me heen aan het kijken ben en alles heel helder is. Als ik dan ga dansen voel ik energie en dan weet ik dat het werkt! vind pep eerlijk gezegd ook vrij saai alleen.

Je rapportje vind ik leuk geschreven!

R0mmelP0t

Bovenaan