Eerste keer speed gebruiken

junkie-xl

Newbie
ik heb vandaag na school voor het eerste een lijntje speed genomen.
dit gevoel bevalde me wel en ik wilde het best nog vaker doen :stoned: .
dus ik had met een vriend van mij afgesproken om vrijdag middag na school bij hem op zijn kamer een keertje meer speed te nemen en daar na uit gaan en ook pillen te gebruiken.

maar mijn vraag was hoeveel moet ik nemen voor de eerste keer om het best wel hard te voelen in combinatie met XTC

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met zo'n vraag kunnen we dus niets he. ten eerste weten we niet of je ooit wel eens xtc gebruikt hebt en of je daar misschien een tollerantie voor hebt. We weten niet hoe sterk je pillen en de pep is. En hard is een relatief begrip, dit is voor iedereen anders.

junkie-xl

Newbie
ik had de laatste keer 5 pillen genomen en dat vond ik toch best wel heftig. niet dat ik daar iets tegen heb maar ik wil deze keer ook nog speed gebruiken.

ik heb de speed ook laten testen en de resultaten waren: 50 % Amf en 24 % Caf. de pillen heb niet laten testen want die heb ik pas later gekregen.

ik zou graag willen weten hoeveel ik verantwoord zou kunnen nemen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wees dan ook is echt duidelijk ....

ben je een snuivert ?

of spuit je pep in je halsslagader dat doe ik als ik ECHT HARD MOET GAAN .....

:hearteyes:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Zo te zien ben jij nog niet eens oud genoeg,, laat staan wijs genoeg,,om speed of andere middelen te benuttigen. Ik kan wel zeggen,,dat je er nog niet mee moet beginnen,,maar eigenlijk denk ik: Neem gewoon een hand vol pillen, en snuif je goed vol, en hoop dat je dan de mooiste en hardste nacht ooit hebt gehad en wie weet je laatste dan wel.

(Het valt me trouwens de laatste tijd op,,dat er op dit forum steeds meer van dit soort kindjes stoere verhalen gaan ophangen en vage vragen stellen...beetje jammer.)

:wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Tsja er zit (helaas) geen minimum leeftijd aan speed..
Maar als ik het zo lees kan ik er uit op maken dat de topic opener niet ouder dan 16 is..

Wees nou verstandig en ga het niet dagelijks gebruiken, voor je het weet verneuk je je hele leven door speed, als je onverstandig gaat gebruiken

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Gezien hij schrijft: "bevalde" en in zijn onderschrift staat dat hij al "caffaine" heeft gebruikt, schat ik hem op 15.
@Topic starter:
Wacht nou met die zooi tot je kan nadenken over de eventuele gevolgen, voordat je niet eens je brein ontwikkeld tot het niveau waarop je er echt over na kan denken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
14 jaar ... ik geloof er geen reet van dat ze 14 jarigen toelaten tot een test centrum met hard drugs wat jullie bevallen jullie ook ?

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Hij is misschien wat jong, maar hij lijkt me vrij vastberaden toch te gaan gebruiken. Dan lijkt het me beter dat hij hier een aantal deftige tips krijgt ipv volledig ongeinformeerd (Want jullie lachen er wat mee) te werk te gaan.
Kunnen we hem dan niet beter serieus helpen? Ik ken helemaal niks van speed maar iemand anders misschien....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zou niets snuiven speed is zwaar verslavend, kinderen moeten leren en opgroeien, niet zichZelf verwaarlozen op de drugs.

Snuiven op of rond de school tijdens voor of na de les is echt iets voor opschepperige losers die later geen toekomst hebben.

Zoals ik dus ben ge eindigt.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beter gebruik je ze niet door elkaar, of voel je niets meer van de mdma door de tollerantie :rolleyes: .

Maar je doet het toch wel, dus zou ik als ik jou was 4x een nakje nemen van 50mg verspreid over de avond.

En onthoud, LESS IS MORE!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Als je dan toch zonodig die dodelijke combi** wil doen, onthoud dan dat je het rustig aan doet op de mdma, zodat je nog wel enigszinds doorhebt wat je aan t consumeren bent.

**dodelijke combi omdat zowel pep als pillen je beiden uitdrogen als een motherfucker. Mocht je het toch gaan doen, drinken als nooit tevoren en met een beetje geluk haal je nog net je 15e verjaardag

Taat

Bewuste gebruiker
En met drinken als nooit tevoren word er dus niet gedoeld op bier of andere alcoholische dranken :grin:

Carlitos

Badass junkie
lysergine25 zei:
14 jaar ... ik geloof er geen reet van dat ze 14 jarigen toelaten tot een test centrum met hard drugs wat jullie bevallen jullie ook ?

Toen ik eind 14/15 was heb ik wel is wat pillen weggebracht.
Enne,eigenlijk alleen maar goed als ze die jongeren toelaten toch want anders gebruiken ze het toch wel,nu weten ze tenminnste wat erin zit.
Verbaasd me vaak nog de onweet van jeudige gebruikers..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
We kunnen wel leuk zeggen 3 lijnen van 50 mg is zat, maar hij kan het toch niet doseren. Waarschijnlijk zit er gewoon een pakje in de broekzak en daar wordt dan maar stiekem wat uitgesnuffert. Vervolgens wordt er een pil genomen en daarna niet omdat het nodig is, maar omdat je je zo goed voelt en het 'misschien' wel al lijkt of hij iets minder gaat werken, er toch maar nog 1 bij neemt. Ohja en je hebt nog wat speed over, hup daar gaat de volgende lijn. Aan het einde nog een halfje pilletje voor onderweg en de nacht is compleet.

Misschien ben jij een 'wijs' gebruiker (Dat ben je eigenlijk bij voorbaat al niet als je op die leeftijd gebruikt) dus laten we zeggen een "enigzins nadenkend gebruiker" en houdt je het bij 2 lijntjes en 1 pil. Geen alcohol, wel water of sapjes.

Veel plezier en denk er aan 's avonds een vent(tje) 's ochtends een vent(tje) en ook je huiswerk maken zondag he. :wave:

Bovenaan