Eerste keer speed, wat vragen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Als eerste heb ik deze helemaal gelezen, "Speed: Handige informatie vooraf". Toch heb ik nog wat vragen. Natuurlijk is het antwoord afhankelijk van de zuiverheid maar ik hoop dat iemand me antwoord kan geven op mijn vragen er vanuit gaande dat het gemiddelde kwaliteit is. Ook heeft het temaken met welke lichaam het gebruikt, ik kan je vertellen ik ben best gevoelig voor nieuwe stofjes.

Waarom speed, het werkt langer zoals ik begrepen heb doordat het de afbraak van de dopamine ook stopt. Ik gebruik anders altijd sos. Mijn idee was een dosis te nemen waar ik een uur af 6~8 van onder de pannen ben vanavond opstap. Het zou pas uit moeten gaan werken om 04:00.

Hoeveel moet ik nemen van een halve gram om toch een bepaalde tijd dus 6~8 uur speedie te zijn? Ik hoef het zeker niet op te maken, denk ik..? Lijkt me redelijk dodelijk als ik het vergelijk met coke.

Ik heb ook eens gehoord dat het geen zin heeft om slechts een sleutelpuntje te nemen omdat je een bepaalde hoeveelheid (lijntje) binnen moet krijgen wil het gaan werken. Duurt het ook net als coke een minuut of 5 voor het gaat werken? En echt de belangrijkste vraag dan nogmaar hoelang werkt het dan echt / bij dosis..???

martin van nu

Belezen gebruiker
Hier zullen wel veel mensen het niet mee eens zijn (veel mensen doen het namelijk)

Net als dat mensen die XTC op hebben soms heel erg plakkerig en overdreven aardig worden, hebben zowel speed als coke hun eigen specifieke (tijdelijke) karakter-beinvloedende eigenschappen.
(vaak genoeg gehad, dat ik met XTC op, mensen op een feest helemaal te te gek vond en dat ik diezelfde persoon de volgende dag in de shop zag en ik dacht "oh kut, daar heb je hem ook weer")

Vind het moeilijk om te omschrijven zonder mensen tegen het hoofd te stoten, maar de karakter-beinvloedende eigenschappen van coke en de karakter-beinvloedende eigenschappen van speed gecombineerd vond ik meestal, bij de meeste mensen, geen verbetering van elkaar.
Het kan best zijn dat je daar geen probleem mee hebt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hmm, duidelijk.. dadelijk maar eens informeren bij de aankoop wat het zuiverheidspercentage is.. En eens goed luisteren, ik heb vaak wel door of iemand liegt of de waarheid verteld.

Hij vraagt 25 euro voor een halve.. Als ik die prijzen zo lees is dat best duur.. is het overdreven duur, zit er een kans in dat ie denkt dat ik een halve coke ga halen bij hem? Want ik dachte zelf namelijk al wat ik aangaf aan hem dat een hele gram 25 euro zou kosten.. ?? Wordt ik hier genaaid of zit er een kans in dat het best goed spul is en daarom voor die prijs over de toonbank gaat?

binnert

Experimenterende gebruiker
of hij denkt dat je sos gaat halen of je word keihard genaaid,
gemiddelt voor goede kwaliteit pep betaal je 7-10 euro en voor dextroamfitamine is 10 euro als het goed zuiver spul is wel een goede prijs geloof ik :grin:
Ligt eraan hoe dicht je bij de bron het haalt en in hoeverre het is versneden.
Mocht het toch pep zijn die tussen 70 en 73 procent zuiver is word je alsnog,zij het dan wel wat minder genaaid met 25 euro voor een halve gram :tearsofjoy:
groetjes binnert

binnert

ja,5 euro kan ook,ligt er maar net aan bij wie je het haalt en om wat voor spul het gaat.
Maar ik heb meestal het probleem dat als ik het voor 5 euro kan halen en het dan laat testen dat het bagger zooi is.Heb jij je pep laten testen? en zo ja hoe zuiver is het?
groetjes binnert

Carlitos

Badass junkie
NOISESUPRESSOR zei:
Wij betalen hier 5 eurie? :confused:
Dan zal het nooit 70 procent pep zijn,degene is gek die het zo cheap weg doet of je bent dicht bij de bron.
ik kan speed ook goedkoop krijgen voor 150 per een ons.
Maar dat is dan wel partyflock kwaliteit en die vind men dan goed ook nog :tearsofjoy: .
vond het vroeger stiekem ook de shit
Betaal nog liever 450 oid als het maar zuiver is. :)

Zenzie

Nouja speed-karrakter ...

Opgefokt allesinds
Je voelt je de beste , niemand kan jou iets doen > KING OF THE WORLD WOEHOE <
Je voelt je happy
Lachen gaat niet al te best
Je begint rap ruzzie te zoeken
Je weet niet altijd 100% waarmee je bezig bent, maar je wilt wel met iets bezig zijn

binnert

ehm,wat draagt dit bij aan het topic?:P.En deze info die jij vertelt is wel redelijk bekend op dit forum geloof ik hahaha
groetjes binnert

Taat

Bewuste gebruiker
Zenzie zei:

Wat bedoel je precies met lachen gaat niet al te best?
En dat ruzie zoeken heb ik en iedereen die ik ken die speed gebruikt juist totaal niet hoor :confused:
Dan moet je bij alcohol zijn :beer:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
Hij vraagt 25 euro voor een halve.. Als ik die prijzen zo lees is dat best duur.. is het overdreven duur, zit er een kans in dat ie denkt dat ik een halve coke ga halen bij hem? Want ik dachte zelf namelijk al wat ik aangaf aan hem dat een hele gram 25 euro zou kosten.. ?? Wordt ik hier genaaid of zit er een kans in dat het best goed spul is en daarom voor die prijs over de toonbank gaat?

Ik zou het sowieso laten testen. Ik heb zelf pep van 74% (nee geen stoerdoenerij of iets dergelijks, heb het laten testen bij Jellinek), dat kost me 15 euro per gram. Als vrienden van me wat wilden dan vroeg ik daar 20 voor. (ja ik moet het toch halen en regelen enz, dus kosten daarvoor). Maar ik heb met een avondje dan maar 1 bommetje nodig van 100 a 150 en dan ga ik echt snoeihard.
Jammer genoeg is meneer verhuisd naar het zuiden van het land dus nu hou ik alles lekker voor mezelf, want zo zuiver is denk ik niet heel makkelijk te vinden. :sunglasses:

Maar 25 voor halve gram is wel echt belachelijk veel...

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
martin van nu zei:
Vind het moeilijk om te omschrijven zonder mensen tegen het hoofd te stoten, maar de karakter-beinvloedende eigenschappen van coke en de karakter-beinvloedende eigenschappen van speed gecombineerd vond ik meestal, bij de meeste mensen, geen verbetering van elkaar.
Het kan best zijn dat je daar geen probleem mee hebt.

Je bedoelt dan mensen die coke en speed samen op een avond gebruiken lijkt mij? Dat lijkt me nou ook niet echt heel slim en ook zonde van je drugs!!!

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke gebruikt. Was er nooit zo'n voorstander van maar ik was nieuwsgierig. Nu weet ik waarom ik nee tegen coke zeg. Nou coke pakte bij mij echt niet goed uit. Ik werd introvert, schichtig, paranoia en achterdochtig van. Ook kreeg ik nog koppijn toen het uitwerkte. (en nee ik had geen alcohol gedronken dus geen kater van alcohol mogelijk). En tering, snuiven is echt wel heel gaar. Dus geen coke voor mij. En die prijs is echt ook belachelijk!!!!!

In tegenstelling tot speed: ik krijg daar echt geen kutkarakter van hoor. Ik ben juist supervrolijk, vind alles prima, kan heerlijk dansen zonder moe te worden, geniet intens van de muziek, praterig, veel empahtie met mensen, kan supergoed luisteren en ook tenminste echt lachen en niet zoals bij XTC dat je dan op den duur niet meer voluit kan lachen zeg maar. Ik vind dat ik met speed gewoon mezelf ben, normaal ben ik ook vrolijk, genieten van muziek, sociaal, empathisch en luisteren maar met pep op wordt het allemaal net wat versterkt zeg maar. Dat vind ik ook het chille juist van pep. Ik ben gewoon mezelf. En op een of andere manier vind ik het zweten met pep op ook altijd heerlijk. Het is zo'n soort koud zweet ofzo...kan dat niet zo goed uitleggen, maar vind het superchill.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Zenzie zei:

Opgefokt allesinds
Je voelt je de beste , niemand kan jou iets doen > KING OF THE WORLD WOEHOE <
Je voelt je happy
Je weet niet altijd 100% waarmee je bezig bent, maar je wilt wel met iets bezig zijn

Klinkt eerder alsof je teveel cafeïne in je speed hebt zitten gast...

Bovenaan