Eerste keer Speed.

Adrie

Newbie
Hey Gaste,

Ik ben van plan om in het weekend even lekker los te gaan, nou is het probleem dat ik geen ervaring heb met amfetaminen, dus geen ervaring met speed.

Ik zou dit toch graag willen proberen, hebben jullie tips wat wel en niet te doen en tips over de dosering?

Alvast bedankt,

Adrie

Debris

Bewuste gebruiker
Gewoon op 't gemak een bommetje leggen.
Anders leg je een veel te dikke lijn en sta je superstrak + agressief.
Laat 't rustig opkomen en verwacht er niks van.
Na een tijdje voelt ge u superhelder.
En kijk ermee uit, want speed is sneaky.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm.. bij iedereen verschillend, bij mij werkt snuiven prettiger.. van bommetjes heb ik juist een wat aggressievere werking,, bij een bommetje krijgje de fulldosis binne dus een lijn is niet snel te veel hoor.. bommetjes zijn eerder te veel..
snuif gewoon een dikke lijn,, begin met 1,, neem pas bij als je m al een paar uur voelt en neem dan geen dikke meer maar paar kleintjes ofzo,, test je gevoelligheid zelf een beetje uit :smoke: geniet ervan!! te veel pak je egt niet snel..
doe wat research op t forum enzo,,

veel plezier :rock:

Immo

Badass junkie
psychopsychedelic zei:
snuif gewoon een dikke lijn

Ik raad aan met een beetje te beginnen zodat je even kan wennen aan het effect. Mischien vind je het helemaal niets, dan ben je blij dat je een kleine dosis hebt genomen. :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
een dikke lijn valt bij veel mensen beter dan een kleintje, ik raad aan om wel in 1x een goeie speedrush te ervaren.. een beetje is de eerste x zoizo niks :wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Idd met een klein beetje beginnen. Je kunt altijd nog meer pakken als het heftiger mag. Maar andersom kan het niet.. Verder, zorg dat je goed uitgerust bent. Drink 1 a 2 glazen water of isotone drankjes per uur, dit vult je vochtgehalte weer aan. Pas er wel mee op dat je niet extreem veel water gaat drinken, dan kun je een water vergiftiging krijgen. Liever niet combineren met alcohol, omdat dit een zwaardere belasting is voor je lichaam en omdat alcohol je net als speed uitdroogt. Als je het gaat gebruiken in een gelegenheid waar het warm is, zorg dan dat je regelmatig even gaat zitten in een koelere omgeving om oververhitting te voorkomen. Je zal waarschijnlijk die nacht niet kunnen slapen, maar het is wel aan te raden om even op bed te gaan liggen. Je lichaam kan dan wel uitrusten. Eten de dag er na zal wss ook lastig zijn, zorg dus dat je voldoende makkelijk voedsel zoals fruit, yoghurt en soep in huis hebt.

Debris

Bewuste gebruiker
Bommetje, rustig laten opkomen.
Zelfs als je denkt dat je niks voelt, niet gaan bijpakken.

Immo

Badass junkie
Javaanse Jongen. zei:
en als je wilt slapen een dikke joint roken dan lukt het wel. ff snel wegsucke en op bed gaan liggen :sunglasses:

Nou niet bij mij hoor. Heb zaterdag avond 3 kleine bommetjes gedropt en ben nu(maandag avond) nog steeds wakker en vol energy. Hoop dat ik vanavond weer eens kan slapen :rolleyes:

L

Lid 6909

Gast
Hillarisch moment dit weekend,

een kameraad van mij was naar bed gegaan, komt er 5 min later weer uit en zegt:

ik snuif er nog even een paar, misschien kan ik dan slapen..

wtf

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
haha relaxed :stoned:
heb soms wel als ik te lang wackr ben dat ik dan hoeveel ik ook snuif,, slapen lukt egt wel.. maar wakkerblijven is dan natuurlijk al helemaal geemn probleem:P:P

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
cronos zei:
voor de eerste keer,hoeveel? een halve gram zou ik zeggen :wave:

is wel een redelijke dosis, een kater zal niet missen denk ik, maar dat is de 1e paar x zoizo, gewoon eerst beginnen met een mooie lekkere nak (ist getest trouwens?) en dan kan je daar wel wat uurtjes mee door, daarna gewoon steeds klein snuifje voor verlenging en versterking, kans is wel heeel erg groot datje afkeer krijgt tegen amfetamine de 1e 5 x ofzo :wink:

Bovenaan