• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Speed

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Yo,

Enkele weken terug voor de eerste keer speed geprobeerd. Ik heb wel wat ervaring met tripmiddelen, maar het enige dat ik tot op die avond had gesnoven was een lijntje zout bij de tequila shots :rolleyes: .

Het voorstel kwam eigenlijk totaal onverwacht, van een persoon die ik net die avond had leren kennen. Ik was op dat moment vrij dronken, dus ik twijfelde er zelfs niet eens over en snoof een lijn.

Ik voelde het in het begin niet goed opkomen omdat ik ondertussen al 3 shots en 7+ bier ophad, maar eens terug in het cafe voelde ik me losser worden en ik wou alleen maar dansen, bewegen, praten,...

Na even goed gefeest te hebben nog een lijntje gesnoven, deze keer wel een dikker lijntje (ongeveer 2 keer het vorige).
Hierna terug gaan feesten, allerlei cafe's binnengegaan, zelfs gefeest op hardstyle, hardcore,...terwijl dit totaal m'n muziek niet is.

Conclusie: Ik heb me de hele avond een baas gevoeld, alles voelde goed; of ik nu aan het feesten was of gewoon buiten een sigaret aan't roken was. Heel heldere mindstate en overal gelukkig gevoel.
De volgende dag echt brak, maar ja dat was te verwachten :tearsofjoy: .

Grts

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nu lees ik dat je eerst goed gedronken had heeft dit je keuze beinvloedt om het wel te doen. Zie het zelf vaker bij cocaine verslaving en ook wel met andere drugs dat als iemand eerst gedronken heeft deze veel sneller ja zegt en eraan toegeeft. Dus misschien is alcohol wel een gateway drug en cannabis niet..

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
willemvaag zei:
Nu lees ik dat je eerst goed gedronken had heeft dit je keuze beinvloedt om het wel te doen. Zie het zelf vaker bij cocaine verslaving en ook wel met andere drugs dat als iemand eerst gedronken heeft deze veel sneller ja zegt en eraan toegeeft. Dus misschien is alcohol wel een gateway drug en cannabis niet..

Ja idd goed punt. Op alcohol ga je minder nadenken over de risico's (slecht spul, mogelijkse verslaving,...), terwijl wiet je net meer aan het denken zet over die dingen.

harry123

Bewuste gebruiker
Klopt, zelf ook meegemaakt dit weekend, toch weer gesnoven en een pil geslikt.. Ach ja als het maar bij een keer blijft :P.

Leuk om te lezen dat het beviel :)

walnootje

Belezen gebruiker
willemvaag zei:

Dat is inderdaad grappig dat jullie het zeggen! Zoals terug te lezen in mijn tripreport was de eerste keer XTC ook beinvloed door een avondje drinken. Ik was daarvoor fel tegen harddrugs en ik blowde elke dag. Maar inderdaad door die alcohol was ik geneigd om het een keer te proberen (alcohol zorgt naar mijn mening voor een oncontroleerbaar gevoel), maar die dag veranderde een hoop op gebied van grenzen in drugs.

Bovenaan