Eerste keer (straat)pep

IrishCoffee

Experimenterende gebruiker
Goedenavond,

Ik ga binnenkort mijn eerste keer pep gebruiken. Ik heb al eerder dextroamphetamine geslikt, toen heb ik 30 mg gebruikt. Ik heb echter dit keer 65% (getest) pure straat pep en ik had een paar vraagjes.
Is het met deze zuiverheid nodig de pep nog te wassen met aceton?
Hoe lang en hoe moet ik de pep bewaren? (Het zit nu in zo'n gevouwen papiertje voor ongeveer 2 a 3 weken bij kamertemp)
Is 1 gram genoeg voor één avond en drie personen?
Ik was van plan eerst twee a drie sleutel puntjes te pakken en daarna een bommetje te doen. Dan zou ik er de rest van de avond geen omkijken meer naar hebben. Hoeveel zou ik in dit geval in het bommetje moeten doen?

alvast bedankt!

EarlyBird

Hallo IrishCoffee!

Misschien heb je het al gebruikt en ben ik dus iets te laat met reageren en eventueel
'adviezen' te geven (aan de hand van mijn ervaringen), maar wie weet heb je er wat aan.

Ik denk dat het wel handig is dat je voorheen al dexamfetamine hebt gebruikt, omdat het wel een vergelijkbaar middel is, alleen speed is wel een tikkeltje heftiger.
Van inhoudsmaten ben ik niet heel erg thuis, als ik een bommetje neem doe ik het een beetje op gevoel en maak er een klein bolletje van. In het hoekje van vloetje doe ik meestal paar flinke sleutelpuntjes.

Zelf krijg ik meestal een halfuur na inname van een bommetje speed flinke maagklachten (ik voel het dan als het ware openbarsten vind dat een naar gevoel) dus ik snuif het meestal.
Snuiven brand daarentegen weer heel erg in je neus, dus daar moet je ook maar van houden, maar dat trekt wel weer snel weg gelukkig.

Als de speed nat is, blijft het het beste in de vriezer eigenlijk. Dan blijft het klei en wanneer je een lijntje of bommetje neemt pak je gewoon een beetje en droog je het.
Als het al droog is maakt het niet zoveel uit meer hoe je het bewaard en kan je het spul het beste gewoon in het pakje laten.

Of 1 gram genoeg is voor 3 personen hangt van jullie zelf af, als het de eerste keer is voor jullie alle 3 kan het denk ik geen kwaad om het bescheiden te houden.
Bij mijn eerste keer ging ik behoorlijk goed en lang door op 2 lijntjes, maar dat is verschillend per persoon.

Zelf wassen met aceton doe ik eigenlijk nooit. Zo scheikundig ben ik niet, dus heb geen idee hoe dat moet en hoeveel op hoeveel de beste verhouding is.

Nou succes en veel plezier ermee!
Laat je weten hoe het was?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Pep is aardig zuiver dus schoonmaken is niet noodzakelijk, denk dat het de moeite niet waard is.

1gram met zn 3en zou voldoende moeten zijn. Na een halve gram loop ik er vaak al behoorlijk doorgesnoven bij haha en voor de eerste keer lijkt me dat niet zo verstandig :wink:.

Qua dosis met bommetjes zou ik het echt niet weten, ik doe dat eigenlijk ook op de gok. Vingertop speed in een vloeitje (als je van die pasta hebt), als het droog is snuif ik het over het algemeen gewoon altijd.

Waarom zou jij graag een bommetje doen ipv snuiven? Aangezien je wil beginnen met 2-3 punten snuiven en dan overgaan op een bommetje? Mij lijkt het gewoon het makkelijkst om elke keer gewoon iets bij te snuiven. Heb je alles veel meer in de hand vind ik.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
1 Gram zou wel genoeg moeten zijn voor 3 personen, zo veel heb je nou ook weer niet nodig.

Wat mij wel opvalt, is dat je na het snuiven van een paar punten blijkbaar een bommetje wilt doen? Hoezo deze opvallende keuze? Van een paar punten 65% pep voel je het al vrij goed, een bommetje zou het dan alleen maar verlengen. Ook kan een bommetje echt heel lang doorwerken, heb het zelf twee keer gehad met een vrij hoge dosis en beide keren duurde het ongeveer 24 uur voordat ik goed kon slapen. Na de paar uur dat de pep werkt voel je je urenlang vrij brak, vermoeid, maar voor de rest gewoon helemaal nuchter, echter is je lichaam gewoon nog steeds gestimuleerd en kan je alleen wanneer je echt goed erop focust in slaap vallen (maar daar heb ik vaak het geduld niet voor :P). Vandaar dat ik persoonlijk het ook maar bij snuiven houd (wat trouwens echt best meevalt qua 'pijn', je voelt het je neus wel branden maar het is niet zozeer pijnlijk).

Het lijkt mij dan chiller om het gewoon bij snuiven te houden, dan kan je ook iets makkelijker bijdoseren en blijf je niet de volledige dag erna wakker.

IrishCoffee

Het bommetje werd aanbevolen door een vriend. Die gaf aan dat je er dan heel de avond geen omkijken meer naar zou hebben. Ik denk dat ik op dit advies dan toch maar bij snuiven blijf.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
IrishCoffee zei:
Het bommetje werd aanbevolen door een vriend. Die gaf aan dat je er dan heel de avond geen omkijken meer naar zou hebben. Ik denk dat ik op dit advies dan toch maar bij snuiven blijf.
Bommen is fijner. Zorgt voor een gelijkmatig en langdurig effect. Houd er wel rekening mee dat je niet zult slapen. Om frustratie te voorkomen dus niet proberen.

Bovenaan