• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer trippen -2CB

HoneyC

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

het is nu 5:33u. Ik en mijn vriendin Manisha zijn zojuist bijgekomen van onze hele trip avond.
Even een kijkje terug op onze avond..
we zijn begonnen met allebei 1 witte nijntje. In het begin voelde we druk op onze maag.. maar verder alleen wat gespannen. Maar toen de trip insloeg was dit over. We voelde ons toen heel vrij en losjes. We waren heeeel lacherig. (new world sound - flute orginial mix)
Het voelde allemaal zo licht in onze benen. Het ging tintelen. We staarde heel lang naar een muur met bloemen, het leeek allemaal zo mooi en lief.
We voelde ons nog zeker 3/4 uurtjes zo.
Het was een leuke ervaring!
je krijgt eerst zo'n opgeblazen gevoel in je buik.. maar je gaat wel heel de tijd lachen om alles

Om 23.00u in de avond voelde we niks meer (we zijn 20:30u begonnen) dus belde we onze dealer voor nog 2 pillen van hetzelfde soort.
Onze dealer kwam het brengen voor ons en hij stond zelf ook helemaaal strakkk.

om 00.30u namen we allebei nog een hele pil van 15 mg, deze sloeg veel lekkerder in bij ons. Wel nog steeds dat opgeblazen gevoel en een beetje hoofdpijn. Je wordt geforceerd om na te gaan denken en daardoor ga je trippen.
Je ziet en hoort dingen op een hele andere manier. Je tript ook met vlagen, dus dat het dan lijkt alsof je niet meer tript terwijl je dat eigenlijk wel doet.
Verder zagen we alles met golf bewegingen, prettig gevoel, vrijheid, het was een intense ervaring.
Muziek klinkt veel intenser, het laat je denken. Ook de muren, het lijkt alsof ze allemaal bewegen op de ritme van je muziek.
Mijn vriendins gezicht begon te vervormen.
Het was voor ons een hele leuke ervaring. We hebben voor het eerst getript en het is gelijk in de smaak gevallen. Wij vonden het belangrijk dat je je veilig voelt. Doe dit dus ook met mensen die je vertrouwd. Want trippen is toch wat anders dan andere soorten drugs & effecten.

Honey C & Rebel flower

Fijn dat het zo goed bevallen is. De ervaring van 2C-B is meestal erg fijn.
De druk die je voelt in je maag is een bekend verschijnsel. Veel mensen lijken daar last van te hebben. Wanneer je trip echt doorzet, verdwijnt dit gevoel meestal.

Spirit Wolf

Experimenterende gebruiker
Kort maar krachtig!

De trip report was zeker leuk om te lezen omdat zoveel dingen over een komen met andere mensen die 2-CB gebruikt hebben. Vooral dat stukje met gezicht vervorming! Best wel in me zelf ge-grinnikt over dat stukje dat je dealer strak stond. Dat is heel herkenbaar.

Hoop op een fijn trip leven!

Met vriendelijke groet, Spirit Wolf

Ik weet nog mijne eerste keer 2cb, had maar een half nijntje genomen en zag sommige dingen lichtjes golven. Ik en men maat konden ook naar afbeeldingen blijven staren en praten erover.
2 de 1.5 nijntje was toch wel redelijk heftig voor mij. Ik kreeg soms een tunnelzicht als ik naar de grond keek en als ik een joint doorgaf zag ik constant "tracers". Jouw tripreport is idd heel herkenbaar.

HoneyC

Belezen gebruiker
Heel erg bedankt voor het lezen en de positieve reacties !
Ben blij dat jullie jezelf ook erin herkennen. :grin:

Lange leve de drugs ! :stoned:

rsdf430

Newbie
15mg in een nijntje is trouwens dealerpraat.
Er is een labtest van 8 mg, wat eigenlijk sowieso te weinig is om echt van te trippen. 16 mg is daar amper genoeg voor. Wel herkenbaar dat gevoel in je buik overigens, voelt altijd best ongemakkelijk de come up van 2c-b, vooral als er veel mensen om je heen zijn.

HoneyC

Belezen gebruiker
rsdf430 zei:
15mg in een nijntje is trouwens dealerpraat.
Er is een labtest van 8 mg, wat eigenlijk sowieso te weinig is om echt van te trippen. 16 mg is daar amper genoeg voor. Wel herkenbaar dat gevoel in je buik overigens, voelt altijd best ongemakkelijk de come up van 2c-b, vooral als er veel mensen om je heen zijn.

Ja, ik had eerlijk gezegd de trip ook heftiger verwacht maarja 't was wel leuk. En dat gevoel in het begin is zeker heel erg ongemakkelijk.
Wat mij ook het beste lijkt is te trippen met hooguit 2/3 mensen, anders is het allemaal te veel voor je hoofd denk ik zo dan.

HoneyC

Belezen gebruiker
MRKoek zei:
Oehh, 2CB is lang geleden! Leuke report :grin: Doet me kwijlen om ook nog eens te doen! :grin:

Haha, ik zou het zeker weer eens doen als ik jou was !
En dankjewel voor je positieve reactie

Iroyz

Newbie
EERSTE BAD TRIP ERVARING (ego death)

Ik heb wel iets soortgelijks mee gemaakt alleen dan nog kutter..
Mijn maten en ik zijn wel wat gewend (xtc, blabla..)
en mijn beste maat R had zin om lekker te gaan trippen met mij.
ik had nog high hawaiians gekocht (truffels) en hebben helft helft gedaan.
na 50 minuten wachten voelde ik nog niks en mijn maar R wel al..
na anderhalf uur besloot ik paddo's bij te pakken omdat R wel lekker aan het trippen was
en ik niet. na dat ik de 3,5 gram paddo's op at (wat dom was om te doen :confused: ) voelde ik na 40 minuten al een raar gevoel en ik begon al snel gekke dingen te zien ( matrix olifanten gezichten enz..) ik voelde me totaal niet op mijn gemak en begon een beetje te panieken en zat ingedoken op de bank met mijn benen tegen mijn lichaam aan en handen er om heen om mezelf vast te houden.

ik probeerde mijn gedachtes op een rijtje te krijgen en niet in een bad trip te belanden.. helaas was het daar al te laat voor want voor ik het wist was ik mezelf kwijt in mijn eindeloze gedachtes die als hageslagjes door mijn hoofd schudde. ik kon er geen touw aan vast knopen.. ik was mezelf kwijt ik wist niet meer wie ik was en ook niet meer waar ik was, als er iets door mijn hoofd ging was ik het na 5 seconden alweer kwijt. plots vroeg ik aan mijn maat R hoe ik er uitzag.. (hij wist dat ik me niet goed voelde en begon daardoor ook een beetje te bad trippen) maar kon nog wel antwoorden. kort daarna vroeg ik waarom ik een hamer op mijn kamer had liggen EN TOEN GEBEURDE HET mijn geest , ziel en lichaam bestond ff niet meer :confused: mijn gezicht wist zich geen houding aan te geven.. ik begon heel hard te lachen te huilen tegelijkertijd mijn hele gezicht was bevroren en perste tranen uit mijn ogen..

Mijn maat R besloot mijn broer te bellen en toen die hem op luidspreker had gezet kalmeerde ik omdat ik zijn stem GELUKKIG herkende en begon me goed te voelen.. ik was het spoor helemaal bijster maar had het weer gevonden!! :mrgreen: ik had met R nog 2 uur trippen te gaan en we besloten een wandeling door het bos te maken en na een wandeling van 2 uur te gaan slapen.

Om een lang verhaal kort te maken.

ga niet hersenloos drugs bij pakken en herinner dat het altijd voorbij gaat ! :beer:
ze noemen dit ook wel een EGO DEATH

Helenas

Bewuste gebruiker
Fijn dat je zo'n goede ervaring had! Ik heb ook vaak last van misselijkheid enzo maar dat gaat wel weer weg :)

HoneyC

Belezen gebruiker
Iroyz zei:
EERSTE BAD TRIP ERVARING (ego death)

Ik heb wel iets soortgelijks mee gemaakt alleen dan nog kutter..
Mijn maten en ik zijn wel wat gewend (xtc, blabla..)
en mijn beste maat R had zin om lekker te gaan trippen met mij.
ik had nog high hawaiians gekocht (truffels) en hebben helft helft gedaan.
na 50 minuten wachten voelde ik nog niks en mijn maar R wel al..
na anderhalf uur besloot ik paddo's bij te pakken omdat R wel lekker aan het trippen was
en ik niet. na dat ik de 3,5 gram paddo's op at (wat dom was om te doen :confused: ) voelde ik na 40 minuten al een raar gevoel en ik begon al snel gekke dingen te zien ( matrix olifanten gezichten enz..) ik voelde me totaal niet op mijn gemak en begon een beetje te panieken en zat ingedoken op de bank met mijn benen tegen mijn lichaam aan en handen er om heen om mezelf vast te houden.

ik probeerde mijn gedachtes op een rijtje te krijgen en niet in een bad trip te belanden.. helaas was het daar al te laat voor want voor ik het wist was ik mezelf kwijt in mijn eindeloze gedachtes die als hageslagjes door mijn hoofd schudde. ik kon er geen touw aan vast knopen.. ik was mezelf kwijt ik wist niet meer wie ik was en ook niet meer waar ik was, als er iets door mijn hoofd ging was ik het na 5 seconden alweer kwijt. plots vroeg ik aan mijn maat R hoe ik er uitzag.. (hij wist dat ik me niet goed voelde en begon daardoor ook een beetje te bad trippen) maar kon nog wel antwoorden. kort daarna vroeg ik waarom ik een hamer op mijn kamer had liggen EN TOEN GEBEURDE HET mijn geest , ziel en lichaam bestond ff niet meer :confused: mijn gezicht wist zich geen houding aan te geven.. ik begon heel hard te lachen te huilen tegelijkertijd mijn hele gezicht was bevroren en perste tranen uit mijn ogen..

Mijn maat R besloot mijn broer te bellen en toen die hem op luidspreker had gezet kalmeerde ik omdat ik zijn stem GELUKKIG herkende en begon me goed te voelen.. ik was het spoor helemaal bijster maar had het weer gevonden!! :mrgreen: ik had met R nog 2 uur trippen te gaan en we besloten een wandeling door het bos te maken en na een wandeling van 2 uur te gaan slapen.

Om een lang verhaal kort te maken.

ga niet hersenloos drugs bij pakken en herinner dat het altijd voorbij gaat ! :beer:
ze noemen dit ook wel een EGO DEATH

Oh wat erg nou dat het fout ging, maar wel goed van je dat je zo erop reageerde.
En wij hadden het eerst ook allemaal opgezocht hoe en wat het was etc. maar gelukkig ging er niks fout :)

HoneyC

Belezen gebruiker
Meena zei:
Klinkt als een leuke drug, staat hoog op het verlanglijstje van mij en m'n vriend!

Het was wel leuk inderdaad, maar ook niet één van m'n favo's. Ik had trouwens de trip ook wat heftiger verwacht maarja veel succes ! :grin:

Bovenaan