eerste keer trippen

pjj

Newbie
Goede avond iedereen,

Ik ben van plan binnenkort voor de eerste keer te trippen,
ik heb al veel opgezocht maar heb toch nog enkele vraagjes,
ik wil als eerste keer een milde en niet te langdurende trip.
Ik wil nog niet perse er iets uit leren, maar het gewoon is meemaken.
Wat raden jullie mij aan om dan best voor de eerste keer te gebruiken?

alvast bedankt!

Pjj

Skippy

Wijs gebruiker
Ligt eraan wat jij onder trippen verstaat.
Trippen ga je van paddo's , haal 1 portie, goed rondvragen in de smartshops.
Duurt niet al te lang en je hebt er veel plezier van.

Tufnut

Badass junkie
In de smartshop zijn het truffels die te krijgen zijn (om precies te zijn). Deze hebben dezelfde werkzame stof als paddo's. Als je een lage dosis neemt is dat goed te doen voor een eerste keer. Andere tripmiddelen kunnen ook, maar zijn moeilijker (lees alleen in het illegale cirquit) te verkrijgen. Het is maar net wat je zoekt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
In de smartshop zijn het truffels die te krijgen zijn (om precies te zijn). Deze hebben dezelfde werkzame stof als paddo's. Als je een lage dosis neemt is dat goed te doen voor een eerste keer. Andere tripmiddelen kunnen ook, maar zijn moeilijker (lees alleen in het illegale cirquit) te verkrijgen. Het is maar net wat je zoekt.

Inderdaad, zou even poolshoogte nemen bij een lokale smartshop, of kijk op Azarius hierboven voor wat dingen. Succes en veel plezier vast toegewenst, en eerste keer liever te mild dan te hard lijkt me persoonlijk.Succes met de zoektocht!

pjj

Newbie
Dat was ook mijn mening : Liever te mild dan te hard
Ik zal eens in de smartshop gaan horen.
Trouwens ik woon in Belgie, hier is het zowizo illegaal :grin:
bedankt voor de informatie!

pjj

Newbie
Tufnut zei:
Maar wat is je plan nu? Ga je voor paddo's/truffels? of wacht je nog af/zoek je verder?
ik denk dat ik voor truffels ga, en aan de smartshop zelf het beste info kan vragen over welke soort en hoeveel..

Tufnut

Badass junkie
Mijn ervaring is dat de info bij smartshops vaak marginaal is. Ik hoop voor je dat het in jouw geval anders blijkt en dat je een goede medewerker treft, maar beter zorg je dat je jezelf al wat ingelezen hebt.

Bovenaan