Eerste keer trippen

heyhallo

Newbie
heyhallo!

ik wil dus een eerste keer gaan trippen, ik heb al heel wat opgezocht en mentale voorbereiding gedaan maar nu vraag ik me af, welke drugs is dus het beste om de eerste keer te trippen? :)
En kan ik me dan verwachten aan misselijkheid ofzo? :kots: :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Truffels zijn een mooie start of een lage dosis lsd.

Van truffels kan je in de eerste tijd wat misselijkheid en/of maaglast ervaren maar dit trekt gauw weer voorbij, pure wiet roken helpt er enigsinds goed tegen.

Let wel op dat lsd langer doorwerkt dan truffels.

Als ik jou was zou ik het bij een half bakje truffels houden...of een heel :wink: , kijk dat je een contactpersoon hebt mocht je iemand willen spreken of nodig hebben.

Mocht je wat negatief worden na het eten van truffels zet dan een leuk trippie muziekje op en laat je meevoeren op de golven van de muziek, heerlijk.

Dit is een zeer beknopte uitleg van me omdat je zelf al aangaf je goed ingelezen te hebben.

Mocht je nog vragen hebben vergeet ze dan niet te stellen.

Enjoy!

heyhallo

Newbie
Het is dus de bedoeling echt te trippen, en dat was ook waarover ik aan het denken was, lsd of truffels. Maar ik was ook even aan het nadenken over salvia, omdat het slechts van korte duur is maar wel heel krachtig...
Is salvia aan te raden of hou ik het beter bij truffels of lsd? :)

sejku

Experimenterende gebruiker
weet niet of je ervaren bent met andere drugs als dat wel zo is zou je 2C-B kunnen nemen pakweg 25mg en beleef je een mooie trip, ben je minder ervaren zou ik gaan voor 15mg 2C-B.
truffels gaan natuurlijk ook was ook m'n eerste trip vrij goed bevallen alleen wel meer mindfucks dan 2C-B allesinds, daarom raad ik het ook aan.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
heyhallo zei:
Maar ik was ook even aan het nadenken over salvia, omdat het slechts van korte duur is maar wel heel krachtig...
Inderdaad salvia heeft een korte werkingsduur maar salvia kan een extreme uitwerking hebben, doe dit beslist niet alleen. Elke salviatrip is onvoorspelbaar, een salviatrip valt helemaal niet te vergelijken met truffels of lsd.

harry123

Bewuste gebruiker
Salvia zal ik voor de eerste keer niet doen.. Is heel moeilijknte sturen.

Ik raad je truffels aan of een lichte tot normale dosis 2cb aan(ongv 18 mg)

EzraGonzo

Salvia is een no-go. En, misschien ben ik hier dan toch fout in maar ik zou zelf nooit 2c-b, 2c-i of eigenlijk eerder welke 2c nemen als eerste ervaring. Zelf ben ik gestart met psilocybine en dat beviel meer dan goed.

GRT

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
EzraGonzo zei:
En, misschien ben ik hier dan toch fout in maar ik zou zelf nooit 2c-b, 2c-i of eigenlijk eerder welke 2c nemen als eerste ervaring. Zelf ben ik gestart met psilocybine en dat beviel meer dan goed.
Ik ben het helemaal met je eens! :rock:

Paddo's/truffels geven je trip een 'aards' gevoel dat je bij 2c-b etc..mist.

harry123

Bewuste gebruiker
Haha nou dan neem ik 2cb terug :P. Je kan beter hun advoes opvolgen dan mijne ik ben namelijk niet zon tripper :P.

sejku

mandragora zei:
EzraGonzo zei:
En, misschien ben ik hier dan toch fout in maar ik zou zelf nooit 2c-b, 2c-i of eigenlijk eerder welke 2c nemen als eerste ervaring. Zelf ben ik gestart met psilocybine en dat beviel meer dan goed.
Ik ben het helemaal met je eens! :rock:

Paddo's/truffels geven je trip een 'aards' gevoel dat je bij 2c-b etc..mist.
daar heb je wel gelijk in wil je een echt 'wow'-effect zijn truffels beter, neemt niet weg dat 2c-b ook leuk blijft :stoned:

heyhallo

Newbie
Dan denk ik dat ik me is een bakje truffels ga aanschaffen, op een mooie zomeravond als de tijd rijp is :grin: Ik ben alvast super benieuwd naar wat dit allemaal gaat brengen, het lijkt me allemaal zo moeilijk te vatten om te trippen, truffels zullen het dus waarschijnlijk worden. :)

Maar soms lees ik (op azarius bv) dat mensen gewoonweg niets merken van sommige truffels? Kan dit gebeuren?

Bovenaan