• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer truffels. 10 GRAM

maxdw1212

Belezen gebruiker
ik heb voor het eerst truffels genomen (mexicaanse) en na 40 min dacht ik ben alleen vrolijk en zeer actief wanneer komt de rest. nog eens 10 min gewacht toen dacht ik nouja ik moet het hier maar mee doen. ik ging even iets drinken halen en ging daarna weer terug naar mijn kamer.
in m'n kamer ging ik even op m'n computer kijken waarom er geen visuals waren, ik lees wat trip reports en las steeds maar weer dat mensen figuren zagen in de muren enz. ik dus naar mn plafond kijken en HOLY SHIT!! het leek net of er tattoos met een gasbrander in m'n plafond werden gezet. (was niet eng maar was wel verbaast) ik nog even m'n ogen dicht doen en weer open om te kijken of het echt was.. maar zoals je weet met je ogen dicht zie je ook leuke dingen. na een tijdje gespaced te hebben met m'n ogen dicht heb ik ze weer open gedaan.... die tattoos waren er allemaal nog!
ik was helemaal blij dat ik toch visuals had ben naar de woon kamer gegaan, tv aan, patat erbij en even rustig aan doen en genieten.... maarja tv kijken was onmogelijk want ik zag telkens tattoos verschijnen en heb dus 3/4 uur naar het plafond gestaard en genoten!!!

zeer geslaagde trip!!

Chaincells

Belezen gebruiker
Klinkt als een geslaagde trip! Heb nooit veel visuals gehad op truffels, maar volgende keer ga ik wat meer nemen. :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Leuk voor je dat het zo goed gegaan was en goed van je dat je niet gelijk teveel hebt genomen voor een eerste keer. Nu weet je wat het met je kan doen en kun je zelf bepalen of je een volgende keer meer neemt of niet.

Zelf neem ik altijd minimaal 15 gram, liefst nog 20 gram. Dan zijn de visuals een stuk groter (lees: meer aanwezig).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Lekker kort en krachtig geschreven! Ik heb zelf totaal rond de 10x truffels/paddo's gedaan maar bij mij valt het helaas (bijna)nooit goed. Leuk om te lezen hoe je er wel van kunt genieten!
Grz :wink:

drain bamage

Badass junkie
Ben ik de enige die, met een gewicht van 76kg, 10g paddo's vrij veel vindt?
Ik heb gewoonlijk maar iets van 3g....

Wel een leuk reportje trouwens, wat kort alleen.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
was je alleen? ik zelf zit namelijk ook te overwegen om de 1e keer alleen truffels te nemen (aangezien er momenteel geen mensen in mijn omgeving zijn die mee willen doen of erbij betrokken willen zijn). zat dan zelf ook aan maximaal 10 gram te denken, misschien maar 8gr?

geen moeite gehad met het alleen trippen?

(andere mensen mogen trouwens ook reageren :) )

MIA-1985

Wijs gebruiker
drain bamage zei:
Ben ik de enige die, met een gewicht van 76kg, 10g paddo's vrij veel vindt?
Ik heb gewoonlijk maar iets van 3g....

Wel een leuk reportje trouwens, wat kort alleen.

3 gram? Oow dat doe je goed! :)

Ik wil altijd minimaal 15gram en ben 84kg

Balance

Experimenterende gebruiker
Zijn jouw truffels dan niet gedroogd als je ze weegt drain bramage? (spacende naam trouwens :grin:)

drain bamage

Badass junkie
Jawel hoor, afgelopen keren -wat ook alweer meer dan een jaar geleden is- haalde ik van die chocoladerepen. Die vage hippie dude zei dat er 6g in zat en dat de helft wel voldoende zou zijn voor een aangename trip, dat waren het ook.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
drain bamage zei:
Jawel hoor, afgelopen keren -wat ook alweer meer dan een jaar geleden is- haalde ik van die chocoladerepen. Die vage hippie dude zei dat er 6g in zat en dat de helft wel voldoende zou zijn voor een aangename trip, dat waren het ook.

als ik me niet vergis waren dat paddo-repen, in dat geval zou je inderdaad genoeg kunnen hebben met 3 gram :), bij truffels is het (naar ik meen) wel mogelijk om zeker 10 tot 20 gram weg te werken.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Truffels zijn nat niet hetzelfde als paddo's gedroogd hoor.

Van 3 gram gedroogde paddo's hoor je hard te gaan spacen, helemaal normaal :)

Bovenaan