• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels [Atlantis](Lang:P)

Retarded

Newbie
Wie: Ik, L & R
Wat: 40 Gram Atlantis truffels
Waar: Duinen
Wanneer: 6 maart 2010

Intro
Zo, ik keek hier al een tijdje naar uit, ik had eerder paddo's gedaan maar niks van gevoeld en sinds dien wou ik toch nog een keer truffels doen. Toen dit weekend wat vrienden langs kwamen(van ver) hadden we het idee dat dit nog wel eens het weekend kon worden. We zouden het zaterdag doen, afhankelijk van het weer wat goed bleek te zijn! Maar helaas vanwege de vrijdagse uitgaans stijl hadden 3 vrienden afgezegd.

Alleen ik, L en R bleven over, voor ons geen probleem maar we wouden overdag trippen dus we moesten snel door naar Amsterdam. (Een vriend, C, die niet mee tripte wist daar een goede winkel vandaar dat we ver van Alkmaar truffels gingen kopen). Eenmaal in de winkel had de verkoopster, Mexicaanse, Atlantis en MushRocks. De Mushrocks leken mij het leukst vanwege het grootste visuele effect maar omdat we nog geen eerdere tripervaring hadden raade de verkoopster Atlantis aan, onze vriend, C, had deze ook eerder gedaan en dat gaf een wat vertrouwder gevoel dus hadden we 2 bakjes van 20 gram Atlantis gekocht.

We wouden om 13.00 uur beginnen maar het was ondertussen al 14.00 uur en we zaten nog in Amsterdam, C wou nog wat wiet kopen voor zichzelf dus we gingen nog een rondje coffeeshops en uiteindelijk waren we om 17.00 uur pas terug. De trip dag was eigenlijk een beetje in de soep gelopen omdat we in de duinen wouden gaan zitten maar het binnenkort al donker zou worden. Uiteindelijk hadden we besloten om het toch te doen, en onze vriend C ging eerst thuis even wat eten terwijl wij de duinen in zouden gaan.

De trip

17.20

We zaten in de duinen en hadden een pak vla om die dingen weg te schransen, we hadden 3 porties gemaakt van 10 gram (met het oog). De smaak viel mee ik vond ze erg op kastanjes lijken of erwten alleen toen ik ze doorslikte dacht ik daar iets anders over. De vla maakten het wat makkelijker. na 6 minuten hadden we die dingen weg gewerkt we hadden nog 10 gram over.

We gingen op een duin zitten en wachten tot we wat voelde, omdat de zon al weg zakte achter de duinen was het erg koud en er stond een flinke wind, we dachten:"waar zijn we aan begonnen".

Onze vriend C had iemand opgehaald(wat hij telkens bleef doen) en ondertussen hadden wij een mooi plekje gevonden tussen de bomen met wat zon buiten de wind. We zaten te wachten tot L opeens zij dat hij het duin zag trillen vanaf hier begon de pret! (Ik was blij om te weten dat dit tenminste werkte.) Ik en R waren erg nieuwsgierig hij was ook het kleinst van ons 3 en later tripte hij hem ook het hardst.

Na een tijdje besloot C ons mee te nemen naar een uitkijk post en terwijl we liepen begonnen L en R allemaal kleurtjes te zien. Ik vond alles wat mooier maar zag of voelde niet iets specifieks. Toen we er bijna waren hadden we alle 3 omstebeurt het gevoel of we door onze benen zakte, alsof we naar de grond werden gezogen voor even. Opeens begon L te lachen omdat hij met een pak vla liep. Alleen hij snapte niet waarom :grin:. Eenmaal aangekomen begon L rare geluiden te maken en stopte niet meer met lachen R begon daardoor ook alleen ik voelde nog steeds niks.

Na ongeveer een uur begon ik een zwaar stoned gevoel te krijgen. C ging wat andere vrienden ophalen en toen hij wegliep moest ik hard lachen L begon daardoor (nadat hij eindelijk tot rust was gekomen) ook weer hard te lachen en R ook we hebben denk ik wel een kwartier gelachen om niks wat eigenlijk wel fijn was ik wist dat de trip nu begon.

18.30 anderhalf uur later hadden we nog steeds een af en toe een lachkick en een zwaar stoned gevoel maar we hadden nog geen visuals waardoor we besloten nog wat bij te nemen ieder had van de overige 10 gram nog 2 grote truffels genomen en nu was het wachten.

We voelde ons net een groepje dat op die uitkijkpost hing en dat iedereen die C ophaalde even langs kwam om een praatje te maken we vonden het eigenlijk wel gezellig. Want de vrienden die C had opgehaald kwamen van het strand en waren aardig stoned dus we konden wel met elkaar lachen.

Toen we over de uitkijkpost keken zagen we alle 3 alle kleuren heel intens er stonden wat gebouwen in de maak in de verte en die velle kleuren gaven echt licht. Ondertussen begonnen wij ons ook lichtelijk te irriteren aan het vla pak dat L nogsteeds in zijn hand had. (Treinkaartjes waren erg facinerend!) We kwamen met rare theoriën aanzetten aangezien R een neger is en hij boxen in zijn capuchion had dachten we dat hij een ghetto blaster had ingeslikt.
Daarnaast begonnen alle dennenaalde patroontjes te vormen.

C kon er wel om lachen en toen hij zich zelfs begon te irriteren aan het vla pak van L hebben we het fijn geknepen en over het duin gegooid daardoor werd L een soort van depressief maar hij kon er wel nogsteeds om lachen.

L zijn ma belde, (die dus dronken bleek te zijn) en hij vertelde truffels te hebben genomen het enige wat ik hoorde was. Ik vind het prima wat je doet als je je sleutels maar niet vergeet ^^. Opeens nam R het mobieltje van L over en begon tegen L zijn moeder te lullen, we weten nog steeds niet waar het over ging aangezien hij het gesprek vergeten is. R begon L zijn moeder te playen of andersom waarnaar L met gruwel stond te luisteren ik en C lagen helemaal vlak. Maargoed het begon te schemeren en C ging eten dus wij zaten daar.

L begon hem op van alles te spacen.. ik gooide wat AA drinken op de grond en hij zag er een kaart in. Ik zag overal in de denenaalde totempalen, of clown gezichten. Ik heb ook de hele trip het gevoel gehad alsof er iemand naast me stond.

Toen het donker werdt was alles ontzettend mooi. De sterren de muziek op de achtergrond en de brandende sigaretten van mij en R. Alles bewoog vooral de sterren. Alleen bij L (waarschijnlijk door het vla pak) klonterde alles samen zij hij, later op de avond zag hij alles in pixels en daarna alles in scherven.

We hebben echt ontzettend hard gelachen om allerlei onzin en gefilosofeerd over scharrel eieren en we vroegen ons af waarom bij L alles samen klonterde.

rond een uur of 21.00 leek het alsof C 10 minuten geleden weg was gegaan terwijl we daar al de hele avond zaten. Voor ons gevoel leek het wel 3 uur snachts. Een vriend kwam ons ophalen om vervolgens bij mij thuis te gaan zitten met wat vrienden. Ik zag nog steeds clowns gezichten en ik en R zaten nog steeds facinerend te kijken naar de sterren(alle steren waren verbonden met lijntjes het leek een enorm spinnen web en alles dansde) terwijl L naar denennaalden zat te kijken die samen klonterden of hem aanvielen.

Toen we eenmaal richting de bomen liepen om weg te gaan leek het alsof de bomen de sterrenhemel opslokten. En toen we in de bewoonde wereld kwamen leek elk licht wel een wolk van mist. Het was heel apart toen we een pis pauze in laste hebben we denk ik wel 10 minuten staan genieten. We liepen naar de pinautomaat voor sigaretten(die vriend die ons ophaalde snapte er niks van) maar wij stonden met zijn 3e op een rij naar een pinautomaat te staren. hoe dichter we bij de pinautomaat gingen staan des te groter hij werdt het leek wel een mond die wijder werd. Totdat een man erbij wou en ging pinnen, iets lukte er bij hem niet waardoor het pinautomaat een failure geluid gaf. L kon zich niet meer inhouden en proeste het uit van het lachen waarna ik en R volgde.

Eenmaal gepind en sigaretten gehaald, moesten we een trap af ik en R ging het wel goed af maar toen ik omkeek leek eht alsof L op het randje van een ravijn stond, tenminste zo deed hij.. hij stond met zijn armen te zwaaien en te doen alsof de volgende tree 4 meter lager was.
Een voorbij ganger keek hem aan alsof hij uit het gekkenhuis kwam. We liepen naar mijn huis waarna er steeds meer vrienden voor mijn huis stonden. We zaten op een gegeven moment met zijn 15e bij mij thuis wat ik iets te druk vond dus ik ging achter me computer naar allerlei youtube filmpjes kijken en mijn gezicht achter de spiegel vervormen ook hield ik een gesprek met mijn spiegel beeld en mijn dvd's in mijn kast dansde.

L en R waren 2 uur lang aan het tekenen ( we waren ondertussen aan het uittrippen het was 22.00 uur) maar toen we begonnen uit te nuchteren was het blaadje een en al gekras.

Om half 1 ging bijna iedereen weg wij waren ook aardig kapot en in mijn bed heb ik nog een beetje gespaced op een glow in de dark cobra die in mijn kamer staat. Ik kon geen slaap vatten maar het was een geweldige trip !

Dreuge

Badass junkie
Haha vooral met dat pak vla fijn knijpen herken ik wel. Ik had met een paar vrienden op het strand truffels gegeten en we kregen de drang om echt alles te slopen :P

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Whaha klinkt als een geslaagde trip! Was het niet koud zo buiten in de avond?
Verder wel een leuk reportje maar wel een beetje standaard.

sarehh

Newbie
Nice, ik heb ook een keer truffels gedaan. Dat was zeker vet, ik kan me zeker voorstellen hoe je je voelden. Toen wij truffels deden had ik maar een hele kleine porsie maar ik ben ook klein dus ik heb weinig nodig. Wat zeker vet is als je tript. Sex, dat is dan opeens zo ziek intens, ik genoot er 100000x meer van. Zeker een x proberen waard. ;D

Bovenaan