In mijn eerste reportje (anderen volgen nog hoop ik
) heb ik het over mijn eerste keer truffels (eigenlijk eerste keer hallucigene drugs). Ik vond het wel jammer dat er geen paddo's meer te verkrijgen waren, hoewel de kerel van de smartshop ons de truffels verkocht voor paddo's.
Maar goed ik was dus op een maandagmorgen samen met een vriend vertrokken met de trein vanuit Kortrijk (ver weg in belgië) naar Maastricht (2,5 uur trein) met elk €250 budget op zak om inkopen te doen.
Helaas was het die dag enorm gesneeuwd en het vroor keihard. Het was één van de koudste dagen die ik ooit meegemaakt heb waarschijnlijk.
Dat was dus een kleine domper op onze reis maar goed. We vertrokken met de trein maar moesten overstappen in brussel. Daar begon de miserie van de trein. Wisten we maar al toen wat ons nog te wachten stond, we gingen meteen terug keren. Maar dat wisten we niet dus wij geduldig wachten op de trein naar Visé, het voorslaatste station in België tot waar we meekonden met onze go-pass. We hadden wel al een ticket gekocht in Brussel voor Visé->Maastricht maar toch moesten we terug overstappen op een andere trein in Visé omdat we al zoveel vertraging opgelopen hadden door de sneeuw (want treinen en sneeuw is als vuur en water
, vooral als het nog eens keihard vriest).
Uiteindelijk zijn we dan aangekomen in Maastricht, hebben daar paar shop's aangedaan en wiet en hasj gekocht. (Vooral de Jack Herrer van de Mississipi ging vlot binnen
). In de smartshop "Sirius" (denk ik) hebben we dan elk een portie truffels gekocht. De man die ons bediende had ons de lichtere versie aangeraden omdat het de eerste keer was dusja wij niet tegenspreken natuurlijk, geen zin om eerste keer een slechte trip te hebben.
Daarna keerden we terug naar huis uiteraard. Het was dan ongeveer vier uur toen we uit Maastricht terugkeerden. Halverwege richting Brussel kreeg de trein pech. Iets met de kabels waardoor we niet meer verder konden en daar anderhalf uur gestaan hebben. Het was dan ondertussen al donker toen er eindelijk een andere trein aankwam die ons kon verder trekken. Daarna waren we in Brussel. Daar hebben we nog vastgezeten tot elf uur ofzo. Maar ons probleem was dat er bijna geen treinen meer reden naar kortrijk en er geen enkele trein nog vertrok door de sneeuw. Na enige tijd konden we dan een trein nemen naar Gent.
Op die reis richting Gent heb ik de helft van de portie truffels opgegeten. Eigenlijk vooral door de honger maar ook wel omdat ik het zo vlug mogelijk wilde uitproberen. Uiteindelijk aangekomen in Gent waren alle treinen vertrokken maar kregen we dan een taxi aangeboden door de NMBS (op hun kosten natuurlijk, het was €170).
Toen we zo een tien minuutjes in de taxi zaten begonnen de truffels te werken. Ik zag bij verkeerslichten, toen we stil stonden, het dashboard (lichtjes) naar voor en achteren bewegen. Veel meer dan alles die zo plots een blauwe schijn kreeg buiten was er niet gebeurd in de taxi en we waren dan al een drie kwartier na de inname. Toen we samen op mijn kot aankwamen (ik en mijn vriend die ook nog altijd mee was) hebben we samen de rest opgegeten en een dikke joint gerold.
Ik denk dat alles wat ik voelde van de truffels sterk versterkt werd door de joints en bongs die we rookten maar achteraf gezien ben ik wel blij anders gingen we niet zoveel effect hebben waarschijnlijk.
Nuja goed de trip zelf was zot goed
. Alles leek echt te bewegen alsof er constant veel wind door mijn kamer woei. Zelfs een vlag die normaal goed vast aan de muur hangt hing spontaan te wapperen.
Maar dat was nog niet echt hallucineren zoals ik had verwacht. Maar toen zag ik wel iets. Het was net alsof ik in alles insecten zag. Mijn wiet die ik aan het grinden was leek op sprinkhanen, en de brokjes truffel die nog overgebleven waren van mijn vriend leken bruine kleine wormpjes die uit het doosje leken te willen kruipen. Dat vond ik wel VET eigenlijk. Daarna nog wat gekeken naar psychedelic visuals op youtube waardoor alles nog zoveel harder leek te gaan "leven"
Het was dus achteraf gezien (na alle miserie met de trein, waar we soms nog mee lachen) een goeie trip, vond ik zelf, niet te hard maar ook niet te licht.
Perfect trip voor mijn eerste keer! (Ondertussen heb ik het nog twee keer geprobeerd, die ook goed waren en ook salvia (mss dat ik daar nog eens een uitgebreid reportje over maak) en ether (reken ik ook bij psychedelische drugs.)
grts Djzer
Maar goed ik was dus op een maandagmorgen samen met een vriend vertrokken met de trein vanuit Kortrijk (ver weg in belgië) naar Maastricht (2,5 uur trein) met elk €250 budget op zak om inkopen te doen.
Helaas was het die dag enorm gesneeuwd en het vroor keihard. Het was één van de koudste dagen die ik ooit meegemaakt heb waarschijnlijk.
Dat was dus een kleine domper op onze reis maar goed. We vertrokken met de trein maar moesten overstappen in brussel. Daar begon de miserie van de trein. Wisten we maar al toen wat ons nog te wachten stond, we gingen meteen terug keren. Maar dat wisten we niet dus wij geduldig wachten op de trein naar Visé, het voorslaatste station in België tot waar we meekonden met onze go-pass. We hadden wel al een ticket gekocht in Brussel voor Visé->Maastricht maar toch moesten we terug overstappen op een andere trein in Visé omdat we al zoveel vertraging opgelopen hadden door de sneeuw (want treinen en sneeuw is als vuur en water
Uiteindelijk zijn we dan aangekomen in Maastricht, hebben daar paar shop's aangedaan en wiet en hasj gekocht. (Vooral de Jack Herrer van de Mississipi ging vlot binnen
). In de smartshop "Sirius" (denk ik) hebben we dan elk een portie truffels gekocht. De man die ons bediende had ons de lichtere versie aangeraden omdat het de eerste keer was dusja wij niet tegenspreken natuurlijk, geen zin om eerste keer een slechte trip te hebben.Daarna keerden we terug naar huis uiteraard. Het was dan ongeveer vier uur toen we uit Maastricht terugkeerden. Halverwege richting Brussel kreeg de trein pech. Iets met de kabels waardoor we niet meer verder konden en daar anderhalf uur gestaan hebben. Het was dan ondertussen al donker toen er eindelijk een andere trein aankwam die ons kon verder trekken. Daarna waren we in Brussel. Daar hebben we nog vastgezeten tot elf uur ofzo. Maar ons probleem was dat er bijna geen treinen meer reden naar kortrijk en er geen enkele trein nog vertrok door de sneeuw. Na enige tijd konden we dan een trein nemen naar Gent.
Op die reis richting Gent heb ik de helft van de portie truffels opgegeten. Eigenlijk vooral door de honger maar ook wel omdat ik het zo vlug mogelijk wilde uitproberen. Uiteindelijk aangekomen in Gent waren alle treinen vertrokken maar kregen we dan een taxi aangeboden door de NMBS (op hun kosten natuurlijk, het was €170).
Toen we zo een tien minuutjes in de taxi zaten begonnen de truffels te werken. Ik zag bij verkeerslichten, toen we stil stonden, het dashboard (lichtjes) naar voor en achteren bewegen. Veel meer dan alles die zo plots een blauwe schijn kreeg buiten was er niet gebeurd in de taxi en we waren dan al een drie kwartier na de inname. Toen we samen op mijn kot aankwamen (ik en mijn vriend die ook nog altijd mee was) hebben we samen de rest opgegeten en een dikke joint gerold.
Ik denk dat alles wat ik voelde van de truffels sterk versterkt werd door de joints en bongs die we rookten maar achteraf gezien ben ik wel blij anders gingen we niet zoveel effect hebben waarschijnlijk.
Nuja goed de trip zelf was zot goed
Het was dus achteraf gezien (na alle miserie met de trein, waar we soms nog mee lachen) een goeie trip, vond ik zelf, niet te hard maar ook niet te licht.
Perfect trip voor mijn eerste keer! (Ondertussen heb ik het nog twee keer geprobeerd, die ook goed waren en ook salvia (mss dat ik daar nog eens een uitgebreid reportje over maak) en ether (reken ik ook bij psychedelische drugs.)
grts Djzer