Eerste keer truffels!

Hallo,

a.s zaterdag ga ik met een vriend voor het eerst truffels proberen, heb al rondgesnuffeld op het forum maar toch vind ik het wel handig om tips te krijgen.

Ik ben een meisje van 19 jaar, niet echt heel groot (164) en ook niet heel zwaar (54 KG).
Ik blow wel 3/4 x in de week en dat vind ik altijd heerlijk, alleen nu zit ik te twijfelen of ik 7,5 Gram Hollandia moet nemen of 10 Gram..
Ik wil wel echt goed trippen, maar wil niet bad gaan ofzo.
En iedereen heeft het over een lichte maaltijd misschien een beetje een onnozele vraag maar wat is een lichte maaltijd?

En wanneer zit je nou echt goed in je vel, ik heb in het verleden veel meegemaakt maar dat heeft iedereen toch wel?
Met blowen gaat het altijd prima heb me nog nooit down gevoeld als ik blowde.

En wat voor eten/drinken is er lekker bij?
En hebben jullie nog meer tips voor mij?

Alsvast bedankt!

Groetjes, Anne

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
annusringers zei:
alleen nu zit ik te twijfelen of ik 7,5 Gram Hollandia moet nemen of 10 Gram..

Hollandia is meteen een van de sterkste truffels om mee te beginnen, ik raad je eigenlijk atlantis aan voor de eerste keer. Maarja, het is jouw keuze. Met atlantis heb ik een keer een halve portie(7.5 gram) genomen, dat vond ik echt niks aan. Maar als je begint met Hollandia lijkt me dat wel het beste.
annusringers zei:
En iedereen heeft het over een lichte maaltijd misschien een beetje een onnozele vraag maar wat is een lichte maaltijd?
Iets wat niet zwaar op de maag ligt, zoals een salade ofzo. Ik zorg ervoor dat ik 2 a 3 uur van te voren niks eet, vind het dan fijner, op een volle maag word ik sneller misselijk.
annusringers zei:
En wanneer zit je nou echt goed in je vel, ik heb in het verleden veel meegemaakt maar dat heeft iedereen toch wel?
Met blowen gaat het altijd prima heb me nog nooit down gevoeld als ik blowde.
TJa, dat verschilt van persoon tot persoon. Zorg er in ieder geval voor dat je er met een goed gevoel instapt. Heb je er geen zin in? Niet doen.
annusringers zei:
En wat voor eten/drinken is er lekker bij?
Heb nooit echt zin in eten tijdens het trippen, maar een raketje of iets dergelijks is wel lekker.
annusringers zei:
En hebben jullie nog meer tips voor mij?
Een paar tips:
- Denk aan je setting. Een leuke vrije setting waar je geen gezeur krijgt en vertrouwd is versterkt de trip behoorlijk. Een vertrouwde omgeving, met mensen die je vertrouwd, waar je niet gestoord kan worden helpt heel goed bij het truffelen. Mocht dit namelijk niet het geval zijn kan het zijn dat je een 'bad trip' kan krijgen.
- Zoek leuke lichtgevende 'trippy' objecten, ik heb bijvoorbeeld een LED handschoen die knippert.
- Een tripbril is een heel erg mooie toevoeging aan je trip.
- http://iacopoapps.appspot.com/hopalongwebgl/ - Zoek websites die gewoon lekker trippy zijn, zoals deze^.
- Zet rustige muziek op, Pink Floyd werkt bij mij fantastisch.
- Ga niet teveel eten, eten verstoord de trip bij mij.
- Zorg dat je niet te ver hoeft te lopen voor de WC(handig voor als iemand zijn maag in opstand komt)
- Koop wierrrook(vind ik persoonlijk heerlijk tijdens het trippen)
- Zorg dat je de tijd niet kan opzoeken. Sluit het af op je computer, verstop je klok, laat iedereen zijn telefoon uitdoen(ook zodat je niet gebeld wordt en abrupt uit je trip komt) en probeer niet de tijd op te zoeken. Dit geeft een extra element aan het geheel, waardoor je echt het gevoel hebt dat je in een trip zit.

Hallo,

Bedankt voor je reactie en tips! Ja die vriend heeft ze besteld maar wil wel echt kei hard trippen!
(1x LSD gedaan alleen die blotters waren te oud dus alleen maar een klok en muur zien veranderen en een beeldje dat ademde)
Heb er onwijs veel zin in dus ga er niet met een naar gevoel in dat is een ding wat zeker is, maar om mijn verleden dacht misschien komt dat allemaal terug ofzo.

Zal zorgen voor 'trippy' stuff! Haha..
En blow zelf best veel maar kan ik dat er ook bij doen?

Heb jij ook nog tips die je vooral NIET moet doen haha? :grin:

Heb nu al 'goeie' zenuwen.. Hihi

Groeten anne

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
annusringers zei:
En blow zelf best veel maar kan ik dat er ook bij doen?
Kan zeker! Het versterkt de trip wel enorm, dus zou het niet al te veel doen. Kijk het eerst eventjes aan, ga niet meteen er bij blowen. Is het te zwak? Doe er lekker een blowtje bij. Luister vooral naar je eigen gevoel.

annusringers zei:
Heb jij ook nog tips die je vooral NIET moet doen haha?
- Niet je telefoon opnemen, kunt het beter gewoon uitdoen.
- Als er aangebeld wordt, niet opendoen.
- Laat geen, of niet teveel nuchtere mensen erbij doen, dan voel je je niet vrij om gek te doen.
- Ga geen dingen doen die je oncomfortabel maken.
- Ga de eerste keer niet combineren met andere drugs, behalve THC.
- Ga niet met hete voorwerpen kloten, of met elektriciteit. Tja, die dingen spreken voor zich, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Heb mezelf al een keer vies verbrand omdat ik met mijn aansteker en deobus aan het kloten was. Scherpe voorwerpen leg ik ook vaker weg, niet omdat ik er mee ga kloten, maar omdat ik ze niet zie ofzo xD.
- Maar het belangrijkste van alles: Geniet er van.
annusringers zei:
Ja die vriend heeft ze besteld maar wil wel echt kei hard trippen
Ik heb vaker lekkerder getript op Atlantis als op Hollandia. Hollandia vond ik mentaal wat zwaarder, terwijl het visueel niet echt veel sterker was. Dat het een sterkere truffel is hoeft niet te zeggen dat de trip chiller is.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
annusringers zei:
Het was niet leuk alles uitgekotst!

Ai, dat is minder. Volgende keer misschien toch een lichtere truffel pakken? Hollandia kan echt zwaar aankomen, vooral voor je lichaam.

Bovenaan