Eerste keer truffels

Sarajpg

Newbie
Hey,

Ben een meisje van 17 die nog niet heel ervaren is op het gebied van drugs. Ik blowde best veel wat nu is verminderd. En twee keer spacecake gedaan. Nu wil ik met psychedelics experimenteren.

Dus ik heb 15 gram truffels gehaald (Dutch Dragons) en ik was van plan om het zaterdag te doen met een vriendin. Alleen ik heb geen idee hoe ik moet doseren. M'n vriendin wilt de helft maar ik weet niet of dat wel genoeg is voor een sterk effect. Ik weeg 63 kg en ben 1.58. En aangezien ik nog nooit met andere dingen heb geexperimenteerd dan hash en wiet ben ik ook weer bang om teveel te nemen.

Dusss beginners dosage advies?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Gewoon elk de helft ja. Sommigen reageren er mild op, sommigen heftig. Daarom beter eerst even voorzichtig doen. Je kunt een volgende keer eventueel een hogere dosis proberen.

Je bent ook nog jong. Ik zou maar even rustig aan doen.

dacide

Experimenterende gebruiker
Zeker idd rustig aan beginnen. halve portie is prima dan.
Lichaamsgewicht enzo wilt niet veel zeggen bij psychedelica.

Als je prettig reageert op die 7,5 gr. Ga dan de volgende keer voor 10gr... Direct voor 15gr gaan, terwijl je onervaren bent (en nog vrij jong als je het mij vraagt) is vragen om moeilijkheden (hoeft niet.. maar hou er wel rekening mee).

Maar set en setting zijn nog altijd belangrijker dan het soort truffel die je neemt.

Safe travels!

Sarajpg

Newbie
Zeker idd rustig aan beginnen. halve portie is prima dan.
Lichaamsgewicht enzo wilt niet veel zeggen bij psychedelica.

Als je prettig reageert op die 7,5 gr. Ga dan de volgende keer voor 10gr... Direct voor 15gr gaan, terwijl je onervaren bent (en nog vrij jong als je het mij vraagt) is vragen om moeilijkheden (hoeft niet.. maar hou er wel rekening mee).

Maar set en setting zijn nog altijd belangrijker dan het soort truffel die je neemt.

Safe travels!
Oh oke dan weet ik dat ook weer! Ik dacht dat gewicht enzo wel wat uitmaakte altijd. Maar dan ga ik voor de helft. Thanks

dacide

Experimenterende gebruiker
Nou, laat ik het anders zeggen. Op papier zou het wel 'iets' moeten uitmaken. Maar mijn ervaring is dat het in de praktijk niet zo merkbaar is. Set en setting zijn belangrijker (mijn inziens).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet zoveel meer aan te merken op wat er verder al gezegd is eigenlijk.

Als je prettig reageert op die 7,5 gr. Ga dan de volgende keer voor 10gr...
Goede toevoeging dit, aangezien het verdubbelen van de dosis bij psychedelica de effecten veel meer dan verdubbeld.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zoek leuke dingen op om te doen of bedenk ze, een echte aanrader vind ik bellenblazen of tekenen.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Haal eventueel wat fruit in huis voor tussendoor. Kan ik ook altijd erg waarderen aangezien je de truffels op nuchtere maag moet nemen. (Tipje maak het fruit van te voren alvast klaar, weet uit ervaring dat fruit maken tijdens de trip veel ste lastig is)

Narayani

Bewuste gebruiker
Doe het liefst thuis bij jou of die vriendin en zonder ouders die elk moment binnen kunnen komen. Niet op een bankje bij een drukke rotonde ofzo. Hoe vaak ik dat wel niet hoor van jongere mensen bij gebrek aan betere triplocatie...

Je bent ook nog erg jong om te trippen dus zorg voor een goede voorbereiding om de risico's te beperken. En til er tegelijkertijd niet te zwaar aan, als je je goed voorbereid hebt en samen die 15 gram deelt is de kans groot dat het prima gaat.

Bovenaan